Колеги , голяма радост :-)
Модератор: Технически модератори
66 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Колеги , голяма радост :-)
Много съм развълнуван колеги , искам веднага с най-добри чувства да ви се похваля за моето представяне на 8-ия национален БМВ събор
в клас "А" автомобили до 2 литра се качих на почетната стълбичка на 3-то място
Беше едно страхотно състезание , още в първия ден в квалификациите (2 серии по 8 минути за всеки от трите класа) направо бяхме потопени от отвратителен дъж ,който беше невероятно интензивен , разби ни удоволствието от огромната колона ,която се заформи от западна България
Още с влизането и първата обиколка карах изключително предпазливо , много вода се лееше на пистата ... Когато направих и втората обиколка видях ,че голяма част от колегите - мои опоненти на пистата нямаха особенно добра подготовка с нужните гуми за тежките условия
За мое щастие , избора ми на гуми миналата година в края на лятото се оказа крайно сполучлив , тогава си купи 4 бр. чисто нови Yokohama AVS Sport ,които с ръка на сърцето мога да кажа ,че са повече от прекрасни гуми със страхотни характеристика и на дъжд и на полусуха писта и на абсолютно суха писта
В квалификациите на дъжда не се изсилвах прекалено , карах си по възможно една точна траектория , в общия случай разликите на скороста при влизане и излизане от завоите беше сведена до минимума , дадох всичко от себе си , нито един път за двата дни не докоснах конусите с които беше оформен шикан на дългата права
С това си постоянство и балансирано по мое лично виждане каране,успях да изпреваря някои от колегите на пистата
Значи в кдвете квалификации дадох 4-ти времена от 32 участника в най-малкия клас автомобили с атмосферно пълнене - най-добро време около 1:22,70 мин. като накрая гледах на компютъра на организаторите едни от най-постоянните времена във всичките обиколки в класа
Останахме да къмпингуваме на пистата с брат ми и останалите приятели от форума, страшни лудници бяха вечерта , луд купон , благодарности на главния организатор Роската Коларов ,който ни даде бензинов генератор Хонда , свръх безшумен и икономичен чрез който си имахме нормален ток за светлина и яка музика под шатрите с масите
Много танци ,чак по едно време и едни шопски хорА изпраскахме абе лудница
С колегите от Димитровградската група се веселихме много, Игор от Бургас раздаде едни форсажи на турбо Е28-цата леле лудница
Няма по-хубаво от това да замръкне човек на пистата и да осъмне на нея хахаха Всички по палатките купонясвахме заедно ,неописуема беше атмосферата
На снимката как alex bmw и logout разпъват палатките ,под шатрите , направо си мислех ,че ще се удавиме докато спим в тоя скапан дъжд...
На следващия ден се проведоха квалификациите , противно на програмата на събора , но ядския дъжд принуди организаторите да ги прекратят в първия ден
На снимката аз сънен , събудил се преди 20 минути се стягам да излизам и да подам газ , коментираме с адаша Error нещо по управлението ...
Отново тежки условия , дъжд ,хладно време и настилка
На 3 пъти общо имах случаи , в които с повече газ в завоя задницата леко тръгваше , шпера работи добре обаче , отделно гумите държаха неистово и с много лек обратен си я вкарвах направо
Тази снимка е станала доста сполучлива
На излизане към дългата права , отвратителен завои със силен обратен вираж , захабена настилка , там беше мястото в което масово е36-ците недозавиваха , комбито нито веднъж не ми хлъзна предницата , имаше лека склонност към свръх завиване
Финалите с директни елиминации ме изтощиха физически , имам мускулна треска на ръцете - буквално се държах за волана на левите завои а те бяха преобладаващи
За съжаление нямам снимки от финалите тъй като брат ми продаваше клубни стикери за стъклата и тогава се е била трупнала жестока опашка ... Когато започнаха директните елиминации аз се притесних доста ,защото колегите извадиха семи сликове , времето се оправи, пистата изсъхваше доста бързо - дадох си сметка ,че на сухо ще имам много трудности - все пак Е30 и Е36 , повечето от които разстоварени от седалки ,кори на вратите , не малка част оборудвани със спортни седалки "легени", истински волани (а не като моята тава хахахаха) и все пак една доста добра подготовка у останалите ... На няколко души им казах ,че предпочитах да вали дъжд и ,че на сухо може да си съсипя хубавите гуми , мислех дали да не се откажа даже , но в крайна сметка продължих.
Тук е момента да кажа няколко думи за комбито ми.Колата се държа прекрасно , в директните елиминации по реда до малкия финал за 3-то място точно три пъти излизах - давах газ колкото може - финиширах след което като излизах в общата зона за излизане на пистата чувах ,че съобщаваха моят номер 815 Георги Пенчев като победител и отново ме призоваваха да излизам за следващата битка на пистата.Моите скорости както знаете са дълги и само на дългата права карах на трета за не много и на "кроасана" пред публиката на излизане за много малко ... през останалото време втора предавка и 6000 - 6500 мин-1 ,прекъсвачи по 50 м само и само да не превключвам от втора-трета и пак втора за късо разстояние , скоето директно бих разбалансирал масата между мостовете на автомобила а все пак каросерията е дълга и тежка
През цялото време всичко ставаше изключително плавно само и само колата да върви като по релси ... Три серии по две обиколки газ на края на възможностите й нито водата мръдна на уреда от 12 часа , нито спирачки ми прегряха за внезапното спиране за шикана (там Е30 и Е36 като по-къси и по-леки конструкции имаха явно предимство - преминаваха с по-висока скорост и по-чевръсто през доста затворения и труден шикан , аз предпочитах да компенсирам с късно спиране) ,нито на излизане когато се редях и чаках за следващата битка на празен ход ми причука повдигач , представям си как маслото ми е било на мин 140 градуса а 520-ската няма маслен охладител на маслото ... Маслото което карам е Castrol EDGE Sport 10W-60 , няма такова масло
На снимката е момента в който се събрахме за награждаване и аз се държа за главата и ми течаха сълзите от емоции , направо не вярващ че стигнах до тук
Адаша Ge_a от Самоков стана победител (евала ,много добре подготвен автомобил и умения
)
Една снимка ,която за мен носи толкова много символика ,че сигурно докато съм жив ще я пазя , даже мисля да си я сложа в рамка
Е34 , модела на който ще съм фен още дълго
Изморен , потен , с напълно пресъхнала уста
от напрежение съм тръгнал да си сядам в колата за да я изкарам от пистата
Колегата от Велико Търново ,който на излизане от пистата направи много як бърн
, адаша също направи малко шоу на публиката а аз ... просто се изнесох тихичко и плавно с голямото комби
За да не е капо брат ми (той не участва в надпреварата на пистата , на живот се беше отдал
) влезе между дрифт сериите да се повози с кабриото ,да го тества как е на пистата
Как свърши всичко ли
ами всички палатки и багаж за къмпинга се натовари в комбито и по живо по здраво се прибрахме в къщи
Най-вече съм радостен ,че се видях с голяма част от вас , колегите с които си пишем и помагаме в този раздел Е34 , Иво Станчев така и не го видях
, много ,много благодарности на Дидо от Любимец за подаръка който ми направи ,просто нямам думи
Благодарности на всички ,които ми стицкахте палци повреме на сътезанието
На Е34 сбирката към края на юни месец като се съберем ще почерпя за победата
Георги Пенчев

















Беше едно страхотно състезание , още в първия ден в квалификациите (2 серии по 8 минути за всеки от трите класа) направо бяхме потопени от отвратителен дъж ,който беше невероятно интензивен , разби ни удоволствието от огромната колона ,която се заформи от западна България

Още с влизането и първата обиколка карах изключително предпазливо , много вода се лееше на пистата ... Когато направих и втората обиколка видях ,че голяма част от колегите - мои опоненти на пистата нямаха особенно добра подготовка с нужните гуми за тежките условия
За мое щастие , избора ми на гуми миналата година в края на лятото се оказа крайно сполучлив , тогава си купи 4 бр. чисто нови Yokohama AVS Sport ,които с ръка на сърцето мога да кажа ,че са повече от прекрасни гуми със страхотни характеристика и на дъжд и на полусуха писта и на абсолютно суха писта

В квалификациите на дъжда не се изсилвах прекалено , карах си по възможно една точна траектория , в общия случай разликите на скороста при влизане и излизане от завоите беше сведена до минимума , дадох всичко от себе си , нито един път за двата дни не докоснах конусите с които беше оформен шикан на дългата права

С това си постоянство и балансирано по мое лично виждане каране,успях да изпреваря някои от колегите на пистата
Значи в кдвете квалификации дадох 4-ти времена от 32 участника в най-малкия клас автомобили с атмосферно пълнене - най-добро време около 1:22,70 мин. като накрая гледах на компютъра на организаторите едни от най-постоянните времена във всичките обиколки в класа

Останахме да къмпингуваме на пистата с брат ми и останалите приятели от форума, страшни лудници бяха вечерта , луд купон , благодарности на главния организатор Роската Коларов ,който ни даде бензинов генератор Хонда , свръх безшумен и икономичен чрез който си имахме нормален ток за светлина и яка музика под шатрите с масите




На снимката как alex bmw и logout разпъват палатките ,под шатрите , направо си мислех ,че ще се удавиме докато спим в тоя скапан дъжд...
На следващия ден се проведоха квалификациите , противно на програмата на събора , но ядския дъжд принуди организаторите да ги прекратят в първия ден

На снимката аз сънен , събудил се преди 20 минути се стягам да излизам и да подам газ , коментираме с адаша Error нещо по управлението ...
Отново тежки условия , дъжд ,хладно време и настилка

На 3 пъти общо имах случаи , в които с повече газ в завоя задницата леко тръгваше , шпера работи добре обаче , отделно гумите държаха неистово и с много лек обратен си я вкарвах направо

Тази снимка е станала доста сполучлива
На излизане към дългата права , отвратителен завои със силен обратен вираж , захабена настилка , там беше мястото в което масово е36-ците недозавиваха , комбито нито веднъж не ми хлъзна предницата , имаше лека склонност към свръх завиване
Финалите с директни елиминации ме изтощиха физически , имам мускулна треска на ръцете - буквално се държах за волана на левите завои а те бяха преобладаващи

Тук е момента да кажа няколко думи за комбито ми.Колата се държа прекрасно , в директните елиминации по реда до малкия финал за 3-то място точно три пъти излизах - давах газ колкото може - финиширах след което като излизах в общата зона за излизане на пистата чувах ,че съобщаваха моят номер 815 Георги Пенчев като победител и отново ме призоваваха да излизам за следващата битка на пистата.Моите скорости както знаете са дълги и само на дългата права карах на трета за не много и на "кроасана" пред публиката на излизане за много малко ... през останалото време втора предавка и 6000 - 6500 мин-1 ,прекъсвачи по 50 м само и само да не превключвам от втора-трета и пак втора за късо разстояние , скоето директно бих разбалансирал масата между мостовете на автомобила а все пак каросерията е дълга и тежка




На снимката е момента в който се събрахме за награждаване и аз се държа за главата и ми течаха сълзите от емоции , направо не вярващ че стигнах до тук


Една снимка ,която за мен носи толкова много символика ,че сигурно докато съм жив ще я пазя , даже мисля да си я сложа в рамка

Е34 , модела на който ще съм фен още дълго

Изморен , потен , с напълно пресъхнала уста


Колегата от Велико Търново ,който на излизане от пистата направи много як бърн




За да не е капо брат ми (той не участва в надпреварата на пистата , на живот се беше отдал


Как свърши всичко ли


Най-вече съм радостен ,че се видях с голяма част от вас , колегите с които си пишем и помагаме в този раздел Е34 , Иво Станчев така и не го видях



Благодарности на всички ,които ми стицкахте палци повреме на сътезанието


Георги Пенчев
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Жоре още един път евала за карането. Това, което направи е геройство 

ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- santo_bansko
- ентусиаст
-
- Мнения: 850
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Банско!
- Пол: Мъж
- Кара: Само компоти:)
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Едно голямо евала ти правя Жорка, ти не само си гледаш колата, но и просто знаеш как да я караш. Да ти е честита победата, ти отново показа коя е истинската кола, пък за догодина моето пожелание към теб е да отидеш с една ръчно сглобена Е34-ка (знаещите ще се сетят какво имам в предвид)
ПС: Много нощни птици сме се навъдили в нашия подфорум




ПС: Много нощни птици сме се навъдили в нашия подфорум




- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
Евала Жорка, снощи като се видях със Simple_Man ми поясни как си размахал комбито по пистата, а до колкото разбрах е имало доста потготвени технически автомобили, а наш Гошко с комбито евридеика цепи мрака
постарал си се БРАВО
пп. Много съжелявам че неможах да присъствам и на тоз събор



пп. Много съжелявам че неможах да присъствам и на тоз събор

- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Браво Жоре, браво Пенчев! Завиждам ти благородно. Жив и здрав да си и да ги утепеш другия път.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Честито Жоро и благодарности за чудесния разказ и снимките.
Радвам се много за постигнатото от теб и колата, още повече нали и аз карам зелен Туринг
А другия модератор с нечовешкото окачване не взе ли участие?

Радвам се много за постигнатото от теб и колата, още повече нали и аз карам зелен Туринг

А другия модератор с нечовешкото окачване не взе ли участие?
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Жорка, евала
Доказа че кораба е способен на жестоки геройства
Честно казано много съжелявам че изпуснах таз годишния събор

Доказа че кораба е способен на жестоки геройства



Честно казано много съжелявам че изпуснах таз годишния събор

- Brat mu
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 331
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2006 330xd, 2008 A8 4.2tdi
- Мечтае да кара: WBS
66 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани