убихте ми всяка мечта за е39тдс
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: убихте ми всяка мечта за е39тдс
Колега мечта не умира,ама ето ти малко реалностviper_dg написа:от няколко месеца чета статиите във форума и ми убихте всяка мечта за тдс вие го изкарахте най големия боклук и супер чуплива кола.Даже вече зех да се замислям дали да е бмв
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=140231
- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Re: убихте ми всяка мечта за е39тдс
ivan. написа:Колега мечта не умира,ама ето ти малко реалностviper_dg написа:от няколко месеца чета статиите във форума и ми убихте всяка мечта за тдс вие го изкарахте най големия боклук и супер чуплива кола.Даже вече зех да се замислям дали да е бмв
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=140231
Просто колегата с лошо е тръгнал,иначе ТДС-а е прекрасен автомобил.
п.с. линка който е дал колегата ivan. с автор на темата Vlados е една прекрасна тема.
Поздравления и за двамата !

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Venkata написа:Alexi написа:....едно 520 на газ е 100 пъти по добре ако ще се търси икономия а ако няма да се търси такава по голям бензин ,избор голям тепърва ще има.
Газ на 520-ка е по добре от 525 ТДС...![]()
![]()
![]()
Ако гониш икономия, вземай едно кадетче 1.3 и напъвай
що какво странно виждаш тука .. М52 на газ е един безпроблемен двг ще гори 10/100 по 0.65 лв са 6.50 лв за 100 км ..ТДСа ще ти падне ли на 4/100 л разход ? за другата поддръжка на 2та двг да не говорим че при ТДСа може да е една цифра за която цели М52 изпадат ... а кадета къде го намеси у А група не можах да разбера ,отдавам го на проява на лош вкус ...
Alexi написа:Venkata написа:Alexi написа:....едно 520 на газ е 100 пъти по добре ако ще се търси икономия а ако няма да се търси такава по голям бензин ,избор голям тепърва ще има.
Газ на 520-ка е по добре от 525 ТДС...![]()
![]()
![]()
Ако гониш икономия, вземай едно кадетче 1.3 и напъвай
що какво странно виждаш тука .. М52 на газ е един безпроблемен двг ще гори 10/100 по 0.65 лв са 6.50 лв за 100 км ..ТДСа ще ти падне ли на 4/100 л разход ? за другата поддръжка на 2та двг да не говорим че при ТДСа може да е една цифра за която цели М52 изпадат ... а кадета къде го намеси у А група не можах да разбера ,отдавам го на проява на лош вкус ...
Има една подробност


- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Не че газта изгаря с по-висока температура, а не охлажда цилиндрите при впръскване, тъй като е вече в газообразно състояние. Докато впръскания на малки капчици бензин си е все още течен и влизайки в цилиндъра се променя състоянието си от течно в газообразно, при което се поглъща топлина, ендотермичен процес. Ако се оптимизира двг да работи на газ, т.е. се даде повече предварение на вала, при евентуално каране на бензин ще чука двигателя. Да не говорим, че местата в БГ, където могат да направят свястна оптимизация не са много, ако въобще има такива. Онази Шнитцерка, която бе посочил мад_ пресли, сменя не само от бензин на газ, ами сменя и управлението на двигателя едновременно. Въпреки това на бензин развива по-голяма скорост 

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Пак осрахме поредната тема, но пък смятам, че е полезно да се знае:
@WALL, далеч съм от мисълта да се заяждаме, но на база на това, което съм изчел, което е доста на по-научно ниво и по изчерпателно от това, което си цитирал, мога да споделя следното:
Температури на изгаряне:
Пропан-Бутан - 1925 °Cel
Бензин - 1986 ° Cel
Дизел - 1948 ° Cel
Ако ти се занимава, търси на друго място за сравнение. Самата температура на изгаряне не дава цялостната картина на това което ни интересува. За сравнение - началната температура на сгъстяване при бензиновите двигатели е 600 °Cel, а при дизеловите 900 °Cel (това между другото) Решаваща в случая е температурата на изходящите газове. Въпреки, че газта изгаря дори при по-ниска (макар и малко) температура от бензина, тя гори по-бавно, т.е. в момента на отваряне на изпускателните клапани, сместа не е достигнала максималната си температура. Това важи най-вече при високите обороти, при максимално натоварване на двигателя. Оттук и "по-високата" температура на изгаряне. Т.е. все едно са насочени горелки към изпускателните колектори. Освен това, отработените газове от ЛПГ са по-пречистени и не настъпват ендотермични физико-химични процеси, за разлика от бензиновите отработени газове, които отново действах като охладители, за сметка на въздуха, който дишаме
Т.е. като цяло имаме три важни цикъла:
1. впръскване - бензина охлажда, газта не
2. запалване - бензина гори по-бързо, макар при по-висока температура на горене, при отваряне на изпускателните клапани газовете вече са със значително по-ниска температура от тези с ЛПГ
3. Изпускане - отработените бензинови газове имат отново охлаждащ ефект, благодарение на ендотермичните процеси, продължаващи да протичат между тях.
Като цяло изводът е същия - газта води до по-високи температури в двигателя и изпускателната генерация, но смятам, че на повечето от вас ще е интересно да знаят защо е точно така.
@WALL, далеч съм от мисълта да се заяждаме, но на база на това, което съм изчел, което е доста на по-научно ниво и по изчерпателно от това, което си цитирал, мога да споделя следното:
Температури на изгаряне:
Пропан-Бутан - 1925 °Cel
Бензин - 1986 ° Cel
Дизел - 1948 ° Cel
Ако ти се занимава, търси на друго място за сравнение. Самата температура на изгаряне не дава цялостната картина на това което ни интересува. За сравнение - началната температура на сгъстяване при бензиновите двигатели е 600 °Cel, а при дизеловите 900 °Cel (това между другото) Решаваща в случая е температурата на изходящите газове. Въпреки, че газта изгаря дори при по-ниска (макар и малко) температура от бензина, тя гори по-бавно, т.е. в момента на отваряне на изпускателните клапани, сместа не е достигнала максималната си температура. Това важи най-вече при високите обороти, при максимално натоварване на двигателя. Оттук и "по-високата" температура на изгаряне. Т.е. все едно са насочени горелки към изпускателните колектори. Освен това, отработените газове от ЛПГ са по-пречистени и не настъпват ендотермични физико-химични процеси, за разлика от бензиновите отработени газове, които отново действах като охладители, за сметка на въздуха, който дишаме

Т.е. като цяло имаме три важни цикъла:
1. впръскване - бензина охлажда, газта не
2. запалване - бензина гори по-бързо, макар при по-висока температура на горене, при отваряне на изпускателните клапани газовете вече са със значително по-ниска температура от тези с ЛПГ
3. Изпускане - отработените бензинови газове имат отново охлаждащ ефект, благодарение на ендотермичните процеси, продължаващи да протичат между тях.
Като цяло изводът е същия - газта води до по-високи температури в двигателя и изпускателната генерация, но смятам, че на повечето от вас ще е интересно да знаят защо е точно така.
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Колеги темата е за тдс, а не за газ, бензин или дизел. Въпрос на личен вкус и възможности е всеки да кара такъв тип двигател какъвто иска
Стига сте превръщали почти всички теми в спор кой е по-добър 525ТДС или 520И, да не забравяме че всеки двигател който излиза от завода е поставен пред редица тестове преди да излезе на пазара

Стига сте превръщали почти всички теми в спор кой е по-добър 525ТДС или 520И, да не забравяме че всеки двигател който излиза от завода е поставен пред редица тестове преди да излезе на пазара

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
колеги какви ли пари е ГИ за 540 4.4 ?
искам малка бутилка на местото на резервната гума..
а до пича с мечтите и тдс ще му кажа че след НГ ТДС-а ще е отживелица както и 520-та
искам малка бутилка на местото на резервната гума..
а до пича с мечтите и тдс ще му кажа че след НГ ТДС-а ще е отживелица както и 520-та

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
BMW-E39 написа:колеги какви ли пари е ГИ за 540 4.4 ?
искам малка бутилка на местото на резервната гума..
а до пича с мечтите и тдс ще му кажа че след НГ ТДС-а ще е отживелица както и 520-та
Към 2к лева мисля и нагоре зависи от производителя

55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани