спортен филтър за bmw e39 525 TDS

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: Plovdiv

Мнение от koko29 » 07 Май 2009, 23:22

tsb_bg написа:Под старец имах предвид и 520i и tds и d, т.е. възрастта, а не модела
Освен това далеч по-вероятно (и нормално) е да попаднеш на старец с виагра, от колкото на импотентен младеж

Колкото до чипа за мен е тайна защо конструкторите и производителите, които най-добре познават възможностите на двигателя, съпътстващите агрегати и материалите от които са изработени не са програмирали ECU-то до по-висок "performance" а са оставили други да печелят от това ?


По същата причина поради която 525d Е60, изработено за Белгия е 163 коня, вместо 177;) Наш,те коли са произвеждани по времето когато е писана библията и не можем да знаем какви презумции са имали тогавашните инженери :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 07 Май 2009, 23:30

anzak написа:конструктивен резерв колега ако ти говори нещо пък не оставяй с грешно впечатление че съм голям фен на чипа ....


Няма лошо и да си фен на "чипа" просто ти разбираш удоволствието да караш 5-та серия като бегачка, а аз като лимузина с всички последствия от това.
И двамата си имаме аргументите за което и аз уважавам мнението ти, макар и да не го разбирам

Колкото до "конструктивния резерв" не забравяй, че той е предвиден за краткотрайни екстремни ситуации (които още при проектирането са предвидени да се избягват или поне да се сведат до минимум), а не да се вкара двигателя в режим на работа, който е постоянно в този конструктивен резерв, а често и над него (по простата причина, че никой освен производителя не е на ясно до къде стигат възможностите на този резерв) ...
Последна промяна tsb_bg на 07 Май 2009, 23:52, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 07 Май 2009, 23:38

Догодина вземайте акцизни бързи лимузини като искате :winky: Стига сте се хапали за едно и също всяка тема :!:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 07 Май 2009, 23:38

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 17:19, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 08 Май 2009, 0:02

колеги ,абсолютно безмислено е да се слага спортен филтьр на тдс поради принципа на работа на дизеловия двигател.необходимото количество вьздух за работата на мотора в оптимален режим се доставя от едно устроисво наречено турбокомпресор,дали преди него ще има спортен,обикновен или изобщо без филтьр е все тая.процесите на работа се обуславят отДДЕ блока който си смята на базата на предварителни базови алгоритми впрьскването на количеството и продьлжителноста на впрьскване на горивото след следенето на постьпващия вьздух,като се следи несамо като количество но и като качество.аиде сьс здраве

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 08 Май 2009, 0:11

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 17:18, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 08 Май 2009, 0:21

ами сьс едно устроиство наречено тьпомер драги ми колега мери качеството на такива прости кратуни като твоята ,а и дате питам драги ми колега ти двигател виждал ли си или само на монитора У интернет .а поразрови из форумчето и виж за качество,количество и температура на входящия вьздух.Пьк дори и чвек да збьрка еи такива като тебе им развалят кефа.аиде жив и здрав бьди ВАЛЛ-чо

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 08 Май 2009, 0:30

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 17:16, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 08 Май 2009, 0:41

батка коренопреклонно и лично ти се извинявам че обезпокоих твоята лична разбираща от двигатели персона .лафа ми беше че няма фаида от тия спортни филтри щото сьм го пробвал тоя филм и от 10 години карам само снотани тдс-и ,и на бмв и на опел омега ,пьк батко имам сервизче и барам помпи и дюзи по цял ден ,пьк ако питаш за турбинката да ти кажа ама ти знаеш че НЕ СЕ включва на някви обороти ами работи откак завьрти стартерчето,ама друго е кога се усеща ефекта на принудителното пьлнене и кога помпата влиза в турборежим,лошото е в случая че си груб и обиждаш ,кво лисе занимаваи аз,аде много здраве на добрич,неща дапиша вече в тоя форум

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 08 Май 2009, 0:42

Тцтцтцтц и тука ли бе колега, греда presko79 колегата е виждал двигателчета :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: а ти? или само тука в форума :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е39

Мнение от Noob4o » 08 Май 2009, 9:09

presko79 от ужас не знаеш какво говориш батка. Дизела винаги му е трябвал повече въздух и както каза колегата е39 май беше - power box-a спортен филтър заспиоват ама рработата пак отива кинти. Според мене най много се износва турбината, а дали е така ще разбера :mhihi:
Поздрави Драго по вашия край 8)
The Ultimate Driving Machine

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: щата Надежда

А

Мнение от xenond » 08 Май 2009, 9:25

аз вече една година карам с чип и филтър засега нема ядове. :winky:
******Colin McRae 1968-2007******
ИзображениеИзображениеИзображениеhttp://www.vbox7.com/play:6781825e

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 08 Май 2009, 23:19

Вижте ся по темата без кавги и обиди ,човек защото е човек греши ,всеки може да збьрка и да изпадне в заблуда обаче ппри три проби с 325 и 525 тдс на е-36,е-34 е-39 с и бес филтри,сьс спортни филтри е все тая поне при тия 3 коли ,замерено е като време и при гонка с други коли .ние тука в Габрово имаме една писта на Междене бившо селкостопанско летище и всяка неделя се сьбираме с тьрновци и др. като става доста интерсно от гледна точка на спорта ,та искам да кажа че сме пробвали и никькьв ефект няма .има чипнати коли с хубави чипове и това вече е друга работа.варналията Драго ми е личен приятел благодаря ще го поздравя и тои кара тдс на е-34,вече и тои много вьрви след като го бутнах и е много доволен,но е без спортен филтьр а с бутнато управление на ГНП.аиде и без срьдни че те мангалите са по задружни от нас Бьлгарите

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 15.02.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 525 tds

Мнение от Dien » 09 Май 2009, 11:25

presko79 написа:колеги ,абсолютно безмислено е да се слага спортен филтьр на тдс поради принципа на работа на дизеловия двигател.необходимото количество вьздух за работата на мотора в оптимален режим се доставя от едно устроисво наречено турбокомпресор,дали преди него ще има спортен,обикновен или изобщо без филтьр е все тая.процесите на работа се обуславят отДДЕ блока който си смята на базата на предварителни базови алгоритми впрьскването на количеството и продьлжителноста на впрьскване на горивото след следенето на постьпващия вьздух,като се следи несамо като количество но и като качество.аиде сьс здраве

Колега @presko79 въпрос ...
Трябва ли да си сменяме въздушният филтър и защо?

Предполагам - ДА , а защо ?
Защото е замърсен , нали ?
ДА ?
И какво следва от това ?
...ТОВА че турбината неможе да достави въздуха
нужен за
presko79 написа:...необходимото количество вьздух за работата на мотора в оптимален режим...

ДА?
И какво от това ?
... Ами , помалко гориво,
presko79 написа:"процесите на работа се обуславят отДДЕ блока... количеството и продьлжителноста на впрьскване на горивото след следенето на постьпващия вьздух,като се следи несамо като количество но и като качество "


Съгласен съм с теб !!!
И ко' праим ?
Ами смняме филтъра , нали ?
ДА !
В този ред на мисли , защо тогава да не се сложи филтър който има много, много ...по-добра пропускливост ... ?
Какво би се получило тогава ?
...............

presko79 написа:... всеки може да збьрка и да изпадне в заблуда обаче ппри три проби с 325 и 525 тдс на е-36,е-34 е-39 с и бес филтри,сьс спортни филтри е все тая...


Понеже имаш сервиз би трябвало да знаеш , че се чипосват само "читави" ДВГ-та :) трябва да са в изправност , нали ? :)
Поздрави !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 09 Май 2009, 15:00

Много точно казано ;)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook