525 TDS гасне и мени обороти
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
Колега, в момента няма никой с кристално кълбо на линия, а екстрасенсите вече избягват да влизат тук. Ако искаш някакви съвети, дай повече инфо. С това "помощ" няма да стигнеш далече. Напиши поне кога гасне, при какви случаи, кога мени обороти - топла или студена, как се държи при двата случая, какво си правил последно по нея, от кога започна да прави така и т.н.
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
Колега смени горивния филтар,по4исти помпата която е в резервоара(нейната цедка) и ако не се оправи клониш към пло4ка на ГНП-то!!!Но нека другите колеги който са по наясно да изкажат мнение!
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
хммммм..... може би нещо и виското да прави мизерий но не сам сигурен!Все пак сам чувал да се променя работата на самия мотор от перката на мотора!
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
С колко мени оборотите и кога гасне? Друго какво си правил по колата, какво е сменяно? Тресе ли цялата кола при мененето на оборотите?
- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
Хахахаха, тва с виското ме разби! Ходи в супер дизел на диагностика, аз съм сигурен, че е плочка на ГНП! Успех!
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
И аз съм на мнение че диагностиката е задължителна.Иначе каквото си знаем,МАП-сензор плюс маркучите към него,цедката на помпата,проверка дюзи,горивопровод-преглед,маркучи за обратната нафта и накрая ГНП-то. 

- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
Azereus написа:Хахахаха, тва с виското ме разби! Ходи в супер дизел на диагностика, аз съм сигурен, че е плочка на ГНП! Успех!
Явно професионализма надделява в тебе!Но както и да е найстина може аз да греша!
- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
Явно професионализма надделява в тебе!Но както и да е найстина може аз да греша!
Колега не го приемай лично, дори по пътя на логиката неможе една перка да натовари двигател до такава степен, че мени обороти. Виското е за това перката да върти по-бързо при загрял и по-бавно при студен двигател. Просто няма отношение по този въпрос. Ако е мапа колата ще е бавна, но няма и да гасне. Ако е от цедката ще го прави номера без значение колко е загряла. Колкото и да е неприятна диагнозата аз съм за ГНП. Но вече казах, нека колегата отиде и се увери сам!

В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

Тия дни ще се сменят маркучите при МАП сензора и ще погледна помпата в резервоара, ако не е това сиг ще е плочката
Ами почва да гасне най много вечер на фарове и при завиване, или примерно колата е на 2000 оборота и трябва да спра като натисна съединителя понякога падат до 500 и не гасне а др път направо си гасне

Ами почва да гасне най много вечер на фарове и при завиване, или примерно колата е на 2000 оборота и трябва да спра като натисна съединителя понякога падат до 500 и не гасне а др път направо си гасне

- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
Вече съм сигурен, че е плочката, колега 100% ти казвам по-добре не си губи времето с другите неща. Все пак ти си решаваш, но ти го казвам от опит.
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

Azereus написа:Вече съм сигурен, че е плочката, колега 100% ти казвам по-добре не си губи времето с другите неща. Все пак ти си решаваш, но ти го казвам от опит.
Ами миналата година закарахме колата в НН Сервиз защото ГНПто течеше, обаче май не направиха центровката както трябва и колата стана малко по мудна. Към кой да се обърна дето им разбира на тия плочки, нещо телефон? ако може да е около Пазарджик или Пловдив, и ще мине ли с рециклиране на ГНПто и горе долу някакви ориентировачни цени?
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани