2-рия ключ, проблем
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- DANTE525tds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 14.09.2007
- Местоположение: Русе
2-рия ключ, проблем
Колеги, изчетох всички теми за кодиране на ключа и успях да кодирам 2-я да отключва и заключва, но тогава 1-я спира даработи!!!
А 2-я вобще не иска да запали колата, дори да е програмиран !
Някой знае ли дали не правя нещо както трябва или просто нещо е прецакано!???
Благодаря!
А 2-я вобще не иска да запали колата, дори да е програмиран !
Някой знае ли дали не правя нещо както трябва или просто нещо е прецакано!???
Благодаря!
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Програмирането на ключа НЯМА нищо общо с паленето, или чипа в ключа го няма или дал фира!!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
Re: 2-рия ключ, проблем
DANTE525tds написа:... успях да кодирам 2-я да отключва и заключва, но тогава 1-я спира даработи!!! ...
Програмирането на всеки следващ ключ отхвърля всички ключове програмирани преди него

За това като се започне процедурата и се програмира първия ключ след него трябва в рамките на 30 sec. да се програмират и всички останали ключове.
Remote Key Re-Initialise - If a key fails to operate remotely, it will have to be re-initialised (all keys in sequence at the same time)
- Get in and “close all doors”
- Turn ignition on & off quickly (no more than 5 seconds) to start the process. Next action must take place within 30 seconds
- First key - hold down button #2 (unlock) while striking button #1 (lock) three times. Release button #2. Confirmed by door lock operation.
- Repeat for second key within 30 seconds of first.
- After last key then cycle the ignition on/off to finalise the process (not necessary to start the engine.
- DANTE525tds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 14.09.2007
- Местоположение: Русе
Ясно! Ще пробвам ! Но чипа, как да го накарам да пали колата? На два пъти запали с 2-я, но после ......., завартам трети път и вече не иска!
Има ли начин да се програмира ЧИПА вътре в ключа!???
Има ли начин да се програмира ЧИПА вътре в ключа!???
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
не бъркайте инициализирането на дистанционното за централно заключване с имобилайзера две отделни неща са
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
DANTE525tds написа:Ясно! Ще пробвам ! Но чипа, как да го накарам да пали колата? На два пъти запали с 2-я, но после ......., завартам трети път и вече не иска!
Има ли начин да се програмира ЧИПА вътре в ключа!???
Когато запали два пъти веднага ли изгасна или си работеше колата??? И когато не иска да запали върти ли изобщо на стартер??? А чипа могат да ти го програмира само ключар( и то не всеки) или в оторизиран сервиз.Този вид чипове НЕ подлежат на копиране.Цялата процедура става чрез компютъра на колата и специална диагностичка(ако мога така да го нарека) техника за това.
Колегите са много прави за това ,че синхронизирането на ключа с централното управление няма нищо общо със чипа за запалване !
- DANTE525tds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 14.09.2007
- Местоположение: Русе
Ами тя запали и си работеше, но сякаш помнеше още данните от стария ключ! А после не иска дори да стартира, нито варти, нищо!
Значи трябвада си намеря ключар, които да разбира!???
Значи трябвада си намеря ключар, които да разбира!???
Както каза колегата anzak, дистанционното за централно заключване и имобилайзера са две различни неща.
Процедурата която е описана по-горе е за дистанционното на централно заключване.
Имобилайзера е свързан с чипа в ключа, информацията от който се чете от антена вградена в "патрона" за контактния ключ.
Той се подава на EWS модула, който пък "решава" да пусне ли сигнал към ECU-то да освободи запалването
Програмира се именно този EWS модул, който разчита и кодировката на чипа, но горещо препоръчвам това да става в оторизиран сервиз.
Програмирането съдържа информация за VIN-а, сервизна информация, километри и т.н. и аз лично не смятам, че това е работа за гаражни условия, кракнат софтуер, правени интерфейсни кабели и т.н.
Точно от неправилно програмиране или неправилно завършване на процедурата по програмирането се получават тези аномалии ...
Процедурата която е описана по-горе е за дистанционното на централно заключване.
Имобилайзера е свързан с чипа в ключа, информацията от който се чете от антена вградена в "патрона" за контактния ключ.
Той се подава на EWS модула, който пък "решава" да пусне ли сигнал към ECU-то да освободи запалването
Програмира се именно този EWS модул, който разчита и кодировката на чипа, но горещо препоръчвам това да става в оторизиран сервиз.
Програмирането съдържа информация за VIN-а, сервизна информация, километри и т.н. и аз лично не смятам, че това е работа за гаражни условия, кракнат софтуер, правени интерфейсни кабели и т.н.
Точно от неправилно програмиране или неправилно завършване на процедурата по програмирането се получават тези аномалии ...
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани