(Спортен) регулатор за налягането на горивото
Модератор: bum_bum
45 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
(Спортен) регулатор за налягането на горивото
Подсетих се от темата за астрата с/у 320ката.
Има ли ефект, за всички коли ли е приложимо (спец. за моята М20B20 L-Jetronic), самостоятелно ли върви или иска други неща да се слагат за да се постигне желания ефект. Също и колко може да струва, ще се отрази ли на разхода и т.н. всичко квото се сещате
Абе с една дума струва ли си да си набутам парите за такова нещо и ако да, за какъв точно марка,модел , ша тръгне ли повече или няма да тръгне
Има ли ефект, за всички коли ли е приложимо (спец. за моята М20B20 L-Jetronic), самостоятелно ли върви или иска други неща да се слагат за да се постигне желания ефект. Също и колко може да струва, ще се отрази ли на разхода и т.н. всичко квото се сещате
Абе с една дума струва ли си да си набутам парите за такова нещо и ако да, за какъв точно марка,модел , ша тръгне ли повече или няма да тръгне

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Само от регулатора едва ли? Но ако твоя неработи и сложиш работещ ще усетиш разлика - поне при мен беше така 

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
м/у 30 и 50лв за читавите спортни клапанчета (регулатори)
KPEMATOP с уното ги уреждаше, полза има, ама не е видима
но все пак за тези пари си заслужава да пробваш да видиш дали ще усетиш разлика, ама внимавай колко бара ще го направиш. питай по запознатите те ще ти обяснят. дано съм ти бил полезен
KPEMATOP с уното ги уреждаше, полза има, ама не е видима

но все пак за тези пари си заслужава да пробваш да видиш дали ще усетиш разлика, ама внимавай колко бара ще го направиш. питай по запознатите те ще ти обяснят. дано съм ти бил полезен
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5

става въпрос за регулатора на М50Б20 и М50Б25
какви са разликите и кое колко бара налягане пуска?
и дали може на Б20 да се сложи регулатора от Б25, ефекти? за подобрението знам, искам да знам за другите ефекти.
мерси предварително
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
За помпата май и 6 са малко ...Bimmer написа:М50В20 - 2.94-3.06 кг/см2
М50В25 - 3.44-3.56 кг/см2
Помпата трябва да дава най-малко 4 (пак от тия)
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Има ли някъква идея от повече гориво, ако няма да вкараш и повече въздух. Щото според мен при по-голямо налягане на горивото дюзите ще пръскат повече бензин при един и същи цикъл на отваряне, ама компа като види, че сместа се обогатява и ще намали цикъла на инжекторите и май от цялата работа ефекта ще е нулев.
Dimitar написа: Има ли някъква идея от повече гориво, ако няма да вкараш и повече въздух.
Разбира се че има, нали от това зависи дали е БЕДНА или БОГАТА горивната смес.....колата може да върви и на двата вида смеси без проблем, но мощността и е различна при единия и при другия вид смес

Dimitar написа:Щото според мен при по-голямо налягане на горивото дюзите ще пръскат повече бензин при един и същи цикъл на отваряне, ама компа като види, че сместа се обогатява и ще намали цикъла на инжекторите и май от цялата работа ефекта ще е нулев.
Така ше направи компа ама ако му е зададено по програма


- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Dimitar написа:Има ли някъква идея от повече гориво, ако няма да вкараш и повече въздух. Щото според мен при по-голямо налягане на горивото дюзите ще пръскат повече бензин при един и същи цикъл на отваряне, ама компа като види, че сместа се обогатява и ще намали цикъла на инжекторите и май от цялата работа ефекта ще е нулев.
Л-жетроника е без ламбда сонда така ,че натегаш регулатора и даваш газ
0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер
+447733066030 англ. номер
TURBO Maniak написа:
Така ше направи компа ама ако му е зададено по програмаето тук идва на помощ практиката а не само сухата теория, а практиката показва че не всичко което го има на теория го има и на практика, в смисъл не че го няма въобще, а просто в някои случаи като нашия конкретен примерно..........
Е, с това направо ми разби чувствата. Мое ли малко по напряко, че докато го четох ме заболя главата и изпуснах някъде тънката нишка на твоята мисъл



"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
вчера вечерта вързах един такъв (регулируем) на моята 520-ка (М50Б20 без ванос - Бош Мотроник) и ми се стори че върви по-добре ама може и да е само внушени....ако ми остане време тия дни ще кача зейтроникса да видя ко той ще покаже
.
П.С. понеже не ми се занимаваше да махам оригиналния този го вързах последователно след него
, според мен и така трябва да ба4ка 

П.С. понеже не ми се занимаваше да махам оригиналния този го вързах последователно след него


W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
45 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани