Прекъсва
Модератор: Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
-
и аз имах абсолютно същите ядове и се оказа че маркучето което свързва стъпковия мотор със смукателите се беше разцъфтяло
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: -
White 1913 Power написа:и аз имах абсолютно същите ядове и се оказа че маркучето което свързва стъпковия мотор със смукателите се беше разцъфтяло
Ти снощи как ме подмина на пощата, една бибитка не пусна





Колеги така и така зачекнахте темата имам подобен проблем даже и по-лош...на бензин не работи както трябва-не държи обороти,мени ги, гасне като я оставя на празен ход,в движение 1-ва и втора придърпва здраво колата, след 3-та скорост всичко е ок върви на стрела.
Изгорял ми беше датчика на коляновия вал, сменил съм го.
На какво може да се дължи това?М20Б20.
На КТС съм я качвал нищо освен датчика не ми даде.
Възможно ли е някъде по горивопроводите да има въздух?Щото ми разправяха че това бил проблема с идентични признаци?
Изгорял ми беше датчика на коляновия вал, сменил съм го.
На какво може да се дължи това?М20Б20.
На КТС съм я качвал нищо освен датчика не ми даде.
Възможно ли е някъде по горивопроводите да има въздух?Щото ми разправяха че това бил проблема с идентични признаци?
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
И аз изпаднах в шок от цялата таз история
Тя неква мацка ама с М50 и на нея също така й правело и я закарала на майстор,който тоз мастор й казал че имало мехурчета въздух в някакъв маркуч и бла-бла
което няма логика.
Аз незнам дюзите като са запушени такива ли са признаците?
Бензиновия филтър е на 1500 километра.Въздушния на 400.
Есента карах на диагностите-свещите и те са наред.
Има ли вариант да е запушена цедката/филтъра пред бензиновата помпа и тя самата да няма достатъчен дебит на ниски обороти?
маркучите са здрави.

Тя неква мацка ама с М50 и на нея също така й правело и я закарала на майстор,който тоз мастор й казал че имало мехурчета въздух в някакъв маркуч и бла-бла



Аз незнам дюзите като са запушени такива ли са признаците?
Бензиновия филтър е на 1500 километра.Въздушния на 400.
Есента карах на диагностите-свещите и те са наред.
Има ли вариант да е запушена цедката/филтъра пред бензиновата помпа и тя самата да няма достатъчен дебит на ниски обороти?

маркучите са здрави.
Последна промяна RealDex на 06 Май 2009, 18:28, променена общо 1 път
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Мда логично е щото горивата във България са чистички като планинско ручейче.
На няколко пъти я вкарвах яко в резервата и ако е засмукала утайката по дъното е станало мазало.
Да добавя също,че й слагах неква добавка за инжекциона за прочистване на STP.Лично аз не почуствах разлика, незнам някои колеги дали са я ползвали и дали има ефект.Ако има ефект значи не са запушени дюзите и остава помпата.
Нещо с регулатора на положението на дроселовата клапа дали не може да даде такова отражение, ако бърка нещо компютъра и да му подава грешна инфо за количеството гориво?
Петер и това е вариант нищо че съм я карал колкото на газ толкова и на бензин.Изведнъж както си карам и започна да пуши като дизеларка и да хвърля капки бензин от ауспуха.
Това явление се оказа от датчика на коляновия вал.80 лева-проблема решен, остана само това, че на ниски колата я няма.И така си остана от тогава.Карам я само на газ и чат-пат по Цариградско на бензин.
Добре че колегата отвори тази тема, за да не трупаме форума с много теми.
На няколко пъти я вкарвах яко в резервата и ако е засмукала утайката по дъното е станало мазало.
Да добавя също,че й слагах неква добавка за инжекциона за прочистване на STP.Лично аз не почуствах разлика, незнам някои колеги дали са я ползвали и дали има ефект.Ако има ефект значи не са запушени дюзите и остава помпата.
Нещо с регулатора на положението на дроселовата клапа дали не може да даде такова отражение, ако бърка нещо компютъра и да му подава грешна инфо за количеството гориво?
Петер и това е вариант нищо че съм я карал колкото на газ толкова и на бензин.Изведнъж както си карам и започна да пуши като дизеларка и да хвърля капки бензин от ауспуха.

Добре че колегата отвори тази тема, за да не трупаме форума с много теми.
Последна промяна RealDex на 06 Май 2009, 18:40, променена общо 1 път
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Ако си виждал цедката на резервоара ще разбереш, ще няма как да се запуши. Проблема ти е в дюзите...
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани