Пукане М50

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 28 Апр 2009, 20:28

Pavlinius написа:Да вдигна малко тази стара тема, че лека полека ми се появи и при мен проблема с трудното форсиране и даже пукане (ако натисна рязко педала на газта). При мен обаче е различно, защото го прави само когато колата е студена и то малко след като запали . С ГИ съм и знаете там се минава на газ след като двигателя загрее.....

Както и колегата dizelboy по-горе бе написал за компа и грешките - при мен трупаше грешки от недобра настройка на газовата (инжекция) и не пукаше ами направо гърмеше студена на бензин - сега е настроена и не го прави на бензин, ама като мине на газ тресе цялата до около 10 и половина по стрелката...
Най-лесното, което можеш да направиш - откачаш акумулатора за 5мин. и го закачаш отново - рестартиран ти е компа - на другия ден ако се е оправило да знаеш, че след 1-2 дни или малко повече пак ше се появи. Ако не се оправи колегите са написали: свещи, лули и т.н. (само с лулите не се изхвърляй ако не са ти присърце 120лв, че на мен ми работи еднакво и с новите, а старите не бяха много добре на външен вид - утре отивам да си настройват пак газовата).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 28 Апр 2009, 22:57

SaSo написа:......Само искам да споделя и мойта мъка...Вчера на мойта и замерихме компресията на цилиндрите ... Резултат - 6 цилиндър компресия 0 ( нула, зиро, нищо )... Тоест ще се оперира моторчето...Ама като се отваря всичко ново и толкова... Дреме ми ...Все си мисля че е прегорял клапан... Ама някой който е стигал до там да каже...

Айде са мения по въпроса да чуем...От какво може да е според вас тая компресия такава... Другото което е колата НЕ губи масло...За близо 8000км каране ( повечето пъти не я щадя ) е изгорила по-малко от литър масло ...Карам с Мотул 6100...


т'ва направо си го прочетох грешно първият път... :( може да го хванеш и без да отваряш ама после за да го оправиш пак трябва да отваряш, та с две думи все ще отваряш. много страно с това налягане 0. и при изгорял клапан и при бутало все си мисля, че трябва да показва поне малко.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 14.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34 520; E39 520; E36 318

Мнение от comeon1985 » 29 Апр 2009, 0:08

SaSo написа:Само искам да споделя и мойта мъка...Вчера на мойта и замерихме компресията на цилиндрите ... Резултат - 6 цилиндър компресия 0 ( нула, зиро, нищо )... Тоест ще се оперира моторчето...Ама като се отваря всичко ново и толкова... Дреме ми ...Все си мисля че е прегорял клапан... Ама някой който е стигал до там да каже...

Айде са мения по въпроса да чуем...От какво може да е според вас тая компресия такава... Другото което е колата НЕ губи масло...За близо 8000км каране ( повечето пъти не я щадя ) е изгорила по-малко от литър масло ...Карам с Мотул 6100...

Колега, 1 година по рано... :( 500лв. назад и сега гърмят "вакуумни маркучи" като полудели. Първо: ДА клапани са за съжаление; Второ: Незнам дали познаваш добри майстори, но каквито и да са колата няма да е същата. Клапаните не са скъпи. Барабар с гумичките ми излезнаха 100лв :shock: и аз са очудих ама...400лв. за труд. И моита не харчеше масло...ама сега плюе го отвсякъде...АБЕ КАРАЙ СМЕЛО И САМО С ВРАТИТЕ! ДВИГАТЕЛИ ВТОРА РЪКА ЩЕ НАМЕРИМЕ!
...не можеш да промениш картите, които са ти раздадени...но можеш да промениш начина, по който да ги изиграеш...
BMW E34 M5 Tribute :bowdown:
http://www.vbox7.com/play:7199fc05

312463517031743

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 29 Апр 2009, 8:33

Абе SaSo, ти твоя мотор нали щеше още миналата година да го отваряш... и това че компресията е чак на 0, ме навежда на мисълта за бутало, а не клапан, но може и клапан да е, разбира се... докато не се отвори, нищо не може да се каже със сигурност. :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 01 Май 2009, 0:38

dj_ennsy_1 написа:Абе SaSo, ти твоя мотор нали щеше още миналата година да го отваряш... и това че компресията е чак на 0, ме навежда на мисълта за бутало, а не клапан, но може и клапан да е, разбира се... докато не се отвори, нищо не може да се каже със сигурност. :roll:


Отварях го миналата година към септември някъде... И излезе следното : 4 криви клапана и 9 разпадащи се хидр. повдигача... И смених всичките клапани легла, водачи и хидравлични повдигачи... Сега е ок колата, но все имам съмнение че някоя/и бобина/и не работи как трябва... На диагностика не излиза, но по метода проба грешка ще се разбере коя...

Тената е стара ....
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 01 Май 2009, 17:44

Колеги нека се върнем на темата пукане, глъхнене, трудно форсиране и т.н. . Значи сега смених свещите обаче проблема е същия - при не загрял двигател, глъхне и пука (по-малко само ако подам много рязко газ) . Лулите ми изглеждаха здрави, но може и в някоя от тях да е проблема, забравих да пробвам да ги изключвам една по една, но мисля че не е от тях защото на газ (ГИ) ми работи по-добре двигателя !!! Пробвах да изключа дебитомера и не установих разлика в работата с включен и изключен дебитомер. Дебитомера показва ли го на диагностика има ли смисъл да правя такава или по-добре направо да пробвам с друг дебитомер ?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 01 Май 2009, 17:49

Pavlinius написа:Колеги нека се върнем на темата пукане, глъхнене, трудно форсиране и т.н. . Значи сега смених свещите обаче проблема е същия - при не загрял двигател, глъхне и пука (по-малко само ако подам много рязко газ) . Лулите ми изглеждаха здрави, но може и в някоя от тях да е проблема, забравих да пробвам да ги изключвам една по една, но мисля че не е от тях защото на газ (ГИ) ми работи по-добре двигателя !!! Пробвах да изключа дебитомера и не установих разлика в работата с включен и изключен дебитомер. Дебитомера показва ли го на диагностика има ли смисъл да правя такава или по-добре направо да пробвам с друг дебитомер ?


при мен като изключа дебитомера дава разлика,вдига малко оборотите и се стабилизира мотора.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 04 Май 2009, 15:22

dokie написа:
Pavlinius написа:Да вдигна малко тази стара тема, че лека полека ми се появи и при мен проблема с трудното форсиране и даже пукане (ако натисна рязко педала на газта). При мен обаче е различно, защото го прави само когато колата е студена и то малко след като запали . С ГИ съм и знаете там се минава на газ след като двигателя загрее.....

Както и колегата dizelboy по-горе бе написал за компа и грешките - при мен трупаше грешки от недобра настройка на газовата (инжекция) и не пукаше ами направо гърмеше студена на бензин - сега е настроена и не го прави на бензин, ама като мине на газ тресе цялата до около 10 и половина по стрелката...
Най-лесното, което можеш да направиш - откачаш акумулатора за 5мин. и го закачаш отново - рестартиран ти е компа - на другия ден ако се е оправило да знаеш, че след 1-2 дни или малко повече пак ше се появи. Ако не се оправи колегите са написали: свещи, лули и т.н. (само с лулите не се изхвърляй ако не са ти присърце 120лв, че на мен ми работи еднакво и с новите, а старите не бяха много добре на външен вид - утре отивам да си настройват пак газовата).


Откачането на акумулатора подобри малко нещата. Преди това ходих на настройка и се надявам засега да се закрепи. Принципно пак не работи перфектно двигателя, защото като е студена пак се дави като натисна рязко газта, но поне сега като натисна умерено двига до 2000-2500 оборота и после ако натисна рязко си се форсира както трябва. Засега се закрепи положението, но сигурно ще отида на диагностика скоро.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 04 Май 2009, 17:00

От запушени дюзи прави така, колега... моите ги бях свалял за почистване, но 2-3 месеца по-късно пак ги усещам... те 1-2 само се ебават но е много кофти. Като поработи колата 4-5 минути и се оправя...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 07 Май 2009, 18:58

dj_ennsy_1 написа:От запушени дюзи прави така, колега... моите ги бях свалял за почистване, но 2-3 месеца по-късно пак ги усещам... те 1-2 само се ебават но е много кофти. Като поработи колата 4-5 минути и се оправя...


Мисля да отида да ги почистя, щото не съм ги чистил аз никога, тоест поне 2.5 години не са чистени. Някакви препоръчки за сервиз, където да я свърша тази работа ?
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook