BMW - 1-ва серия ще заложи на малки двигатели

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 12 Ное 2008, 0:46

Турбото си е готина работа като цяло, от скромния ми опит с ТДС-а съм доволен как "рита" :) Много сериозни мощности им дават между другото :shock:
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 13 Ное 2008, 19:02

Незнам какво се чудите.
Всички останали марки залагат на турбо моторите, само БМВ ли ще са по-назад.
И след 15 години масово като се подкарат е90 или новата 1-чка ще се чудите защо всеки Голф ГТИ ви разпилява на сфетофарите и пак във СТрИЙТ РЕЙСЪРС ще се коментират по 40 страници гонки м/у 320и (която и в Е90 започна с 150к.с.) и 200 коньовите голфове.
Още повече се видя в 335и че БМВ имат потенциал да правят и добри трубо двигатели.
Аз предпочитам да карам 1.3 турбо БМВ с 177к.с. , а не сегашният ми НЕ-СЕШОАР с 1900 куб. см. двигател и умопомрачителните 118к.с. и ускорение до 100км/ч от над 10 сек.
Още повече в 1-ва серия се търси и икономичност въпреки че не е евтина кола, не може да се вкарат двигатели дето харчат около 15литра в София :roll:
И като фенове на марката не се ли ядосвате че 7мата серия няма брутален агрегат с 1000 н/м като С65амг :roll: Това без турбо ще е доста трудно...
Само тия показанията за дизеловите нещо ме съмняват - тоя 2.0 150к.с. е още от фейс-лифта на Е46 :roll:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 15.03.2008
Местоположение: плевен
Кара: е39
Мечтае да кара: м6

Мнение от go6o82 » 13 Ное 2008, 23:58

тва инфо е яко,остава и цените на 1,3 турбо да са по ниски от сегашните за 116и и тва ще е супер готино.

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 14 Ное 2008, 1:23

Тези 150 коня за 320-ката са още от '91 година :) Та хубаво е, че има раздвижване. Лошото е, че на любимата марка с покачване на възможностите, се покачват и цените :confused:
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 14 Ное 2008, 14:44

amd написа:Тези 150 коня за 320-ката са още от '91 година :) Та хубаво е, че има раздвижване. Лошото е, че на любимата марка с покачване на възможностите, се покачват и цените :confused:

Абе незнам като се сметне инфлацията и куп други икономически фактори, не смятам че Е36 примерно е била по-дотъпна от Е90 сега :roll:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 7.09.2003
Местоположение: София

Re: BMW - 1-ва серия ще заложи на малки двигатели

Мнение от Kokorba6iqta » 14 Ное 2008, 17:32

118i - 1.3 turbo 177 к.с.

На мен ми е много интересно тези 177 к.с. с едно турбо от 1.3 как ли ще се чувстват, според мен би трябвало да има доста лаг, което няма да е в стила на БМВ, така че ми е любопитно как ще го решат този проблем. Дано е надеждността да е подобаваща.
От Еверест по-високо нема, от Тихия океан по-дълбоко нема и от BMW по-добра кола нема!!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 2.06.2008
Местоположение: sf

Re: BMW - 1-ва серия ще заложи на малки двигатели

Мнение от kamus11 » 20 Ное 2008, 22:36

Kokorba6iqta написа:118i - 1.3 turbo 177 к.с.

На мен ми е много интересно тези 177 к.с. с едно турбо от 1.3 как ли ще се чувстват, според мен би трябвало да има доста лаг, което няма да е в стила на БМВ, така че ми е любопитно как ще го решат този проблем. Дано е надеждността да е подобаваща.
може с две последователни турбини :idea:
Последни автоновини http://kamuscoop.blogspot.com/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 26 Ное 2008, 10:43

историята от края на 70те се повтаря - петролна криза = downsizing + turbo. беше доста очаквано според мен и все пак съм впечатлен от конете... 335i беше нещо като тестова версия за масите на технологията. след като елиминираха лага, тепърва ще видим какво са постигнали ;) въобще няма да е изненада и ако следващия М3/5 е именно с такъв двигател... само се чудя дали са очаквали кризата или ги изкарват тези двигатели по-рано от предвиденото, ама това едва ли ще стане ясно...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 23.01.2009
Пол: Мъж
Кара: Е39 520i

1-ва серия ще заложи на малки двигатели

Мнение от Bojidar » 01 Май 2009, 17:47

116i - 1.3 turbo - 136 к.с.
118i - 1.3 turbo 177 к.с.
120i - 2.0 turbo 218 к.с.
130i - 3.0 - 272 к.с.
135is - 3.0 biturbo 326 к.с.

Интересно ми е ако тези двигатели ги считат за малки, то какво ще се счита за нормален двигател.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Мнение от BMW_RIDER » 01 Май 2009, 19:41

Като цяло въобще не съм фен на модата на малките турбо двигатели, но все пак в първа серия където се гони економия и компактност става. Въпреки ,че това е донякъде защото действително малкия двигател с турбо си е малък двигател и в задръстване и лежерно каране харчи по малко от атмосферен със същата мощност и по голяма кобатура. Нещата се обръщат обаче при рязко ускорение и работа на по високи обороти, тогава турбото като работи на максимален буст, налягането и температурата се покачват в цилиндъра и за да се избегнат детонаций се вкарва повече гориво от нужното и се изменя момента на запалването и разхода скача в сравнение с атмосферен. Това донякъде се оправя с директна инжекция ама то един 1.3 двигател като му сложиш такава и две турбота интеркулери и разпределения си представям каква ще е цената на този 1.3.
Дано само не почнат да правят и спортните предимно турбо ,че тогава както вървят нещата неискам да си представям бъдещата М3 - 2 тона турбо със електронна система дето кара вместо тебе и заповядайте на тролея :no:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от Е.Димитров » 01 Май 2009, 21:35

ефективността на съвременните дизелови автомобили е някъде към 45%,в момента се работи за покачване на тази ефективност,ето за това се "раждат" малолитражни автомобили с голяма мощност,където КПД е по-високо от 45%,затова не трябва да се мери със същия аршин като големина на двигател=на по голяма мощност,едно време е било така ,10 000 (десет хиляди)кубика =350 конски сили=кпд някъде към 15%

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 02 Май 2009, 11:41

116i - 1.3 turbo - 136 к.с.
118i - 1.3 turbo 177 к.с.

Tва е малко грубо обаче... интересно е какво ще се случи на това 1.3, че вместо 136 коня да стане 177.... ако е с две турбини ще е някво чудо на баварската техника (толкова малък матор с две турбини)... пък и ако е трицилиндров... ще е нещо нечувано, общо взето...

Ма и нали се сещате, че това няма да е само при 1er.... тройките ще се сдобият с абсолютно същите матори...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 12 Сеп 2009, 3:19

"BMW - 1-ва серия ще заложи на малки двигатели"

Дали?

http://www.bimmerpost.com/forums/attach ... 1252614393
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 11.07.2005
Местоположение: Arogance music factory

Мнение от C S L » 12 Сеп 2009, 22:14

MaXimal написа:"BMW - 1-ва серия ще заложи на малки двигатели"

Дали?

http://www.bimmerpost.com/forums/attach ... 1252614393


ич...

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... ange_h.jpg
"Красотата е вид гениалност, дори по възвишена, защото няма нужда от обяснения"
Оскар Уайлд

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 12 Сеп 2009, 23:07

който мисли че 1.3 турбо е някво несериозно сешоарче да иде на тестдрайв на 160 коньовия 1.4 TSI - страшно двигателче е това ,много върви и то от ниски и много малко гори .. моето притеснение е доколко надежден ще е такъв двг ,дали няма на 180-200к да е за ремонт или направо за скраб ...

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook