Проблеми с BMW 520i 1991
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Diavollo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
Проблеми с BMW 520i 1991
Здравейте колеги,
Невероятен фен съм на марката BMW, имал съм няколко, но в момента имам е34 520i 1991 г. Взех я от приятел на баща ми, но почнаха да се появяват редица проблеми и това почва да ме дразни.
Явно просто е дошло времето да се сменят някои части. За съжаление аз нямам необходимите познания да си го ремонтирам и ще съм много благодарен, ако ме упътите към сервиз в София или Пловдив, където няма да ми отрежат главата и ще ми поправят колата качествено.
Основните проблеми са следните:
Имам теч от семеринг на скоростната кутия
Загрява при каране в тежък трафик в градски условия (вероятно виското трябва да се смени)
Отскоро има проблем и с паленото (като завъртя ключа и стартерът не се включва, но го прави рядко). Тук даже нямам и идея какво - четки ли са, кабелите изглеждата да са ок, самият ключ да не е.
Абе хора, толкова ли няма човек, при който като ида и да ми каже това ти е на колата. Досега като съм ходил на сервиз веднага ме посрещат с думите "трябва ново", без дори и да го свалят.
Признавам си, че не разбирам много от ремонти, ама все пак си мисля, че за да се установи какво е трябва да се свали "съмнителната" част ,да се види работи ли, да ли не е нещо друго, а не само да се купуват части. Все пак в България живеем, не можем да си позволим да сменяме всички части по колата.
Ще съм ви благодарен за всяко оказано съдействие, щото колицата си ме кефи и не ми се иска да я сменям.
P.S. къде мога да проверя ценовата листа на резервните части в Дару кар
Невероятен фен съм на марката BMW, имал съм няколко, но в момента имам е34 520i 1991 г. Взех я от приятел на баща ми, но почнаха да се появяват редица проблеми и това почва да ме дразни.
Явно просто е дошло времето да се сменят някои части. За съжаление аз нямам необходимите познания да си го ремонтирам и ще съм много благодарен, ако ме упътите към сервиз в София или Пловдив, където няма да ми отрежат главата и ще ми поправят колата качествено.
Основните проблеми са следните:
Имам теч от семеринг на скоростната кутия
Загрява при каране в тежък трафик в градски условия (вероятно виското трябва да се смени)
Отскоро има проблем и с паленото (като завъртя ключа и стартерът не се включва, но го прави рядко). Тук даже нямам и идея какво - четки ли са, кабелите изглеждата да са ок, самият ключ да не е.
Абе хора, толкова ли няма човек, при който като ида и да ми каже това ти е на колата. Досега като съм ходил на сервиз веднага ме посрещат с думите "трябва ново", без дори и да го свалят.
Признавам си, че не разбирам много от ремонти, ама все пак си мисля, че за да се установи какво е трябва да се свали "съмнителната" част ,да се види работи ли, да ли не е нещо друго, а не само да се купуват части. Все пак в България живеем, не можем да си позволим да сменяме всички части по колата.
Ще съм ви благодарен за всяко оказано съдействие, щото колицата си ме кефи и не ми се иска да я сменям.
P.S. къде мога да проверя ценовата листа на резервните части в Дару кар
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Тези проблеми можеш и сам да ги решиш. Теча от кутията, както си прецениш дару или алтернатива, двата семеринга са ми на феби, измий външно радиатора като го демонтираш най-добре и го промий също, виското е най-лесно, но проблем може да имаш във водната помпа която и с бакелитена турбина - новата ми е ХЕПУ ли е незнам, доволен съм, също и нов термостат най-добре. Целия този ремонт сам си го правиш, но за скоростите ще ти трябва и канал. Поздрави.
Цените може да ги видиш като вземеш номера на часта от http://bmwfans.info и го копираш в полето за справка за част в страницата на дару http://www.darucar.bg
Цените може да ги видиш като вземеш номера на часта от http://bmwfans.info и го копираш в полето за справка за част в страницата на дару http://www.darucar.bg
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Първо добре дошъл колега!
Ако не е много-карай си я така. Понеже играчката да я сваляш заради този семер си е много-аз лично съм свалял скоростите за да сменям съединителя и повярвай ми-не е малко работа. Разкачаш генерацията, сваляш кардана, а да не говорим за кофти болтовете горе на стартера...
И моя семер отзад покапва леко (улива по кутията), ама за 1 година не беше загубила повече от 30-50грама... по-добре на година или две, доливай/сменяй маслото отколкото да си отваряш толкова работа-това е лично мое менние разбира се. Е ако тече много вече е друга работа...
Първо свали и промий радиатора ХУБАВО! И отвътре и отвън между самите ребра... Ще се изненадаш какво ще изпада от него... Радиатора на климатика (ако имаш такъв) също го измий хубаво от вън-набиват се страшно много мръсотии които пречат на въздушния поток. Първо направи тези неща преди да започнеш да даваш пари... Даването е най-лесно, стига да ги имаш...
Ами най-добре с още някой приятел, докато ти въртиш ключа вътре, той да мери отпред дали идва напрежение или не. Ако не идва явно ключа е дефектирал, а ако идва, но не завърта, явно проблема е в самия стартер-сваляш си го и го разглобяваш, тогава вече ще видиш какъв е проблема. Ако си поне малко сигурен в себеси можеш да си спестиш доста разходи и лъжи от големите "майстори"... те са ясни-важното е да ти вземат парите...
Тук си прав ама то има и друго-не е нужно да си голям майстор че някой като ти каже-"стартера понекога прави мизерии" и ти да му отговориш-"трябва нов!"... или "колата ми загрява" - "ми трябва нов радиатор, виско и помпа" , нали така?!
В сайта на Дару можеш да ги провериш (още на първата страница има поле "Справка за част"), но първо трябва да знаеш конкретния компонент по каталожен номер как се води... това можеш да направиш тук или тук.
Успех!

Diavollo написа:...Имам теч от семеринг на скоростната кутия...
Ако не е много-карай си я така. Понеже играчката да я сваляш заради този семер си е много-аз лично съм свалял скоростите за да сменям съединителя и повярвай ми-не е малко работа. Разкачаш генерацията, сваляш кардана, а да не говорим за кофти болтовете горе на стартера...
И моя семер отзад покапва леко (улива по кутията), ама за 1 година не беше загубила повече от 30-50грама... по-добре на година или две, доливай/сменяй маслото отколкото да си отваряш толкова работа-това е лично мое менние разбира се. Е ако тече много вече е друга работа...
Diavollo написа:...Загрява при каране в тежък трафик в градски условия (вероятно виското трябва да се смени)...
Първо свали и промий радиатора ХУБАВО! И отвътре и отвън между самите ребра... Ще се изненадаш какво ще изпада от него... Радиатора на климатика (ако имаш такъв) също го измий хубаво от вън-набиват се страшно много мръсотии които пречат на въздушния поток. Първо направи тези неща преди да започнеш да даваш пари... Даването е най-лесно, стига да ги имаш...

Diavollo написа:...Отскоро има проблем и с паленото (като завъртя ключа и стартерът не се включва, но го прави рядко). Тук даже нямам и идея какво - четки ли са, кабелите изглеждата да са ок, самият ключ да не е...
Ами най-добре с още някой приятел, докато ти въртиш ключа вътре, той да мери отпред дали идва напрежение или не. Ако не идва явно ключа е дефектирал, а ако идва, но не завърта, явно проблема е в самия стартер-сваляш си го и го разглобяваш, тогава вече ще видиш какъв е проблема. Ако си поне малко сигурен в себеси можеш да си спестиш доста разходи и лъжи от големите "майстори"... те са ясни-важното е да ти вземат парите...
Diavollo написа:...Признавам си, че не разбирам много от ремонти, ама все пак си мисля, че за да се установи какво е трябва да се свали "съмнителната" част ,да се види работи ли, да ли не е нещо друго, а не само да се купуват части. Все пак в България живеем, не можем да си позволим да сменяме всички части по колата.
Ще съм ви благодарен за всяко оказано съдействие, щото колицата си ме кефи и не ми се иска да я сменям...
Тук си прав ама то има и друго-не е нужно да си голям майстор че някой като ти каже-"стартера понекога прави мизерии" и ти да му отговориш-"трябва нов!"... или "колата ми загрява" - "ми трябва нов радиатор, виско и помпа" , нали така?!
Diavollo написа:...
P.S. къде мога да проверя ценовата листа на резервните части в Дару кар
В сайта на Дару можеш да ги провериш (още на първата страница има поле "Справка за част"), но първо трябва да знаеш конкретния компонент по каталожен номер как се води... това можеш да направиш тук или тук.
Успех!
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Едит 1 - нищо от това което бях написал не го прави колега 

Последна промяна saint85 на 09 Май 2009, 10:50, променена общо 1 път
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Aми досега така съм го търсил по магазините и винаги са ме разбирали хората, никой не е казал че не се казва така... обаче колегата веднага ме изкара "некомпетентен" и вместо да ни обясни кое как е, за да знаем, само обижда и изчезва...
Както и да е.. здраве да е. Дано колегата ме е разбрал какво искам да му кажа. С каквото мога мисля, че помогнах...
Както и да е.. здраве да е. Дано колегата ме е разбрал какво искам да му кажа. С каквото мога мисля, че помогнах...
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
аксесоарен или още пистов ремък....и това с некомпетентността беше крайно неучтиво а в случая направо смешно....аз водна помпа на ток не съм виждал и както по горе се написа един е ремъка който върти хидравликата водната помпа динамото и т.н.
а да и се нарича аксесоарен поради причината че задвижва агрегати на поддържащите системи на двигателя и/или автомобила - електическа хидравлична и охладителна с-ма

а да и се нарича аксесоарен поради причината че задвижва агрегати на поддържащите системи на двигателя и/или автомобила - електическа хидравлична и охладителна с-ма
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
saint85 написа:Абе хора, толкова ли няма човек, при който като ида и да ми каже това ти е на колата. Досега като съм ходил на сервиз веднага ме посрещат с думите "трябва ново", без дори и да го свалят
![]()
- подкрепям това мнение напълно
Както казаха колегите може и сам да си оправиш проблемите - по добре сам отколкото на майстор - това със загряването го прави от време на време нали не постоянно![]()
Виско - виж на напълно загрял двигател как се върти перката трябва да се върти силно - ако можеш да я спреш с ръка значи е заминало
Ако е заминало виското
вариант 1 - ако нямаш пари -изкривяваш пластинана на виското навънка така че да излезе петлето навънка и така оставаш с постоянно зацепено виско
вариант 2 - ново виско някаде 120- 160 лв
Радиатор - виж на напълно загрял автомобил дали маркъчите са топли тези които минават през радиатора освен това опипай радиатора дали навсякаде е топъл - ако има дефект и някаде е студен
вариант 1 - ако нямаш пари - измиваш хубаво радиатора - по добре с някой от тези препарати дето измиват канализацията![]()
вариант 2 - купуваш нов и сменяш някаде около 250лв. май беше
Помпа - замерваш дали има ток след това виждаш дали върти - ако трябва сваляш и почистваш тамън ще видиш с каква турбинка е - трябва да е с метална![]()
вариант 1- почистваш хубаво и дано тръгне ако не търсиш втора ръка в "продава" и гледаш пак да е с метална турбинка![]()
вариант 2 - купуваш нова около 120лв и сменяш
Тая глупост никога не я прави!!! Ако ти е здрава водната помпа след като го направиш има огромен шанс да смениш и нея... По този начин се натоварва оста на самата помпа страшно много и оставаш без нея...
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
- crazy_d
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Шумен/В.Преслав
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: BMWта
- Детайли за колата: хубавелка
saint85 написа:Ок извинявам се колеги ще тръкна мнениено явно некомпетентния съм аз пак се извиянвам
Колега не виждам защо се извиняваш



- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
принципно никой не е останал обиден така че споко извинение чак наистина не е нужно
но пък май оторизиран сервиз е по добре от съвет без допирни точки с реалността....аз на сервиз не стъпвам...цял живот лежа под колите така че се оправям но винаги има нещо което не знам тук на помощ ми идвате вие хората от този форум...за което безкрайно благодаря...но пък винаги е по приятно да прочетеш едно компетентно мнение

но пък май оторизиран сервиз е по добре от съвет без допирни точки с реалността....аз на сервиз не стъпвам...цял живот лежа под колите така че се оправям но винаги има нещо което не знам тук на помощ ми идвате вие хората от този форум...за което безкрайно благодаря...но пък винаги е по приятно да прочетеш едно компетентно мнение

"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
saint85 написа:Ок извинявам се колеги ще тръкна мнениено явно некомпетентния съм аз пак се извиянвам
Не е въпрос за извинение ... Просто всеки си мисли че това е много добре... Но е страшно неправилно... Колата ти гори много... Натоварва се страшно много водната помпа, както и аксесоарния ремък...
А иначе на следващия колега крейзид... Не съм карал никой да се извинява просто казвам, че с точно това неможе да се направи компромис... Никога не съм пращал някой директно в Дару... Да не говорим, че имам горчив опит с виското на мойта кола и знам какво е...
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани