убихте ми всяка мечта за е39тдс

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: убихте ми всяка мечта за е39тдс

Мнение от ivan. » 03 Май 2009, 16:23

viper_dg написа:от няколко месеца чета статиите във форума и ми убихте всяка мечта за тдс вие го изкарахте най големия боклук и супер чуплива кола.Даже вече зех да се замислям дали да е бмв
Колега мечта не умира,ама ето ти малко реалност
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=140231

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Re: убихте ми всяка мечта за е39тдс

Мнение от sambeto » 03 Май 2009, 17:07

ivan. написа:
viper_dg написа:от няколко месеца чета статиите във форума и ми убихте всяка мечта за тдс вие го изкарахте най големия боклук и супер чуплива кола.Даже вече зех да се замислям дали да е бмв
Колега мечта не умира,ама ето ти малко реалност
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=140231


Просто колегата с лошо е тръгнал,иначе ТДС-а е прекрасен автомобил.


п.с. линка който е дал колегата ivan. с автор на темата Vlados е една прекрасна тема.
Поздравления и за двамата ! :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 03 Май 2009, 19:54

Venkata написа:
Alexi написа:....едно 520 на газ е 100 пъти по добре ако ще се търси икономия а ако няма да се търси такава по голям бензин ,избор голям тепърва ще има.


Газ на 520-ка е по добре от 525 ТДС... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Ако гониш икономия, вземай едно кадетче 1.3 и напъвай

що какво странно виждаш тука .. М52 на газ е един безпроблемен двг ще гори 10/100 по 0.65 лв са 6.50 лв за 100 км ..ТДСа ще ти падне ли на 4/100 л разход ? за другата поддръжка на 2та двг да не говорим че при ТДСа може да е една цифра за която цели М52 изпадат ... а кадета къде го намеси у А група не можах да разбера ,отдавам го на проява на лош вкус ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: София

Мнение от wmb » 04 Май 2009, 0:20

Alexi написа:
Venkata написа:
Alexi написа:....едно 520 на газ е 100 пъти по добре ако ще се търси икономия а ако няма да се търси такава по голям бензин ,избор голям тепърва ще има.


Газ на 520-ка е по добре от 525 ТДС... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Ако гониш икономия, вземай едно кадетче 1.3 и напъвай

що какво странно виждаш тука .. М52 на газ е един безпроблемен двг ще гори 10/100 по 0.65 лв са 6.50 лв за 100 км ..ТДСа ще ти падне ли на 4/100 л разход ? за другата поддръжка на 2та двг да не говорим че при ТДСа може да е една цифра за която цели М52 изпадат ... а кадета къде го намеси у А група не можах да разбера ,отдавам го на проява на лош вкус ...

Има една подробност :arrow: по мъртва кола от 520i няма а и ако е на газ :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 04 Май 2009, 11:02

wmb написа:... Има една подробност :arrow: по мъртва кола от 520i няма ...


С коя "жива" кола 2000 куб.см от този клас (удобства, оборудване, тегло ...) я сравняваш :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 04 Май 2009, 11:22

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 17:29, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 04 Май 2009, 11:46

Не че газта изгаря с по-висока температура, а не охлажда цилиндрите при впръскване, тъй като е вече в газообразно състояние. Докато впръскания на малки капчици бензин си е все още течен и влизайки в цилиндъра се променя състоянието си от течно в газообразно, при което се поглъща топлина, ендотермичен процес. Ако се оптимизира двг да работи на газ, т.е. се даде повече предварение на вала, при евентуално каране на бензин ще чука двигателя. Да не говорим, че местата в БГ, където могат да направят свястна оптимизация не са много, ако въобще има такива. Онази Шнитцерка, която бе посочил мад_ пресли, сменя не само от бензин на газ, ами сменя и управлението на двигателя едновременно. Въпреки това на бензин развива по-голяма скорост :)
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 04 Май 2009, 12:14

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 17:29, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 04 Май 2009, 13:45

Много се отколонихте от темата Колеги. Темата е насочена за Е39 TDS и автора и никъде не пита за 520i или за газови уредби и т.н. :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 04 Май 2009, 13:47

Пак осрахме поредната тема, но пък смятам, че е полезно да се знае:

@WALL, далеч съм от мисълта да се заяждаме, но на база на това, което съм изчел, което е доста на по-научно ниво и по изчерпателно от това, което си цитирал, мога да споделя следното:

Температури на изгаряне:

Пропан-Бутан - 1925 °Cel
Бензин - 1986 ° Cel
Дизел - 1948 ° Cel

Ако ти се занимава, търси на друго място за сравнение. Самата температура на изгаряне не дава цялостната картина на това което ни интересува. За сравнение - началната температура на сгъстяване при бензиновите двигатели е 600 °Cel, а при дизеловите 900 °Cel (това между другото) Решаваща в случая е температурата на изходящите газове. Въпреки, че газта изгаря дори при по-ниска (макар и малко) температура от бензина, тя гори по-бавно, т.е. в момента на отваряне на изпускателните клапани, сместа не е достигнала максималната си температура. Това важи най-вече при високите обороти, при максимално натоварване на двигателя. Оттук и "по-високата" температура на изгаряне. Т.е. все едно са насочени горелки към изпускателните колектори. Освен това, отработените газове от ЛПГ са по-пречистени и не настъпват ендотермични физико-химични процеси, за разлика от бензиновите отработени газове, които отново действах като охладители, за сметка на въздуха, който дишаме ;)
Т.е. като цяло имаме три важни цикъла:

1. впръскване - бензина охлажда, газта не
2. запалване - бензина гори по-бързо, макар при по-висока температура на горене, при отваряне на изпускателните клапани газовете вече са със значително по-ниска температура от тези с ЛПГ
3. Изпускане - отработените бензинови газове имат отново охлаждащ ефект, благодарение на ендотермичните процеси, продължаващи да протичат между тях.

Като цяло изводът е същия - газта води до по-високи температури в двигателя и изпускателната генерация, но смятам, че на повечето от вас ще е интересно да знаят защо е точно така.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 04 Май 2009, 14:05

Колеги темата е за тдс, а не за газ, бензин или дизел. Въпрос на личен вкус и възможности е всеки да кара такъв тип двигател какъвто иска ;)
Стига сте превръщали почти всички теми в спор кой е по-добър 525ТДС или 520И, да не забравяме че всеки двигател който излиза от завода е поставен пред редица тестове преди да излезе на пазара ;)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 04 Май 2009, 14:12

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 17:26, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 04 Май 2009, 16:30

колеги какви ли пари е ГИ за 540 4.4 ?
искам малка бутилка на местото на резервната гума..

а до пича с мечтите и тдс ще му кажа че след НГ ТДС-а ще е отживелица както и 520-та ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 04 Май 2009, 16:36

BMW-E39 написа:колеги какви ли пари е ГИ за 540 4.4 ?
искам малка бутилка на местото на резервната гума..

а до пича с мечтите и тдс ще му кажа че след НГ ТДС-а ще е отживелица както и 520-та ;)


Към 2к лева мисля и нагоре зависи от производителя
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 8.05.2008

Мнение от shpeki » 05 Май 2009, 17:48

bmw_n00b написа:Пак осрахме .....


И добре в крайна сметка аре кажи какво следва от това ? Щото в крайна сметка много хубаво да си плямпате безмислени глупости ама не съм забелезал на някой да му се е скапала колата. А ти ?

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook