Заглъхване на двигателя помощ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Незнам как се диагностицират повдигачите като се свалят, аз се бях засилил да сменявам и тях при мен са 8 но монтьора ме успокои и ми каза че са здрави, но като се замисля неса ли повдигачите причината за износването на разпределителния вал, до колко то знам вала натиска кубилиците а те повдигачите и т.н ако някой е запекъл или всичките са заминали май ще сдухам и новия вал барбар с кубилиците. Нямам представа как е решил че са здрави но искам да споделя че дори след смяната на вала и кубилиците изминах около 1200 км и отново улавям някакъв специфичен шум на повдигачи, сиреч чукането което го имах преди смяната но е съвсем леко и не толкова остро. Опасенията ми са след 10000 данесе наложи пак да сменям щото мъка
то този вал ще ми стане консуматив егати. Нека някой ако е правил ремонт да сподели мнение. Иначе съвет от мен ако имаш възможност сменяй всички повдигачи.

ИЗВИНЯВАМ СЕ ЗА ПОРЕДИЦАТА ОТ ПОСТОВЕ, СКАПАНИЯ БРАУЗЪР СЕ ЕБАВА НЕЩО!!!
Незнам как се диагностицират повдигачите като се свалят, аз се бях засилил да сменявам и тях при мен са 8 но монтьора ме успокои и ми каза че са здрави, но като се замисля неса ли повдигачите причината за износването на разпределителния вал, до колко то знам вала натиска кубилиците а те повдигачите и т.н ако някой е запекъл или всичките са заминали май ще сдухам и новия вал барбар с кубилиците. Нямам представа как е решил че са здрави но искам да споделя че дори след смяната на вала и кубилиците изминах около 1200 км и отново улавям някакъв специфичен шум на повдигачи, сиреч чукането което го имах преди смяната но е съвсем леко и не толкова остро. Опасенията ми са след 10000 данесе наложи пак да сменям щото мъка
то този вал ще ми стане консуматив егати. Нека някой ако е правил ремонт да сподели мнение. Иначе съвет от мен ако имаш възможност сменяй всички повдигачи.
Незнам как се диагностицират повдигачите като се свалят, аз се бях засилил да сменявам и тях при мен са 8 но монтьора ме успокои и ми каза че са здрави, но като се замисля неса ли повдигачите причината за износването на разпределителния вал, до колко то знам вала натиска кубилиците а те повдигачите и т.н ако някой е запекъл или всичките са заминали май ще сдухам и новия вал барбар с кубилиците. Нямам представа как е решил че са здрави но искам да споделя че дори след смяната на вала и кубилиците изминах около 1200 км и отново улавям някакъв специфичен шум на повдигачи, сиреч чукането което го имах преди смяната но е съвсем леко и не толкова остро. Опасенията ми са след 10000 данесе наложи пак да сменям щото мъка

- BManoWar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: plovdiv
- Кара: 320Ci
- Мечтае да кара: MiG 29
Работата на повдигачите зависи от качеството на маслото и навременната му смяна,то ги пьлни и налягането му ги кара да се разтворят,дупчиците през които влиза и излиза са сьвсем малки и при замьрсявания на маслото гадостите влизат вьтре и трудно излизат,затрудняваики работата им,дори в момента маслото да е чисто и качествено тези натрупвания си остават там и единствено смяна може да спаси положението,така че имате ли шум в мотора,пьрво тях,после другите неща,щото обьркват синхрона на целия режим на работа. Колите,които караме Е36,повечето от Италия имат неслучайно този проблем,когато решат да ги продават ги карат яко и нищо не сменят,после яко ни дупе на нас! 



- bmwmaniq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 318i M40
Аз имам същия проблем но при мен забива муцунката на 180 км 5200 оборота а на място и до 4-та го няма и до прекасвач всичко е ок ... да обаче при мен този проблем се появи след като смених бензиновата помпа ... повдигачите ми тракат като ненормални но след 3000 оборота сичко е ок .... сега ще ги сменям но първо ще изнамеря някоя читава помпа да съм сигурен че е от нея .... тука гледам колегата се исипал 500 кинта за части а на мен с отстапката ми казаха че вала ще ми дойде кам 120 лева а кобилички повдигачи и гумички 200 лева ... дали е истина това или ще има измама ?????
колеги същия шроблем имам . ще ви кажа аз какво направих и не се оправи : смених - свещи , палец , горивен и въздушен филтър . разглобих двигателя за да видя вала и кубилиците - дибре са си ! и нетракат ! разглобих бензиновата помпа ( съвсем нова е '' сменяна е '' ) проблема си седи ! проверих в сервиз дали е правилно засепен ангренажа ( добре си беше) . На диагностика ходих няколко пъти и недолавят прблем , дори се принудих да сваля ламбда сондата и да я почистя с високо налягане въздух след което с пистолет с резервоар от онези с които чистят двигатели . напълних резервоара с корселин и продухах ламбда сондата . НИКОЕ ОТ ИЗБРОЕНИТЕ НЕЩА НЕПОМОГНА !!!
- BMWPetio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Калояново , Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Съветски зърнокомбайн
- Мечтае да кара: ///М3 E36
- Детайли за колата: От уния с детските болести по разпределителния вал и повдигачите....
Re: Заглъхване на двигателя помощ
Здравейте и от мен колеги дойде и моя ред да пиша в тази тема.От 2 години имам 318и 93г. М40. През тези години никога не съм имал проблеми с двигателя , но до миналата седмица.Вечерта нещо започна да трака по двигателя над 2500 оборота.На другия ден я закарах при един познат монтьор и се оказа ,че проблема е лагери на коляновия вал на 2 и 3 цилиндър.За мое щастие коляновия вал не е надран.Много ми е чудно как е могло да се получи този проблем при положение че редовно си сменям маслото и всички филтри.Свалих капака на главата и махнах кабелите на свещите и завъртях контактния ключ. При извадени кабели неможе да запали но може да покаже дали качва масло горе на кубилиците и повдигачите.Като завъртях си показа , че качва масло достатъчно както трябва.Немога да си обясня как са заминали лагерите.Другото което ме очуди е , че монтьора ми каза че трябва да се шлайфа главата и клапаните за да се напаснат.Главата не се ли шлайфа само когато е прегрявана колата.Аз не съм я прегрявал но се налагало шлайфане.АКо някои знае или може да ми обясни , защо се извършва тази маниполация с шлайфането нека да ми обясни .
Re: Заглъхване на двигателя помощ
VarVariN написа:... и се оказа ,че проблема е лагери на коляновия вал на 2 и 3 цилиндър.За мое щастие коляновия вал не е надран....
Как се разбра, че са лагери и то точно на 2-ри и 3-ти цилиндър (отворихте двигателя и го видяхте или ???)
VarVariN написа:... монтьора ми каза че трябва да се шлайфа главата и клапаните за да се напаснат.Главата не се ли шлайфа само когато е прегрявана колата...
Глава се шлайфа единствено ако е крива или заварявана. Главата свалена ли е и мерена ли е ?
Ако е мерена и наистина е за шлайфане каква гарнитура (размер) ти препоръча майстора?
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Заглъхване на двигателя помощ
tsb_bg написа:...Глава се шлайфа единствено ако е крива или заварявана...
Абе не е така,ако е издухала гарнитура и е направила язви пак ли няма да я шлайфаш?
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- BMWPetio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Калояново , Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Съветски зърнокомбайн
- Мечтае да кара: ///М3 E36
- Детайли за колата: От уния с детските болести по разпределителния вал и повдигачите....
Re: Заглъхване на двигателя помощ
tsb_bg написа:VarVariN написа:... и се оказа ,че проблема е лагери на коляновия вал на 2 и 3 цилиндър.За мое щастие коляновия вал не е надран....
Как се разбра, че са лагери и то точно на 2-ри и 3-ти цилиндър (отворихте двигателя и го видяхте или ???)VarVariN написа:... монтьора ми каза че трябва да се шлайфа главата и клапаните за да се напаснат.Главата не се ли шлайфа само когато е прегрявана колата...
Глава се шлайфа единствено ако е крива или заварявана. Главата свалена ли е и мерена ли е ?
Ако е мерена и наистина е за шлайфане каква гарнитура (размер) ти препоръча майстора?
Ами първо чукането се чуваше по средата на двигателя.И по един стар майсторски начин с отверката като сложа върха на отверката на капака на главата и дръжката я сложа на ухото и слушам. На 2 и 3 цилингър чукането беше по силно.Същата процедура я направих пак самао че този път отдоло на картера.И пак същия резултат.След което свалихме главата и ударих с ръка цилиндрите и пропаднаха с малко надоло.Това ни показа , че проблема е там и са лагерите.Свалихме и двигателя и отворихме картера и там вече си показа че са точно тези лагери на другите им нямаше нищо.Главата няма заварки нито шупли.Остана да я занесе майсторчето да я замерят на другия ден че имах други ангажименти и ми се обади че трябва да се шлайфа.
Re: Заглъхване на двигателя помощ
Щом е мерена главата може и наистина да е за шлайф
Колкото до лагерите проверете за запушена маслена магистрла
Колкото до лагерите проверете за запушена маслена магистрла
- D.Devito
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 27.11.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 E36
- Мечтае да кара: Кабрио с харттоп
Re: Заглъхване на двигателя помощ
и все пак тъка и тъка е свалена занеси я на майстор шлайфист да я ревизира може износени водачи на клапаните да има нека и напасне клапаните и смини гумичките се пак главата определя работата на ДВГ.Успех с ремонта
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани