Светна количката на таблото !!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Токущо един катаджия ми беше клиент и ми каза да го направя по същия начин
Отнитвам нита и само го закрепвам после отвънка към номера !
Stasko5, аз съм с малкия борд и нямам индикация на таблото за изгорели крушки на номера,иначе за другите крушки си ми светва количката

Stasko5, аз съм с малкия борд и нямам индикация на таблото за изгорели крушки на номера,иначе за другите крушки си ми светва количката

- stasko5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 11.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f80 M3 Competition Package
- Мечтае да кара: M6 GC
Имах предвид че индикацията за крушка на десен стоп на количката която имаме на таблото свети ако е кола с малък борд, то големия няма количка де
При хората с големия борд има индикации по отделно за всяка крушка.

При хората с големия борд има индикации по отделно за всяка крушка.
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Kris написа:ми примерно като го махнеш после слагаш от вътрешната му страна една отрязана шайба, после я стискаш с клещите да захване пина и ако още те е страх го мацни със силикон целото това. Просто внимаваш пти свалянето да не го прецакаш. И наче ако го прецакаш отиваш в КАТ и там дето слагат номерата гледаш по земята и си намираш хубава глава от нит и си я лепиш с тия дето ги водят "течен метал" щото иначе е една разправия и смяна на номера ако тръгнеш по каналния ред, че направо можеш да забременееш и да родиш докато се разправяш и чакаш в КАТ.
Колега много благодаря за инфото,само да те попитам как махна нита,разпроби ли го,какво?
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Еееее с разпробиване ще си отиде целия нит...целта е само отзад да се махне да се отчекне пъпката каде нита се е резширил дефакто...или?!? 

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
нита с един тънък секач или корава отверка се сече между номера и пластмасата и после леко се причуква към номера от зад и това е
- stasko5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 11.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f80 M3 Competition Package
- Мечтае да кара: M6 GC
При хората с големия борд има индикации по отделно за всяка крушка.
Имах предвид че е доста по подробна индикацията.

- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
anzak написа:нита с един тънък секач или корава отверка се сече между номера и пластмасата и после леко се причуква към номера от зад и това е
Мерси,колега!
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Та някой ще каже ли как махна това плафонче с крушката ,че гледам няма болтче или нещо подобно ? На щипки ли е как е , че го напънах с отверката и сякаш ще се счупи ми се струва



- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
най-лесния начин за смяна на крушка на регистрационен номер според мен е този,който аз направих......
1-взимаш макетно ножче
2-точно под плафоните изрязваш кората
3-вадиш плафона и сменяш ламБата
4-затваряш капак и даже няма да забележиш че си рязал рег.кора
5-при следващо изгаряне на лампа.....просто вадиш плафоня
1-взимаш макетно ножче
2-точно под плафоните изрязваш кората
3-вадиш плафона и сменяш ламБата
4-затваряш капак и даже няма да забележиш че си рязал рег.кора

5-при следващо изгаряне на лампа.....просто вадиш плафоня

- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
И аз така направих преди няколко месеца,и вобще не се забелязва и си решваш проблема за напретmeha написа:най-лесния начин за смяна на крушка на регистрационен номер според мен е този,който аз направих......
1-взимаш макетно ножче
2-точно под плафоните изрязваш кората
3-вадиш плафона и сменяш ламБата
4-затваряш капак и даже няма да забележиш че си рязал рег.кора![]()
5-при следващо изгаряне на лампа.....просто вадиш плафоня

BMW
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
gorota написа:И аз така направих преди няколко месеца,и вобще не се забелязва и си решваш проблема за напретmeha написа:най-лесния начин за смяна на крушка на регистрационен номер според мен е този,който аз направих......
1-взимаш макетно ножче
2-точно под плафоните изрязваш кората
3-вадиш плафона и сменяш ламБата
4-затваряш капак и даже няма да забележиш че си рязал рег.кора![]()
5-при следващо изгаряне на лампа.....просто вадиш плафоня
ей браво ве колеги , добре че не съм започнал още да смъквам номера , утре ще пробвам така както казвате

43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани