Проблем със Газта- тресе - на бензин си работи перфектно

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Проблем със Газта- тресе - на бензин си работи перфектно

Мнение от saint85 » 04 Май 2009, 22:59

Здравейте колеги ей така както си карах към София усетих че колата неработи добре и почна да придръпва и няма мощност :roll: когато спрях на място да видя - ужас направо на ниски обороти работи на 4-5 цилиндъра и почнаха да и играят оборотите а като подадеш рязко газ и глъхне даже и пука. От тука си вадя извода че има лоша смес няма хубаво изгаряне и я закарах на майстор да ми я настрой - това беше грешка за пореден път се убежадавам че това майстор е мръсна дума ( не искам да обидя никой) ама зех си колата човека вика готова е работи перфектно - баща ми я докара пред блока и аз си викам супер слизам долу паля, изчаквам малко и обръщам на газ пак ужас този път по -зле сега даже и гасне и неможе да се форсира след това реших сам да си я настроя
1. Погледнах въздушния филтър - направо е като нов на 2000км.
2. смених филтрите на газта
3. рестартирах компа
4. поиграх си малко с изпарителя
резултат - сега не играе обороти ама другите проблеми си остават явно не е до центровка - колеги някакви идей :roll: :?:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 05 Май 2009, 2:49

пробити мембрани на изпарител , ако не е нов , направо си земи едно БРЦ 140кв.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 20.03.2008
Местоположение: София

Мнение от RealDex » 05 Май 2009, 12:09

Да може и мембраната да е щото тя по принцип бързо се скапва особено като се пали на газ :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 05 Май 2009, 15:47

Колега аз съм с газ. инжекцион (Старгас - Поларис)- май с това трябваше да почна :uups: колата си пали на бензин винаги и след като мине синьото обръща на газ. И аз си мисля че е изпарителя ама нали ми го правиха в Благоевград пък и като я закарах на газаджията той щеше да забележи :roll: а не да ми вика газта ти работи перфектно ела да си я земеш :dunno: да зема да го отворя тоя изпарител и вътре какво да видя требе гумичките да са скъсани :?:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 05 Май 2009, 15:49

да не ти изпуска някоя дюза?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 05 Май 2009, 16:19

Ами от никъде не чувам да съска или да мирише на газ освен от ауспуха - как да изпуска дюза може ли по - подробно да обесниш колега

благодаря предварително :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 05 Май 2009, 16:23

saint85 написа:Ами от никъде не чувам да съска или да мирише на газ освен от ауспуха - как да изпуска дюза може ли по - подробно да обесниш колега

благодаря предварително :)


нали дюзите ти са с маркучи към всмукателя
айде сега познай от къде може да изпуска ИзображениеИзображениеИзображение
или по точно да смуче въздух.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 05 Май 2009, 17:05

Стойо огледал съм всички маркучлета не изпуска от никъде - даже и пробвах като ги махна как ще се промени работата -след това ги захванах хубаво ;) не е от там
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 20.03.2008
Местоположение: София

Мнение от RealDex » 05 Май 2009, 18:31

Тя таз вълшебна неква уредба. :D
Така и трябва-да я палиш на бензин и после на таз като загрее.
За да си сигурен че не изспуска най-добре е вземи половин кофа с вода, разбий някъв шампоан нещо или прах за пране да стане хубава пяна гъста и после с гъба изстискай върху съмнителните места.
Ще видиш мехурчета ако издиша.
Виж клапана да се се бъзика нещо ако трябва го смени.Около 20 лева е.
А виж също и там некви маркучи за вакуум имаше нещо.Имах един Форд и беше се извадил и правеше некви такива ядове но пък ги правеше и на газ и на бензин.
Истината е че не мога да ти кажа със сигурност какво що,просто да си го имаш предвид.Успех! :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 05 Май 2009, 19:43

имам предвид някоя бензинова дюза,като си на газ помпата продължава да работи,прекъсва се импулса към дюзите само,може някоя от тях да не затваря добре и да пропуска бензин който бърка работата на колата на заз.изключи като включи на газ изключи релето на помпата и виж дали ще се оправи ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 05 Май 2009, 21:11

saint85 написа:Стойо огледал съм всички маркучлета не изпуска от никъде - даже и пробвах като ги махна как ще се промени работата -след това ги захванах хубаво ;) не е от там


пробвай да направиш от вода и сапун пяна и да я сложиш около местата където влиза газовия инжекцион, за да провериш дали не смуче.
Освен това, така и така ровиш под всмукателите, погледни си вакуумите.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 1.05.2009

здр

Мнение от джакомо » 05 Май 2009, 21:38

колега аз мисля че колегата Кирил Илиев е много прав ако колата ти взима от някаде ваздух ще загуби и мощтност защото идва бедна горивна смес

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 07 Май 2009, 10:08

имам предвид някоя бензинова дюза,като си на газ помпата продължава да работи,прекъсва се импулса към дюзите само,може някоя от тях да не затваря добре и да пропуска бензин който бърка работата на колата на заз.изключи като включи на газ изключи релето на помпата и виж дали ще се оправи



Благодаря за информацията колега само да попитам каде се намира това реле ? при бушоните отпред ли е ?


Мисля че има логика защото ей сега наскоро почна като съм по инерция да ми стой разхода на 4-5 и като съм на скорост и съм пуснал газта на магистралата пак имам чуството чер не изключват дюзите защото от време на време ми стои разходомера на 2 - тази аномалия съвпада точно със проблема с газта
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 07 Май 2009, 11:45

Toва реле може да се намира навсякъде! (Впрочем зависи за кое реле говрим... ако е оригиналното реле на помпата или е отпред или е под задната седалка, а ако говорим за реле което изключва помпата при преминаване на газ-то вече може да е навсякъде... моето го сложих в кутията при компютъра). Послушай Кирил... ако си сигурен че газовата е наред, остава действително да навлиза и бензин освен газта и затова да не работи добре...

EDIT:
Нещo в тая книга не са показали кое е релето :roll:

Front Power Distribution Box
Изображение

Rear Power Distribution Box
Изображение

EDIT2:
Релето на помпата е в кутията на компа - ето го под номер 6301
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 07 Май 2009, 17:54

Благодаря колеги след малко слизам пред нас да пробвам и ще пиша резултат :)

едит 1
Между другото релето за ламбдата се намира точно до релето за за бенза дали и ми изглеждат еднакви дали са еднакви и по параметри и деята ми е дали мога да махна едното и да го пробвам дали работи на другото място
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook