Странно поведение на пръскалки на предното стъкло - РЕШЕН
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- buller
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 16.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: BMW E39, 520i 1997
- Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG
Да налея още малко масло в огъня.
Сам реших да прегледам всичко отново. След като пробвахме с помпа и видяхме, че проблемът не е от нея - монтирах оригиналната (от новата сълзеше по малко - единия изход е по-тесен от маркучето). И реших отново да пробвам пръскалките на работещ двигател - този път пръснаха
Но, всяко чудо за 3... пъти
Пръсна точно 3 пъти и отново нищо
После произволно - паля и когато реши работи, но много рядко и то по веднъж или два пъти. Днес в дъжда не беше проблем - имаше кой да мие предното стъкло, но ако карам зад някой в мизерията на София
Друго, което забелязах е, че "окото" за нивото на течност за чистачки е развалено, а от мъркучето, което стига до него сълзи течност! А как - при условие, че течността бе почти на минимум?
Мистерията стана пълна, когато реших да налея нова течност, защото при смяната на помпата старата поизтече
И какво - напълвам малкото казанче, но течността не продължава своя път към голямото
Къде е пробката, която "гони" въздуха от казанчето?
И още един въпрос - как да сваля кутията на филтъра за купето
Проблемът не е от помпата, не е от ключа за чистачките... Остана релето за чистачките, ако то изобщо играе някаква роля
Сам реших да прегледам всичко отново. След като пробвахме с помпа и видяхме, че проблемът не е от нея - монтирах оригиналната (от новата сълзеше по малко - единия изход е по-тесен от маркучето). И реших отново да пробвам пръскалките на работещ двигател - този път пръснаха




Друго, което забелязах е, че "окото" за нивото на течност за чистачки е развалено, а от мъркучето, което стига до него сълзи течност! А как - при условие, че течността бе почти на минимум?
Мистерията стана пълна, когато реших да налея нова течност, защото при смяната на помпата старата поизтече


И още един въпрос - как да сваля кутията на филтъра за купето

Проблемът не е от помпата, не е от ключа за чистачките... Остана релето за чистачките, ако то изобщо играе някаква роля

- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
То няма пробка, а има нещо като маркуч с накрайник и от него излиза въздуха за да се непълни казанчето с течност, намира се по подкалника в горната му част, кутията на филтъра за купето се сваля мн лесно, махаш капака му, има отвънка и една желязна скоба, която се свива, махаш и нея, после от кутията към купето има една извита тръба която е закрепена към кутията с едни пластмасови щипки, откопчаваш ги първо от долу, после отгоре, вадиш тръбата и после кутията излиза. Успех
ПП: Не съм убеден дали там се намира релето за чистачките
ПП: Не съм убеден дали там се намира релето за чистачките

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- buller
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 16.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: BMW E39, 520i 1997
- Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG
Благодарение на напътствията на **Novobraneca махнах пасажерския филтър и кутията към него. След като демонтирах предпазния капак се показаха няколко релета, едно от които (според няколко теми във форума) е релето за чистачките - но аз не успях да открия кое
И още един въпрос: има едно голямо черно реле, на което пише "motor-нещо си" на немски и има легла за поставянето на бушони. При мен няма нито един - така ли трябва да е?
Благодаря предварително

И още един въпрос: има едно голямо черно реле, на което пише "motor-нещо си" на немски и има легла за поставянето на бушони. При мен няма нито един - така ли трябва да е?
Благодаря предварително

- buller
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 16.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: BMW E39, 520i 1997
- Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG
Нищо не се чува да цъка на запален двигател... Само на контакт като е колата се чува как яко върти помпичката и пръска на стъклото + чистачки... Цъкане от това място не се чува, определено...
Търся добър ел. техник, който да знае какво прави и да не експериментира върху колата
Търся добър ел. техник, който да знае какво прави и да не експериментира върху колата

- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Освен че не се чува, доколкото разбрах от колегата, като запали двигателя не отива и ток до помпичката.
Колега buller намери някой истински еладжия да види защо след като запалиш не отива ток до помпичката, имам и едно друго предложение, ако намериш някой колега от София и си сигурен кое е релето за чистачките и помпичката, пробвай да си размените релетата.
ПП:Твоя проблем напрао ни напрай шах тука и аз съм любопитен от какво ще излезе проблема ти, дано да имаш успех
Колега buller намери някой истински еладжия да види защо след като запалиш не отива ток до помпичката, имам и едно друго предложение, ако намериш някой колега от София и си сигурен кое е релето за чистачките и помпичката, пробвай да си размените релетата.
ПП:Твоя проблем напрао ни напрай шах тука и аз съм любопитен от какво ще излезе проблема ти, дано да имаш успех

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- buller
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 16.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: BMW E39, 520i 1997
- Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG
Колега WALL, благодаря за линка. Прегледах го, но никъде не се казва кое е релето за чистачките, ако изобщо е там...
Към bmwmania: при запален двигател няма реакция от лостчето... Вчера, когато смених новата помпа с оригиналната имаше някакви опити за сработване на системата, но явно нещо не е наред...
За мен 10000% не е от помпата или лостчето за чистачките, защото те сработват винаги, когато съм на контакт. И веднъж от 30 пъти, когато двигателят работи и то веднага след запалването.
Към bmwmania: при запален двигател няма реакция от лостчето... Вчера, когато смених новата помпа с оригиналната имаше някакви опити за сработване на системата, но явно нещо не е наред...
За мен 10000% не е от помпата или лостчето за чистачките, защото те сработват винаги, когато съм на контакт. И веднъж от 30 пъти, когато двигателят работи и то веднага след запалването.
- Стоян 1982
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 30.10.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e39 530d
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Това е за релето на чистачките, но не знам, дали не е свързано и с помпата http://www.dgce.co.uk/
Аз защо имам странното усещане, че релето на помпата е вътре в самата помпа
@buller ти до сега не си ли опитал с нова помпичка?
Аз защо имам странното усещане, че релето на помпата е вътре в самата помпа

@buller ти до сега не си ли опитал с нова помпичка?
- buller
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 16.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: BMW E39, 520i 1997
- Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG
mad_presley написа:Това е за релето на чистачките, но не знам, дали не е свързано и с помпата http://www.dgce.co.uk/
Аз защо имам странното усещане, че релето на помпата е вътре в самата помпа![]()
@buller ти до сега не си ли опитал с нова помпичка?
Много странно


Пробвах с нова помпа

- buller
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 16.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: BMW E39, 520i 1997
- Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG
Да съживя отново темата
След известно време на затишие, отново реших да се захвана с този проблем - все пак идва зима и не е особено удобно да спирам и гася колата -> после на контакт и така да използвам чистачките...
Бях при един препоръчан електротехник. Човекът излезе много разбран, изслуша ме внимателно и каза - това, което аз мога да направя е да проверя за лош контакт някъде. Започна разглабяне на пластмасите покрай волана - за да провери ключа, който управлява чистачките.
Е, там също не бе установен проблем... За него проблемът идва от LCD модула, от който идвал управлението и на чистачките
Вече ми се струва, че тази кола има собствен характер (и то доста труден)
Искам да елиминирам проблема преди зимния сезон, че да не се правя на oldschool шофьор - шишето с водата през шофьорското стъкло
Ако някой има желание да даде LCD модул за проба (трябвало да бъде същия...). Колата е 520i, 1997.

След известно време на затишие, отново реших да се захвана с този проблем - все пак идва зима и не е особено удобно да спирам и гася колата -> после на контакт и така да използвам чистачките...
Бях при един препоръчан електротехник. Човекът излезе много разбран, изслуша ме внимателно и каза - това, което аз мога да направя е да проверя за лош контакт някъде. Започна разглабяне на пластмасите покрай волана - за да провери ключа, който управлява чистачките.
Е, там също не бе установен проблем... За него проблемът идва от LCD модула, от който идвал управлението и на чистачките

Вече ми се струва, че тази кола има собствен характер (и то доста труден)

Искам да елиминирам проблема преди зимния сезон, че да не се правя на oldschool шофьор - шишето с водата през шофьорското стъкло

Ако някой има желание да даде LCD модул за проба (трябвало да бъде същия...). Колата е 520i, 1997.
- buller
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 16.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: BMW E39, 520i 1997
- Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG
Re: Странно поведение на помпа/пръскалки на предното стъкло...
Проблемът май ще се окаже в LCM модула. Взех от познат с E39 520i от същата година за проба - оставяйки настрана всички странични ефекти, на запален автомобил чистачките+пръскалките работят.
Остава да намеря схема на LCM модула (с ваша помощ)
и кои точно релета, резистори и т.н. отговарят за чистачките.
Остава да намеря схема на LCM модула (с ваша помощ)

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Странно поведение на помпа/пръскалки на предното стъкло...
buller написа:Проблемът май ще се окаже в LCM модула. Взех от познат с E39 520i от същата година за проба - оставяйки настрана всички странични ефекти, на запален автомобил чистачките+пръскалките работят.
Остава да намеря схема на LCM модула (с ваша помощ)и кои точно релета, резистори и т.н. отговарят за чистачките.
според менимаш пробил диод, хващаи мултицета и мери.
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани