Динодей
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
Жоре ,аз говорих и с брат ти защото ми беше интересно да чуя и неговото мнение по въпроса ,като човек изпитъл способностите на този мотор и след разговора останах с полужителна нагласа
колата вече е някъде на излизане от Германия и скоро ще се види б32 дали ще ме изненада приятно или ще бъда разочарован
Яворе кажи батко нещо по въпроса
ти поне си тествал и двата мотора

колата вече е някъде на излизане от Германия и скоро ще се види б32 дали ще ме изненада приятно или ще бъда разочарован

Яворе кажи батко нещо по въпроса

ти поне си тествал и двата мотора
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Просто въпроса е като го купуваш да уцелиш ,така както е с чстите втора употреба
При толкова бой на Кюстендил - тренировки за състезание (единия слиза от колата а другия се качва и дава газ следващи 8 минути без време колата да си поеме въздух) , веднага след това дрифт (хайде пак единия сяда и почва да дава газ , гуми пушат на умиране яката работа , после той става пък сяда другия и пак бой - след това мотора работи спокойно ,без никакви шумове и най-важното е ,че както работи така изстива доста бързо (и на уреда за температурата на охладителната течност на таблото ,така и на водните съединения) ,отделно автомобила отиде на ход , каране на писта ,каране обратно към София и всичкото това с един относително нормален за условията разход на гориво
е незнам какво повече може да иска човек
Георги Пенчев



Георги Пенчев
Ми Жорка аз тва не си го измислям
И не е само на турбо кола, какъвто и тунинг да правиш диното си е уред за настройка на колата, в различните режими
А някой беше писал за Техническия...да там наистина може да се тества най-точно мощността на мотора.
А има и един друг вид стебдове, дето не са ролинг роуд, ами дето мерят мощността на главините на колелата...те май биле по точни

И не е само на турбо кола, какъвто и тунинг да правиш диното си е уред за настройка на колата, в различните режими

А някой беше писал за Техническия...да там наистина може да се тества най-точно мощността на мотора.
А има и един друг вид стебдове, дето не са ролинг роуд, ами дето мерят мощността на главините на колелата...те май биле по точни

Чакай бе Жоре, не така....не исках да обиждам някой още по-малко теб, ама никак:!:Penchev написа:ТОМи , разочаровани имаше "да" и то такива и с турбо автомобили и трябваше да се успокоят като донадуят здраво турбината на близо 2 бара за да минат въпросната колаНе съм очаквал ,че ще прочета нещо такова от теб ...
![]()
Георги Пенчев




И пак използваш силни думи...а не трябва !!! Тези стендове все пак са се доказали и най-важното, стенда е инструмент за настройване. Това трябва да прави тоя стенд, а че ще излъже 20-30 коня...няма такова значение


Я кажи кой е бил недоволен и е надувал на два бара?
е21 345 0-402м 12.18


- Банго
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 6.05.2006
- Местоположение: София-владая
- Пол: Мъж
sonny написа:Бе то и на инг ъф марс да се иде и с 6743 коне и още 456 камили, не е само това фактора за каране, ама карай, не това е темичката. а за разочаровани дали ще има, ми ще има, след като хората все още си милсят, че от филтър и чип се вдигат около 30 коня, ко да говорим
не само филтер и чип и илиенско гърне+20 коня
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА
- Master™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
- ico-bmw
- ентусиаст
-
- Мнения: 828
- Регистриран на: 27.07.2007
- Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo


Има още работа по М20-ката по настройките, последния път докато мапвахме мапъра заспа на лаптопа

Не знам кой доволен и кой не, но аз не се оплаквам

Преди бях качвал мойта М20-ка и показа 145 коня на колелата със сликове който крадяли още конье


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
ся фалиш лиса или ко
туй убито комби,цял живот настройки

туй убито комби,цял живот настройки

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
аве де са въртящите моменти
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Дилян Пенчев написа:Прави ми впечатление че е постигнал максималната мощност при 126 км/ч а газта е пусната на около 135 км/ч което е около 6300 оборота което ще рече че оператора който е давал газ я е върнал по-рано. Профила на кривата започва да пада надолу така че ако се изцеди още може и да падне мощността славно надолу
Ама тия обороти при дадените км си ги смятал по предавателни числа ... размер гуми ... диф и прочие?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани