525 TDS гасне и мени обороти

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 10.06.2008
Местоположение: Панагюрище

525 TDS гасне и мени обороти

Мнение от Kristiyan » 05 Май 2009, 15:38

Помощ :(

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 05 Май 2009, 15:49

Колега, в момента няма никой с кристално кълбо на линия, а екстрасенсите вече избягват да влизат тук. Ако искаш някакви съвети, дай повече инфо. С това "помощ" няма да стигнеш далече. Напиши поне кога гасне, при какви случаи, кога мени обороти - топла или студена, как се държи при двата случая, какво си правил последно по нея, от кога започна да прави така и т.н.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
Мечтае да кара: M5

Мнение от Pesho_1 » 05 Май 2009, 15:55

Колега смени горивния филтар,по4исти помпата която е в резервоара(нейната цедка) и ако не се оправи клониш към пло4ка на ГНП-то!!!Но нека другите колеги който са по наясно да изкажат мнение!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 10.06.2008
Местоположение: Панагюрище

Мнение от Kristiyan » 05 Май 2009, 18:44

Горивния филтър е сменен преди 1 седмица, почна да го прави това от преди 2-3 седмици когато е студена като загрее малко се оправя, обаче като достигне работна температура отново същото :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
Мечтае да кара: M5

Мнение от Pesho_1 » 05 Май 2009, 19:25

хммммм..... може би нещо и виското да прави мизерий но не сам сигурен!Все пак сам чувал да се променя работата на самия мотор от перката на мотора!
Изображение

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 05 Май 2009, 20:03

С колко мени оборотите и кога гасне? Друго какво си правил по колата, какво е сменяно? Тресе ли цялата кола при мененето на оборотите?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Мнение от Azereus » 05 Май 2009, 20:49

Хахахаха, тва с виското ме разби! Ходи в супер дизел на диагностика, аз съм сигурен, че е плочка на ГНП! Успех!
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 06 Май 2009, 8:55

И аз съм на мнение че диагностиката е задължителна.Иначе каквото си знаем,МАП-сензор плюс маркучите към него,цедката на помпата,проверка дюзи,горивопровод-преглед,маркучи за обратната нафта и накрая ГНП-то. :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
Мечтае да кара: M5

Мнение от Pesho_1 » 06 Май 2009, 9:24

Azereus написа:Хахахаха, тва с виското ме разби! Ходи в супер дизел на диагностика, аз съм сигурен, че е плочка на ГНП! Успех!


Явно професионализма надделява в тебе!Но както и да е найстина може аз да греша!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Мнение от Azereus » 06 Май 2009, 10:39

Явно професионализма надделява в тебе!Но както и да е найстина може аз да греша!


Колега не го приемай лично, дори по пътя на логиката неможе една перка да натовари двигател до такава степен, че мени обороти. Виското е за това перката да върти по-бързо при загрял и по-бавно при студен двигател. Просто няма отношение по този въпрос. Ако е мапа колата ще е бавна, но няма и да гасне. Ако е от цедката ще го прави номера без значение колко е загряла. Колкото и да е неприятна диагнозата аз съм за ГНП. Но вече казах, нека колегата отиде и се увери сам! :)
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 28.11.2008
Местоположение: ЕН

Мнение от arkys » 06 Май 2009, 11:10

Аз също съм на мнение че е ГНП,моята ги правеше същите номера и се указа плочка.
Обичай ближния,ближи обичания!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 10.06.2008
Местоположение: Панагюрище

Мнение от Kristiyan » 06 Май 2009, 15:36

Тия дни ще се сменят маркучите при МАП сензора и ще погледна помпата в резервоара, ако не е това сиг ще е плочката :(
Ами почва да гасне най много вечер на фарове и при завиване, или примерно колата е на 2000 оборота и трябва да спра като натисна съединителя понякога падат до 500 и не гасне а др път направо си гасне :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Мнение от Azereus » 06 Май 2009, 19:34

Вече съм сигурен, че е плочката, колега 100% ти казвам по-добре не си губи времето с другите неща. Все пак ти си решаваш, но ти го казвам от опит.
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 10.06.2008
Местоположение: Панагюрище

Мнение от Kristiyan » 06 Май 2009, 23:48

Azereus написа:Вече съм сигурен, че е плочката, колега 100% ти казвам по-добре не си губи времето с другите неща. Все пак ти си решаваш, но ти го казвам от опит.

Ами миналата година закарахме колата в НН Сервиз защото ГНПто течеше, обаче май не направиха центровката както трябва и колата стана малко по мудна. Към кой да се обърна дето им разбира на тия плочки, нещо телефон? ако може да е около Пазарджик или Пловдив, и ще мине ли с рециклиране на ГНПто и горе долу някакви ориентировачни цени?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 26.07.2007
Местоположение: Габрово

Мнение от kita » 07 Май 2009, 16:56

Имаш ЛС

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook