Пукане М50
Модератор: Технически модератори
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Pavlinius написа:Да вдигна малко тази стара тема, че лека полека ми се появи и при мен проблема с трудното форсиране и даже пукане (ако натисна рязко педала на газта). При мен обаче е различно, защото го прави само когато колата е студена и то малко след като запали . С ГИ съм и знаете там се минава на газ след като двигателя загрее.....
Както и колегата dizelboy по-горе бе написал за компа и грешките - при мен трупаше грешки от недобра настройка на газовата (инжекция) и не пукаше ами направо гърмеше студена на бензин - сега е настроена и не го прави на бензин, ама като мине на газ тресе цялата до около 10 и половина по стрелката...
Най-лесното, което можеш да направиш - откачаш акумулатора за 5мин. и го закачаш отново - рестартиран ти е компа - на другия ден ако се е оправило да знаеш, че след 1-2 дни или малко повече пак ше се появи. Ако не се оправи колегите са написали: свещи, лули и т.н. (само с лулите не се изхвърляй ако не са ти присърце 120лв, че на мен ми работи еднакво и с новите, а старите не бяха много добре на външен вид - утре отивам да си настройват пак газовата).
SaSo написа:......Само искам да споделя и мойта мъка...Вчера на мойта и замерихме компресията на цилиндрите ... Резултат - 6 цилиндър компресия 0 ( нула, зиро, нищо )... Тоест ще се оперира моторчето...Ама като се отваря всичко ново и толкова... Дреме ми ...Все си мисля че е прегорял клапан... Ама някой който е стигал до там да каже...
Айде са мения по въпроса да чуем...От какво може да е според вас тая компресия такава... Другото което е колата НЕ губи масло...За близо 8000км каране ( повечето пъти не я щадя ) е изгорила по-малко от литър масло ...Карам с Мотул 6100...
т'ва направо си го прочетох грешно първият път...

- comeon1985
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 14.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520; E39 520; E36 318
SaSo написа:Само искам да споделя и мойта мъка...Вчера на мойта и замерихме компресията на цилиндрите ... Резултат - 6 цилиндър компресия 0 ( нула, зиро, нищо )... Тоест ще се оперира моторчето...Ама като се отваря всичко ново и толкова... Дреме ми ...Все си мисля че е прегорял клапан... Ама някой който е стигал до там да каже...
Айде са мения по въпроса да чуем...От какво може да е според вас тая компресия такава... Другото което е колата НЕ губи масло...За близо 8000км каране ( повечето пъти не я щадя ) е изгорила по-малко от литър масло ...Карам с Мотул 6100...
Колега, 1 година по рано...


...не можеш да промениш картите, които са ти раздадени...но можеш да промениш начина, по който да ги изиграеш...
BMW E34 M5 Tribute
http://www.vbox7.com/play:7199fc05



BMW E34 M5 Tribute

http://www.vbox7.com/play:7199fc05
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Абе SaSo, ти твоя мотор нали щеше още миналата година да го отваряш... и това че компресията е чак на 0, ме навежда на мисълта за бутало, а не клапан, но може и клапан да е, разбира се... докато не се отвори, нищо не може да се каже със сигурност. 

- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
dj_ennsy_1 написа:Абе SaSo, ти твоя мотор нали щеше още миналата година да го отваряш... и това че компресията е чак на 0, ме навежда на мисълта за бутало, а не клапан, но може и клапан да е, разбира се... докато не се отвори, нищо не може да се каже със сигурност.
Отварях го миналата година към септември някъде... И излезе следното : 4 криви клапана и 9 разпадащи се хидр. повдигача... И смених всичките клапани легла, водачи и хидравлични повдигачи... Сега е ок колата, но все имам съмнение че някоя/и бобина/и не работи как трябва... На диагностика не излиза, но по метода проба грешка ще се разбере коя...
Тената е стара ....
Колеги нека се върнем на темата пукане, глъхнене, трудно форсиране и т.н. . Значи сега смених свещите обаче проблема е същия - при не загрял двигател, глъхне и пука (по-малко само ако подам много рязко газ) . Лулите ми изглеждаха здрави, но може и в някоя от тях да е проблема, забравих да пробвам да ги изключвам една по една, но мисля че не е от тях защото на газ (ГИ) ми работи по-добре двигателя !!! Пробвах да изключа дебитомера и не установих разлика в работата с включен и изключен дебитомер. Дебитомера показва ли го на диагностика има ли смисъл да правя такава или по-добре направо да пробвам с друг дебитомер ?
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Pavlinius написа:Колеги нека се върнем на темата пукане, глъхнене, трудно форсиране и т.н. . Значи сега смених свещите обаче проблема е същия - при не загрял двигател, глъхне и пука (по-малко само ако подам много рязко газ) . Лулите ми изглеждаха здрави, но може и в някоя от тях да е проблема, забравих да пробвам да ги изключвам една по една, но мисля че не е от тях защото на газ (ГИ) ми работи по-добре двигателя !!! Пробвах да изключа дебитомера и не установих разлика в работата с включен и изключен дебитомер. Дебитомера показва ли го на диагностика има ли смисъл да правя такава или по-добре направо да пробвам с друг дебитомер ?
при мен като изключа дебитомера дава разлика,вдига малко оборотите и се стабилизира мотора.
dokie написа:Pavlinius написа:Да вдигна малко тази стара тема, че лека полека ми се появи и при мен проблема с трудното форсиране и даже пукане (ако натисна рязко педала на газта). При мен обаче е различно, защото го прави само когато колата е студена и то малко след като запали . С ГИ съм и знаете там се минава на газ след като двигателя загрее.....
Както и колегата dizelboy по-горе бе написал за компа и грешките - при мен трупаше грешки от недобра настройка на газовата (инжекция) и не пукаше ами направо гърмеше студена на бензин - сега е настроена и не го прави на бензин, ама като мине на газ тресе цялата до около 10 и половина по стрелката...
Най-лесното, което можеш да направиш - откачаш акумулатора за 5мин. и го закачаш отново - рестартиран ти е компа - на другия ден ако се е оправило да знаеш, че след 1-2 дни или малко повече пак ше се появи. Ако не се оправи колегите са написали: свещи, лули и т.н. (само с лулите не се изхвърляй ако не са ти присърце 120лв, че на мен ми работи еднакво и с новите, а старите не бяха много добре на външен вид - утре отивам да си настройват пак газовата).
Откачането на акумулатора подобри малко нещата. Преди това ходих на настройка и се надявам засега да се закрепи. Принципно пак не работи перфектно двигателя, защото като е студена пак се дави като натисна рязко газта, но поне сега като натисна умерено двига до 2000-2500 оборота и после ако натисна рязко си се форсира както трябва. Засега се закрепи положението, но сигурно ще отида на диагностика скоро.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
От запушени дюзи прави така, колега... моите ги бях свалял за почистване, но 2-3 месеца по-късно пак ги усещам... те 1-2 само се ебават но е много кофти. Като поработи колата 4-5 минути и се оправя...
dj_ennsy_1 написа:От запушени дюзи прави така, колега... моите ги бях свалял за почистване, но 2-3 месеца по-късно пак ги усещам... те 1-2 само се ебават но е много кофти. Като поработи колата 4-5 минути и се оправя...
Мисля да отида да ги почистя, щото не съм ги чистил аз никога, тоест поне 2.5 години не са чистени. Някакви препоръчки за сервиз, където да я свърша тази работа ?
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани