Помагаите за сваляне на табло
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Eddiy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 20.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Е36 M3
- Мечтае да кара: E36 m3 turbo :)
Виж тази тема:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... ht=#322424
Поставена е като "Важна тема" в "Полезни теми и линкове свързани с Е36"
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... ht=#322424
Поставена е като "Важна тема" в "Полезни теми и линкове свързани с Е36"

- Eddiy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 20.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Е36 M3
- Мечтае да кара: E36 m3 turbo :)
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Ами като за начало свали всичко ,волан,жабка корите ...то това е логично съответно и всичко управленито и там под него сд-то ...отстрани има болтове махаш и тях обаче най-сложната част са едни винтчета който са при прозореца от където духа за сушенето на предния прозорец доколкото знам ....а махаш и бега пасажерския ...Но най-добре попитай Лъчо той е правил неведнъж тази интервенция и може да ти даде най-точна информация

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Колега , точно преди 2 дена свалих цялото таблот на колата и днес почти го монтирах , но не направих снимки на демонтажа (а много мислех ). Мога да ти опиша целия процес подробно , (ако те устройва ). Ако искаш пиши на ЛС. Не разбрах ти за таблото дето са километраж , оборотомер ли питаш или за цялото табло ? Но за което и от двете да е ....
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
- Eddiy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 20.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Е36 M3
- Мечтае да кара: E36 m3 turbo :)
- Eddiy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 20.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Е36 M3
- Мечтае да кара: E36 m3 turbo :)
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Свалаш волана, жабката , радиото .
Разхлабваш средната конзола за да можеш да равиеш всички винтове на централната концол.
Тя се премества леко за да не пречи при ваденето.
Ако не те мързи я махаш цялата.
От двете страни има по един метален болт отвиват се 8мм за ключ 13.
После се махат пластмасовите лайсни на духалките на предното стъкло.
Там има три рапидки развиват се.(на седаните са 4 и централните две може да не се равиват, защото при издърпване на вътре, основата им излиза, но после при монтажа няма начин трябва да се развият.).
При нужда се маха и металната рамка подсилващата пред пасажера.
Десния бег също се сваля.
Идва ред на облицовъчните кори на предните колонки.
След това вече е е готово за изваждане на таблото.
Хваща се от двете страни и се изважда от водачите които го държат(от двете страни на металния болт, който споменах преди малко).
След това нагоре и назад и готово.
Разхлабваш средната конзола за да можеш да равиеш всички винтове на централната концол.
Тя се премества леко за да не пречи при ваденето.
Ако не те мързи я махаш цялата.
От двете страни има по един метален болт отвиват се 8мм за ключ 13.
После се махат пластмасовите лайсни на духалките на предното стъкло.
Там има три рапидки развиват се.(на седаните са 4 и централните две може да не се равиват, защото при издърпване на вътре, основата им излиза, но после при монтажа няма начин трябва да се развият.).
При нужда се маха и металната рамка подсилващата пред пасажера.
Десния бег също се сваля.
Идва ред на облицовъчните кори на предните колонки.
След това вече е е готово за изваждане на таблото.
Хваща се от двете страни и се изважда от водачите които го държат(от двете страни на металния болт, който споменах преди малко).
След това нагоре и назад и готово.

- Eddiy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 20.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Е36 M3
- Мечтае да кара: E36 m3 turbo :)
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
ediediedi написа:Като го сваля след това ще обясна всичко подробно
Щом това дето съм написал не ти стига....

- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Влади пропусна подлакътника ...по скоро барчето ,иначе няма как да измъкне таблото и може да се счупи подложката отдолу на самия подлакътник ....

23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани