убихте ми всяка мечта за е39тдс

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 520
Регистриран на: 25.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от bobih » 05 Май 2009, 18:00

Цялата тема прочетох и освен, че няма нищо смислено в нея, няма дори нещо техническо даже темата не за тука!
DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 05 Май 2009, 18:36

shpeki написа:
bmw_n00b написа:Пак осрахме .....


И добре в крайна сметка аре кажи какво следва от това ? Щото в крайна сметка много хубаво да си плямпате безмислени глупости ама не съм забелезал на някой да му се е скапала колата. А ти ?


Колега, определено не разбирам какво искаш да кажеш, но да обясня това, което си цитирал. За мен "осрана" тема е такава, в която макар и да има смислени постове, те не са във връзка със заглавието и когато някой търси с търсачката намира някаква разводнена информация, която не му върши работа. А ако имаш предвид карането на газ, нямам нищо против него. Просто става въпрос за информация, не че искам да те откажа ;)
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Re: убихте ми всяка мечта за е39тдс

Мнение от TheKiller » 06 Май 2009, 3:40

eno написа:
viper_dg написа:от няколко месеца чета статиите във форума и ми убихте всяка мечта за тдс вие го изкарахте най големия боклук и супер чуплива кола.Даже вече зех да се замислям дали да е бмв


Моля ти се не се вързвай на всеки който е попаднал в скапан ТДС,аз съм с ТДС от 2 години и просто не си спомням кога за последно съм бил в сервиз,аз моето ТДС не го разменям даже и за Д, не казвам че е по добър,но просто няма причина да се разделя с нея,при положение че няма какво да се пипа по нея.
Купувай смело ТДС,който не е под 14.000лв,ако е под тази цена е пълен боклук.
Всяка кола ако не се подържа не става без значение дали е 2006,бензин или Common Rail.
Моята кола върви като ракета,на сервиз отивам само за смяна на масло и филтри.

Айде успех и не вярвай на всеки какво ти казва,че не е била добра,просто трябва да попаднеш на запазена кола и да НЕ Е НОВ ВНОС :!:

:shock: :mhihi: :mhihi: :mhihi: Според мен ако е под 25 е боклук,за 14 са скапаните тдс-и :winky: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
/// 6>4
ИзображениеИзображение

М3 Пристрастен
Аватар
Мнения: 1272
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: E38 735i

Мнение от Веселин|Василев » 06 Май 2009, 12:52

От 12-14к може да се намери читав TDS за съжаление са малко хората които продават хубави коли, много трябва да търсиш. Аз специално ходих и по борси и по частници и накрая попаднах на читава кола даже две които в момента си ги карам и не се оплаквам.
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 11.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f80 M3 Competition Package
Мечтае да кара: M6 GC

Мнение от stasko5 » 06 Май 2009, 12:56

Aз моята я взех преди 5 месеца, и смея да твърдя че съм много доволен. Взех я от момче от форума. Гледаха я няколко майстори вече и общо взето нямам проблеми, като изключим една гарнитура, която смених. Наистина кола която е гледана си държи цена. Моята бих я продал при добра оферта но скоро не мисля да я пускам в продава се :) Все пак и аз вложих пари в кожен салон и туй унуй :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 06 Май 2009, 13:12

Веселин|Василев написа:От 12-14к може да се намери читав TDS за съжаление са малко хората които продават хубави коли, много трябва да търсиш. Аз специално ходих и по борси и по частници и накрая попаднах на читава кола даже две които в момента си ги карам и не се оплаквам.



Аз продавам читав и ако дойде някой тия дни да го вземе може да хване промоция и да го купи на цена ПОД 14000 лв. , а колата се нуждае само от една пререгистрация в КАТ на името на новия собственник веднага след покупката т.е. един вид цената ще е крайна.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 06 Май 2009, 13:34

WALL написа:ПРОПАН-БУТАН

Предимства на използването на L.P.G. (пропан - бутан) като автомобилно гориво:

* Горивото L.P.G. постъпва в двигателя в газообразно състояние, поради което не отмива масления филм от стените на цилиндрите и не разрежда маслото в картера. Това намалява износването на цилиндрите и увеличава експлоатационния ресурс на двигателя.
* L.P.G. лесно се смесва с въздуха и равномерно пълни цилиндрите на двигателя с еднородна гориво-въздушна смес, поради което двигателят работи устойчиво и тихо. Гориво-въздушната смес изгаря почти напълно, поради което не се образува нагар по буталата, клапаните и запалителните свещи. Срокът за смяна на свещите се увеличава значително.
* L.P.G. е с високо октаново число (103 - 105) .
* Използването на L.P.G. води до значително намаляване на вредните вещества, съдържащи се в изгорелите газове и способства за опазване на околната среда. L.P.G. не съдържа олово и сяра, които повреждат катализатора на автомобила и ламбда сондата.
* Цената на L.P.G. е значително по-ниска от тази на бензина и могат да се реализират икономии.
* Добре развита мрежа в България и Европа на станции за зареждане на LPG, включително и големи компании като OMV, Lukoil, Tempo, Shell и всички големи дистрибутори в Европа
* L.P.G. изгаря малко по-бавно в сравнение с бензина, поради което се намалява натоварването на буталната група и коляновия вал, но се намаляват и динамичните свойства на двигателя.



Недостатъци на използването на L.P.G. (пропан - бутан) като автомобилно гориво:

* Монтирането на допълнителен резервоар за гориво намалява обема на багажника и увеличава масата на автомобила.
* Намалява се мощността на двигателя с 5 - 7 % и динамичните качества на автомобила.
* Самата експлоатация на автомобила се усложнява поради добавянето на допълнителна система
* По-големи изисквания към техническото състояние на автомобила – състояние на свещи, въздушен филтър, кабели и др
* По висока температура на изгаряне, което обуславя по-висок риск за катализатори, гърнета, изходни тръби в много редки случаи изпускателни клапани, проблем който има решение

Цитирано от http://www.lovato-bg.com/index.php?opti ... &Itemid=13

това който го е писал не разбира нищо от своиствата на горивата за поито пише ,или цялото писане е с рекламна цел и е невярно .. някои неща са верни - по евтина е ,има по високо октаново число ,но че замърсява по малко от съвременен двг с катализатори не е вярно ,а някои неща са пълни глупости - например че колата върви по малко поради бавното горене на газта и това не натоварвало двг ,пълна простотия ... основната причина да върви по малко на газ е че ГАЗТА Е ПО НИСКО КАЛОРИЧНА - един много пренебрегван факт ... отделно гори по бавно което не позволява ефективно изгаряне при високи обороти а те са писали точно обратното ,че изгаряла по пълно ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 06 Май 2009, 19:10

Alexi написа:
WALL написа:ПРОПАН-БУТАН

Предимства на използването на L.P.G. (пропан - бутан) като автомобилно гориво:

* Горивото L.P.G. постъпва в двигателя в газообразно състояние, поради което не отмива масления филм от стените на цилиндрите и не разрежда маслото в картера. Това намалява износването на цилиндрите и увеличава експлоатационния ресурс на двигателя.
* L.P.G. лесно се смесва с въздуха и равномерно пълни цилиндрите на двигателя с еднородна гориво-въздушна смес, поради което двигателят работи устойчиво и тихо. Гориво-въздушната смес изгаря почти напълно, поради което не се образува нагар по буталата, клапаните и запалителните свещи. Срокът за смяна на свещите се увеличава значително.
* L.P.G. е с високо октаново число (103 - 105) .
* Използването на L.P.G. води до значително намаляване на вредните вещества, съдържащи се в изгорелите газове и способства за опазване на околната среда. L.P.G. не съдържа олово и сяра, които повреждат катализатора на автомобила и ламбда сондата.
* Цената на L.P.G. е значително по-ниска от тази на бензина и могат да се реализират икономии.
* Добре развита мрежа в България и Европа на станции за зареждане на LPG, включително и големи компании като OMV, Lukoil, Tempo, Shell и всички големи дистрибутори в Европа
* L.P.G. изгаря малко по-бавно в сравнение с бензина, поради което се намалява натоварването на буталната група и коляновия вал, но се намаляват и динамичните свойства на двигателя.



Недостатъци на използването на L.P.G. (пропан - бутан) като автомобилно гориво:

* Монтирането на допълнителен резервоар за гориво намалява обема на багажника и увеличава масата на автомобила.
* Намалява се мощността на двигателя с 5 - 7 % и динамичните качества на автомобила.
* Самата експлоатация на автомобила се усложнява поради добавянето на допълнителна система
* По-големи изисквания към техническото състояние на автомобила – състояние на свещи, въздушен филтър, кабели и др
* По висока температура на изгаряне, което обуславя по-висок риск за катализатори, гърнета, изходни тръби в много редки случаи изпускателни клапани, проблем който има решение

Цитирано от http://www.lovato-bg.com/index.php?opti ... &Itemid=13

това който го е писал не разбира нищо от своиствата на горивата за поито пише ,или цялото писане е с рекламна цел и е невярно .. някои неща са верни - по евтина е ,има по високо октаново число ,но че замърсява по малко от съвременен двг с катализатори не е вярно ,а някои неща са пълни глупости - например че колата върви по малко поради бавното горене на газта и това не натоварвало двг ,пълна простотия ... основната причина да върви по малко на газ е че ГАЗТА Е ПО НИСКО КАЛОРИЧНА - един много пренебрегван факт ... отделно гори по бавно което не позволява ефективно изгаряне при високи обороти а те са писали точно обратното ,че изгаряла по пълно ...


:bowdown:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 8.05.2008

Мнение от shpeki » 07 Май 2009, 11:51

///sasho написа:
Веселин|Василев написа:От 12-14к може да се намери читав TDS за съжаление са малко хората които продават хубави коли, много трябва да търсиш. Аз специално ходих и по борси и по частници и накрая попаднах на читава кола даже две които в момента си ги карам и не се оплаквам.



Аз продавам читав и ако дойде някой тия дни да го вземе може да хване промоция и да го купи на цена ПОД 14000 лв. , а колата се нуждае само от една пререгистрация в КАТ на името на новия собственник веднага след покупката т.е. един вид цената ще е крайна.


Разбрахме бе, това е само 101-та тема в която го казваш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 07 Май 2009, 12:37

shpeki написа:
Разбрахме бе, това е само 101-та тема в която го казваш.


:winky:

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook