2-рия ключ, проблем

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 14.09.2007
Местоположение: Русе

2-рия ключ, проблем

Мнение от DANTE525tds » 25 Апр 2009, 23:47

Колеги, изчетох всички теми за кодиране на ключа и успях да кодирам 2-я да отключва и заключва, но тогава 1-я спира даработи!!!
А 2-я вобще не иска да запали колата, дори да е програмиран !
Някой знае ли дали не правя нещо както трябва или просто нещо е прецакано!???
Благодаря!
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 25 Апр 2009, 23:50

Програмирането на ключа НЯМА нищо общо с паленето, или чипа в ключа го няма или дал фира!!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: 2-рия ключ, проблем

Мнение от tsb_bg » 26 Апр 2009, 10:16

DANTE525tds написа:... успях да кодирам 2-я да отключва и заключва, но тогава 1-я спира даработи!!! ...


Програмирането на всеки следващ ключ отхвърля всички ключове програмирани преди него :!:

За това като се започне процедурата и се програмира първия ключ след него трябва в рамките на 30 sec. да се програмират и всички останали ключове.

Remote Key Re-Initialise - If a key fails to operate remotely, it will have to be re-initialised (all keys in sequence at the same time)

- Get in and “close all doors”

- Turn ignition on & off quickly (no more than 5 seconds) to start the process. Next action must take place within 30 seconds

- First key - hold down button #2 (unlock) while striking button #1 (lock) three times. Release button #2. Confirmed by door lock operation.

- Repeat for second key within 30 seconds of first.

- After last key then cycle the ignition on/off to finalise the process (not necessary to start the engine.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 14.09.2007
Местоположение: Русе

Мнение от DANTE525tds » 26 Апр 2009, 10:45

Ясно! Ще пробвам ! Но чипа, как да го накарам да пали колата? На два пъти запали с 2-я, но после ......., завартам трети път и вече не иска!
Има ли начин да се програмира ЧИПА вътре в ключа!???
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 26 Апр 2009, 10:47

не бъркайте инициализирането на дистанционното за централно заключване с имобилайзера две отделни неща са

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 26 Апр 2009, 11:02

DANTE525tds написа:Ясно! Ще пробвам ! Но чипа, как да го накарам да пали колата? На два пъти запали с 2-я, но после ......., завартам трети път и вече не иска!
Има ли начин да се програмира ЧИПА вътре в ключа!???


Когато запали два пъти веднага ли изгасна или си работеше колата??? И когато не иска да запали върти ли изобщо на стартер??? А чипа могат да ти го програмира само ключар( и то не всеки) или в оторизиран сервиз.Този вид чипове НЕ подлежат на копиране.Цялата процедура става чрез компютъра на колата и специална диагностичка(ако мога така да го нарека) техника за това.

Колегите са много прави за това ,че синхронизирането на ключа с централното управление няма нищо общо със чипа за запалване !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 14.09.2007
Местоположение: Русе

Мнение от DANTE525tds » 26 Апр 2009, 12:01

Ами тя запали и си работеше, но сякаш помнеше още данните от стария ключ! А после не иска дори да стартира, нито варти, нищо!
Значи трябвада си намеря ключар, които да разбира!???
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 26 Апр 2009, 12:56

Както каза колегата anzak, дистанционното за централно заключване и имобилайзера са две различни неща.

Процедурата която е описана по-горе е за дистанционното на централно заключване.

Имобилайзера е свързан с чипа в ключа, информацията от който се чете от антена вградена в "патрона" за контактния ключ.
Той се подава на EWS модула, който пък "решава" да пусне ли сигнал към ECU-то да освободи запалването

Програмира се именно този EWS модул, който разчита и кодировката на чипа, но горещо препоръчвам това да става в оторизиран сервиз.
Програмирането съдържа информация за VIN-а, сервизна информация, километри и т.н. и аз лично не смятам, че това е работа за гаражни условия, кракнат софтуер, правени интерфейсни кабели и т.н.
Точно от неправилно програмиране или неправилно завършване на процедурата по програмирането се получават тези аномалии ...

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook