reset индикацията за смяна на масло

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

reset индикацията за смяна на масло

Мнение от bera » 05 Май 2009, 18:32

Здравейте,
с бмв 525тдс съм ,смених маслото сам, но не мога да се справя със зануляването на индикацията на таблото видях тези теми тук:

http://www.yiming.info/200810/23/50.html
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0%F1%EB%EE
http://bmw.dulaine.com/tips/reset.htm

Ето как го правя
1.Без да е на контакт колата отварям капачката на Буксата
2.Свързам дупчици 7 с 19 с кабел.
3. Дазам на контакт (първото полужение на клуча,преди подгрева) за 3 сек.
4. Изключвам от контакт
5. Затварям капачката на буксата
6. Давам на подгрев
7.Нищо не се е получило
8. Процедура 1 до 8 най-малко 10 пъти...

Но не можах да го направя ,....моля някой който го е правил да ми пише как ТОЧНО става reset-а ,..Благодяря

P.S.
Моля за компетентни отговори,..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 24.05.2008
Местоположение: София

Мнение от Emilio » 05 Май 2009, 20:17

Колега, ако си от София мини през Дару за 2 мин работа :idea: на мен даже пари не ми взеха ;) иначе и на мен един комшия се опитва с кабелчета и не стана :uups:
НЕ КАРАЙТЕ С ПО-ВИСОКА СКОРОСТ ОТ КОЛКОТО ВАШИЯ АНГЕЛ ПАЗИТЕЛ МОЖЕ ДА ЛЕТИ!

О BMW, имам лудост в главата си от теб!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 14.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw 530d Exclusive Edition
Мечтае да кара: само бмв

Мнение от светльо85 » 05 Май 2009, 20:41

колега и аз го правя така самоче напален контакт тоест всички индиаци да светнат :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: '520D 00'
Мечтае да кара: х6
Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.

Мнение от gorota » 05 Май 2009, 21:06

Отиди във някоя масларница даи два лева и ще ти го занулят,аз така направих. 8)
BMW


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 05 Май 2009, 22:18

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 1&start=15

ето тук си го има.и определено ключа е на подгрев. За е46 и е39 и за е36 е едно и също 8) Айде спестихте по 2лв.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 519
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Мнение от twake » 06 Май 2009, 0:18

Мисля, че се чакаше 30 сек като ги свържеш 7 и 19.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 06 Май 2009, 8:55

twake написа:Мисля, че се чакаше 30 сек като ги свържеш 7 и 19.


Чака се 3 sec за нулиране на OIL SERVICE и 9 sec за INSPECTION

След 30 sec ще се нулира INSPECTION-a (повече от 9 sec), което означава и нулиране на OIL SERVICE, защото той е част от всеки INSPECTION


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 06 Май 2009, 9:09

tsb_bg написа:
twake написа:Мисля, че се чакаше 30 сек като ги свържеш 7 и 19.


Чака се 3 sec за нулиране на OIL SERVICE и 9 sec за INSPECTION

След 30 sec ще се нулира INSPECTION-a (повече от 9 sec), което означава и нулиране на OIL SERVICE, защото той е част от всеки INSPECTION


:yes:


Само че ключа трябва да е на позиция 2(преди запалване или подгряване)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525 TDS

Мнение от ben_g » 06 Май 2009, 10:25

milennyc написа: :yes:


Само че ключа трябва да е на позиция 2(преди запалване или подгряване)


Малко уточнение колега - позиция 2 при TDS е точно при подгряване (или казано иначе – на контакт – всички контролни лампи трябва да светнат):

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

ре

Мнение от bera » 06 Май 2009, 10:38

Някой да го е правил ? или споделяте какво сте чели в интернет?
Защото аз го пробвам и не става....човек който го е правил ми трябва ...казват ,че има и някакъв начин за ресет от таблото...от менютата...тест 3 ....нека КОЙТО ГО Е ПРАВИЛ да сподели ,моля.

Сега така го правя ,но пак не става..

1.Без да е на контакт колата отварям капачката на Буксата
2.Свързам дупчици 7 с 19 с кабел.(и/или 7 с другия край на кабела на маса)
3. Давам на контакт (подгрева) за 3 сек.
4. Изключвам от контакт (докато изгасне всичко на таблото)
Тук се чудя дали е станал рестарта и как се разбира...
5. Махам кабела, Затварям капачката на буксата
6. Давам на подгрев
7.Нищо не се е получило
8. Процедура 1 до 8 най-малко 10 пъти...няма ефект

нещо ми обягва....има някаква тъкност май.....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: ре

Мнение от twistermpm » 06 Май 2009, 12:23

bera написа:Някой да го е правил ? или споделяте какво сте чели в интернет?
Защото аз го пробвам и не става....човек който го е правил ми трябва ...казват ,че има и някакъв начин за ресет от таблото...от менютата...тест 3 ....нека КОЙТО ГО Е ПРАВИЛ да сподели ,моля.

Сега така го правя ,но пак не става..

1.Без да е на контакт колата отварям капачката на Буксата
2.Свързам дупчици 7 с 19 с кабел.(и/или 7 с другия край на кабела на маса)
3. Давам на контакт (подгрева) за 3 сек.
4. Изключвам от контакт (докато изгасне всичко на таблото)
Тук се чудя дали е станал рестарта и как се разбира...
5. Махам кабела, Затварям капачката на буксата
6. Давам на подгрев
7.Нищо не се е получило
8. Процедура 1 до 8 най-малко 10 пъти...няма ефект

нещо ми обягва....има някаква тъкност май.....
Абе колега то си пише в http://bmw.dulaine.com/tips/reset.htm ДАВАШ НА КОНТАКТ и тогава свързваш буксите 7 и 19 броиш до 3 и си спестяваш парите :twisted: после пак същото ама за 12 сек. и си занулил всичко

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

ре

Мнение от bera » 06 Май 2009, 13:59

twistermpm да ве колега прав си,на подгрев трябва да е и тогава се свързват кабелите,...разсеян съм .тцтцтцтц.....направих го...стана...мерси много....за проблясъка....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от twistermpm » 06 Май 2009, 14:32

няма нищо брат важно е, че си свършил работата

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1662
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Мнение от ildivvy » 07 Май 2009, 22:37

1.Слагате проводника на пинове 7 и 19.
2.Давате на втора позиция контактния ключ.
3.Изчаквате 3-4 или 10-12сек (за ойл- и тайминспекшъна).
4.Махате проводника от пиновете.
5.Връщате контактния ключ в изходно положение.

Проверете дали със сигурност проводника контактува с пиновете.Пин 19 е "маса",т.е. може да се свърже пин 7 и с корпуса на колата.
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 31.07.2006
Местоположение: София, България
Кара: BMW 520i '97

Мнение от vlindos » 08 Май 2009, 14:53

Абе кфи два лева - аз оня ден се набутах да ми сменят масло в един непознат сервиз (до ТУ София) - взеха ми 15 лв за ресет!!!

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook