Светна количката на таблото !!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 20 Фев 2009, 16:56

stasko5 написа: ....
Иначе за индикацията май е само за коли с малкия борд, поне така ми казаха не съм сигурен.


Мойта е с големия борд и си показва всичко дори и да не е включено.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 20 Фев 2009, 16:57

Токущо един катаджия ми беше клиент и ми каза да го направя по същия начин :D Отнитвам нита и само го закрепвам после отвънка към номера !

Stasko5, аз съм с малкия борд и нямам индикация на таблото за изгорели крушки на номера,иначе за другите крушки си ми светва количката :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 11.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f80 M3 Competition Package
Мечтае да кара: M6 GC

Мнение от stasko5 » 20 Фев 2009, 16:58

Имах предвид че индикацията за крушка на десен стоп на количката която имаме на таблото свети ако е кола с малък борд, то големия няма количка де :D
При хората с големия борд има индикации по отделно за всяка крушка.

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 20 Фев 2009, 17:37

Kris написа:ми примерно като го махнеш после слагаш от вътрешната му страна една отрязана шайба, после я стискаш с клещите да захване пина и ако още те е страх го мацни със силикон целото това. Просто внимаваш пти свалянето да не го прецакаш. И наче ако го прецакаш отиваш в КАТ и там дето слагат номерата гледаш по земята и си намираш хубава глава от нит и си я лепиш с тия дето ги водят "течен метал" щото иначе е една разправия и смяна на номера ако тръгнеш по каналния ред, че направо можеш да забременееш и да родиш докато се разправяш и чакаш в КАТ.

Колега много благодаря за инфото,само да те попитам как махна нита,разпроби ли го,какво?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 20 Фев 2009, 17:43

Еееее с разпробиване ще си отиде целия нит...целта е само отзад да се махне да се отчекне пъпката каде нита се е резширил дефакто...или?!? :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 20 Фев 2009, 19:33

нита с един тънък секач или корава отверка се сече между номера и пластмасата и после леко се причуква към номера от зад и това е

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 20 Фев 2009, 19:39

stasko5 написа:... индикацията май е само за коли с малкия борд ...


И "големия борд" - MID (мултифункционален информационен дисплей) има индикация за задните светлини.
Изписва:

CHECK REAR FOGLIGTS
CHECK NUMEPLATE LIGHT
CHECK TAIL LIGHTS
CHECK REVERSE LIGHTS

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 11.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f80 M3 Competition Package
Мечтае да кара: M6 GC

Мнение от stasko5 » 20 Фев 2009, 19:55


При хората с големия борд има индикации по отделно за всяка крушка.

Имах предвид че е доста по подробна индикацията. :) Бях се изразил неправилно първия път.

Дакела
Аватар
Мнения: 942
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
Мечтае да кара: F-22 Raptor
Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.

Мнение от DAEL » 23 Фев 2009, 13:47

anzak написа:нита с един тънък секач или корава отверка се сече между номера и пластмасата и после леко се причуква към номера от зад и това е

Мерси,колега!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 04 Май 2009, 19:56

Та някой ще каже ли как махна това плафонче с крушката ,че гледам няма болтче или нещо подобно ? На щипки ли е как е , че го напънах с отверката и сякаш ще се счупи ми се струва :?: :help:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 04 Май 2009, 20:23

Има жлеб за отверка и преместваш целия плафон на вътре ...


Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 04 Май 2009, 20:27

мерси за отговора колега ще пробвам :D
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 04 Май 2009, 21:18

най-лесния начин за смяна на крушка на регистрационен номер според мен е този,който аз направих......

1-взимаш макетно ножче
2-точно под плафоните изрязваш кората
3-вадиш плафона и сменяш ламБата
4-затваряш капак и даже няма да забележиш че си рязал рег.кора ;)
5-при следващо изгаряне на лампа.....просто вадиш плафоня ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 15.03.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: '520D 00'
Мечтае да кара: х6
Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.

Мнение от gorota » 04 Май 2009, 21:28

meha написа:най-лесния начин за смяна на крушка на регистрационен номер според мен е този,който аз направих......

1-взимаш макетно ножче
2-точно под плафоните изрязваш кората
3-вадиш плафона и сменяш ламБата
4-затваряш капак и даже няма да забележиш че си рязал рег.кора ;)
5-при следващо изгаряне на лампа.....просто вадиш плафоня ;)
И аз така направих преди няколко месеца,и вобще не се забелязва и си решваш проблема за напрет :yes:
BMW

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 04 Май 2009, 22:32

gorota написа:
meha написа:най-лесния начин за смяна на крушка на регистрационен номер според мен е този,който аз направих......

1-взимаш макетно ножче
2-точно под плафоните изрязваш кората
3-вадиш плафона и сменяш ламБата
4-затваряш капак и даже няма да забележиш че си рязал рег.кора ;)
5-при следващо изгаряне на лампа.....просто вадиш плафоня ;)
И аз така направих преди няколко месеца,и вобще не се забелязва и си решваш проблема за напрет :yes:

ей браво ве колеги , добре че не съм започнал още да смъквам номера , утре ще пробвам така както казвате :winky:
Изображение
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook