Искам да питам за дебитомера
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
VRPerformance написа:никаде несъм писал че някой се е набуталwmb написа:ще продам и EWS за какво ми е, при Е34 няма CAN и пак върви и има климатик и ABS е само ASC няма
разлика между ТДС Е34 и ТДС Е39 има и то не е малка особенно в ниските обороти до 2000
повече няма да пишаявно хората които имат и са имали ТДС нищо не разбират само са се набутвали за разни дебитомери и други работи без да е имало слисъл да ги сменят.
или че трябва да караш без дебитомер
става дума за това че колата ти няма да умре ако го няма дебитомера и ще можеш да я караш,както воденичаров я е карал един месец
аз съм човек който набляга и на дребните детайли за да може една кола да е перфектна и клиента да е доволен
Изписахме 2 страници глупости, защото явно имаме различни представи за нещата. Сравнения с други коли с разкачен дебитомер не мога да правя, но за мен разликата при тдс-а е осезаема и дразнеща, особено при големи натоварвания. Бях останал с впечатление че твърдиш че въобще няма разлика. Сега пишеш че има, но е малка. Явно истината е някъде там

дебитомер
Здравей те аз сам нов БМВто което карам е 525тдс 97г:2500к143коня искам дави питам относно дебитомера от няколко дена колата стана много мудна парво турбината ми се включваше на моменти а после на пално изчезна никаква я нямаше отидох на сервиз от там на диагностика и ми казаха че е дебитомера откочиха ми буксата да пробвам дали ще има разлика и колата стана като нова турбото ми се включва и набира много по добре та сега от 2 -3 дена карам с откачен дебитомер според вас дали е опасно какав да сложа нов или второ употреба:или изобщо дебитомер ли е какво ще ме посаветвате Много благодаря предварително
:
:
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
точно за това говорех и аз
само на тези който им се е случило могат да ме разберат
та по твоя проблем,дебитомера следи и ЕГР-клапана,доста често се случва особенно на колите който имат тази функция да се следи ЕГР-клапана при негова повреда да се запише грешка за дебитомер или за самия ЕГР,това което мога да те посаветвам е да отидеш при някой който си разбира от работата и да погледне каде точно е проблема
тук във форума няма как да ти кажем каде точно е той,можем само да те насочим както правя в момента
успех 





дебитомер
колеги мен ми казаха че трябва да си купя нов дебитомер но незнам сега докато карам така с откачена букса опасно лие и някой можели да ме посаветва какъв да си взема нов или втора употреба
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: дебитомер
не,не е опасно,ако прочетеш мненията по напред ще видиш че колегата воденичаров е карал месец без него,можеш да караш и повече без да се счупи нещо,но най-добре си вземи нов и забравяш за проблемаruko85 написа:колеги мен ми казаха че трябва да си купя нов дебитомер но незнам сега докато карам така с откачена букса опасно лие и някой можели да ме посаветва какъв да си взема нов или втора употреба

дебиомер
колега мерси интересувах се и ми казаха че нов е 485лв а ми предлагат и втора употреба по 100-150лв но незнам доста е скап нов
ECU-то реагира ,съответно регулира запалването, по два параметра на входящия въздух:
- температура (темпереатурен датчик на входящите колектори)
- количество (дебитомер след филтъра и преди входящите колектори)
Пълната липса на сигнал от тези датчици (изгорял датчик или прекъснат кабел) не е особен проблем за работата на двигателя, до колкото в ECU-то има заложени някакви средни стойности за тези параметри или така наречения "авариен режим" по който се управлява запалването в такива случаи. Тук проблема е насочен по-скоро към икономичност и екология.
Реален проблем се появява, когато тези датчици подават грешни (понякога нереални) стойности, които "шашкат" ECU-то и то не подава правилното количество гориво за реално постъпилия въздух при смукателния такт (бедна или богата смес). Това обикновено се получава при повреден датчик или окислени, отънели кабелни връзки....
Поради тази причина пълната липса на сигнал от дебитомера (физически премахнат дебитомер от системата или откачен кабел) се отразява значително по-малко на работата на двигателя, отколкото дефектирал дебитомер, който подава грешни стойности на ECU-то.
В подкрепа на това е и факта, че при изправен дебитомер сериозно се влошава работата на двигателя (особено при ниски обороти и ускорение) ако има неуплътнени гарнитури по смукателните колектори и вакуумите СЛЕД дебитомера
- температура (темпереатурен датчик на входящите колектори)
- количество (дебитомер след филтъра и преди входящите колектори)
Пълната липса на сигнал от тези датчици (изгорял датчик или прекъснат кабел) не е особен проблем за работата на двигателя, до колкото в ECU-то има заложени някакви средни стойности за тези параметри или така наречения "авариен режим" по който се управлява запалването в такива случаи. Тук проблема е насочен по-скоро към икономичност и екология.
Реален проблем се появява, когато тези датчици подават грешни (понякога нереални) стойности, които "шашкат" ECU-то и то не подава правилното количество гориво за реално постъпилия въздух при смукателния такт (бедна или богата смес). Това обикновено се получава при повреден датчик или окислени, отънели кабелни връзки....
Поради тази причина пълната липса на сигнал от дебитомера (физически премахнат дебитомер от системата или откачен кабел) се отразява значително по-малко на работата на двигателя, отколкото дефектирал дебитомер, който подава грешни стойности на ECU-то.
В подкрепа на това е и факта, че при изправен дебитомер сериозно се влошава работата на двигателя (особено при ниски обороти и ускорение) ако има неуплътнени гарнитури по смукателните колектори и вакуумите СЛЕД дебитомера

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
това съм го написал и аз + още по-подробни обеснения в спора с колегите от предните страници,но те него асимилират защото са имали даден проблем с дебитомера и при тях работата на мотора се е влошила,техните майстори директно са им сменили дебитомера и от там идва тяхната коренно различна от моята,а като гледам и от твоята представаtsb_bg написа:Пълната липса на сигнал от тези датчици (изгорял датчик или прекъснат кабел) не е особен проблем за работата на двигателя, до колкото в ECU-то има заложени някакви средни стойности за тези параметри или така наречения "авариен режим" по който се управлява запалването в такива случаи. Тук проблема е насочен по-скоро към икономичност и екология.
Реален проблем се появява, когато тези датчици подават грешни (понякога нереални) стойности, които "шашкат" ECU-то и то не подава правилното количество гориво за реално постъпилия въздух при смукателния такт (бедна или богата смес). Това обикновено се получава при повреден датчик или окислени, отънели кабелни връзки....
Поради тази причина пълната липса на сигнал от дебитомера (физически премахнат дебитомер от системата или откачен кабел) се отразява значително по-малко на работата на двигателя, отколкото дефектирал дебитомер, който подава грешни стойности на ECU-то.

и аз това обеснявам на няколко пътиtsb_bg написа:... Тук проблема е насочен по-скоро към икономичност и екология....

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: дебиомер
дай ми някакви номера на дебитомера,мога да ти намеря на доста приемлива цена НОВruko85 написа:колега мерси интересувах се и ми казаха че нов е 485лв а ми предлагат и втора употреба по 100-150лв но незнам доста е скап нов

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
VRPerformance написа:това съм го написал и аз + още по-подробни обеснения в спора с колегите от предните страници,но те него асимилират защото са имали даден проблем с дебитомера и при тях работата на мотора се е влошила,техните майстори директно са им сменили дебитомера и от там идва тяхната коренно различна от моята,а като гледам и от твоята представаtsb_bg написа:Пълната липса на сигнал от тези датчици (изгорял датчик или прекъснат кабел) не е особен проблем за работата на двигателя, до колкото в ECU-то има заложени някакви средни стойности за тези параметри или така наречения "авариен режим" по който се управлява запалването в такива случаи. Тук проблема е насочен по-скоро към икономичност и екология.
Реален проблем се появява, когато тези датчици подават грешни (понякога нереални) стойности, които "шашкат" ECU-то и то не подава правилното количество гориво за реално постъпилия въздух при смукателния такт (бедна или богата смес). Това обикновено се получава при повреден датчик или окислени, отънели кабелни връзки....
Поради тази причина пълната липса на сигнал от дебитомера (физически премахнат дебитомер от системата или откачен кабел) се отразява значително по-малко на работата на двигателя, отколкото дефектирал дебитомер, който подава грешни стойности на ECU-то.
и аз това обеснявам на няколко пътиtsb_bg написа:... Тук проблема е насочен по-скоро към икономичност и екология....
+1 аз Икономичност, Екология и Колегата знае че Дебитомера прави чудеса с Чиповете. А и както казаха по горе колегите. Дебитомера е свързан с данните от ЕГР(АГР). Но в крайна сметка не е опасно да се кара и без денитомер. ЕКУ-то си има определени зададени параметри при липса на живи данни
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Pierburg,дай ми номера и ще видим за какво иде речruko85 написа:дай ми някакви номера на дебитомера,мога да ти намеря на доста приемлива цена НОВ Idea
колега казахами че трябва да е пилбарг а номера не сам го погледнал на ще го видя до колко може да е приемливата цена

- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
а като се сменя дебитомера с нов програмира ли се новият дебитомер по някакъв начин с данните на колата 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани