М50Б20 --> М50Б25 какво се сменя???
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- FANATIK-s-BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530д
- Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
- Детайли за колата: ламя
М50Б20 --> М50Б25 какво се сменя???
Здравейте колеги,интересуваме имам Е34 М50Б20 и искам да и сложа М50Б25 мотор но да сменя само скоростите и двигателя а ЕКУ-то дат4иците и другите работи да си останат от Б20-ката.Знам 4е може някъде във форума 4етах(но не го намирам сега) 4е става само се сменяло някакъв 4ип на ЕКУ-то който давал инфо колко гориво да пуска-махасе оригиналния 4ип от Б20-ката и се слага 4ип от Б25-ца от същата версия на компютърат примерно Сименс МС40.1 ЕКУ за ванос М50Б20 и се слага 4ип от Сименс МС40.1 но за М50Б25 ванос и това е.
Интересуваме някой правил ли е тази смяна до сега,защото мисля да зимам Б25 и да го сложа на моя кораб.
Интересуваме някой правил ли е тази смяна до сега,защото мисля да зимам Б25 и да го сложа на моя кораб.

Атаката е най-добрата защита...!!!
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Май само глупости ти се въртят из главата при теб ще смениш цялата електроника(дебитомер ,дюзи,комп,датчици,кабели)кутията доколкото знам може да си е старата сменяш електрониката,двигателя и мисля че ще стане.
П.С По темата е писано много потърси малко..
П.С По темата е писано много потърси малко..
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
те понеже тия части са кът нали
момче взимай цял донор и плющи всичко което има в купето, започвайки с цялото окабеляване. Ако ти трябва помощ за него се обади




момче взимай цял донор и плющи всичко което има в купето, започвайки с цялото окабеляване. Ако ти трябва помощ за него се обади

- FANATIK-s-BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530д
- Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
- Детайли за колата: ламя
Колеги 4етах 4е става 100% със същата електроника само се сменя някакъв 4ип нищо друго!!!
Само да я намеря ...
ПС:Кутиите са разли4ни
Само да я намеря ...
ПС:Кутиите са разли4ни
Атаката е най-добрата защита...!!!
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
просто махаш твоя,слагаш другия,слагаш компа от 2,5 (не че със стария не може)слагаш генерацията и си караш
не ти трябва да сменяш кутии и други глупости 


- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
само да попитам защо просто не си вземеш обурудван мотор, разбирай с еку, иснталация, дебитомер и всички други неща нужни на мотора да запали
при това положение, само сваляш стария мотор слагаш новия, навръзваш кабеляците и си ти
иначе има вариант да трябва да взимаш и кардана от 25-та

при това положение, само сваляш стария мотор слагаш новия, навръзваш кабеляците и си ти

иначе има вариант да трябва да взимаш и кардана от 25-та

- FANATIK-s-BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530д
- Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
- Детайли за колата: ламя
kirililiev написа:просто махаш твоя,слагаш другия,слагаш компа от 2,5 (не че със стария не може)слагаш генерацията и си карашне ти трябва да сменяш кутии и други глупости
Сигурен ли си защото не е божа работа...?
VesoPesa написа:само да попитам защо просто не си вземеш обурудван мотор, разбирай с еку, иснталация, дебитомер и всички други неща нужни на мотора да запали![]()
при това положение, само сваляш стария мотор слагаш новия, навръзваш кабеляците и си ти
иначе има вариант да трябва да взимаш и кардана от 25-та
Няма да паснат колега питал съм-трябва да се сменя цялата кола все едно по4ва се от инсталацията в таблото и т.н.много е сложно и скъпо и няма смисъл.
М50Б25 пасвали на кутия от Б20 мотор?

Атаката е най-добрата защита...!!!
- santo_bansko
- ентусиаст
-
- Мнения: 850
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Банско!
- Пол: Мъж
- Кара: Само компоти:)
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
FANATIK-s-BMW написа:VesoPesa написа:само да попитам защо просто не си вземеш обурудван мотор, разбирай с еку, иснталация, дебитомер и всички други неща нужни на мотора да запали![]()
при това положение, само сваляш стария мотор слагаш новия, навръзваш кабеляците и си ти
иначе има вариант да трябва да взимаш и кардана от 25-та
Няма да паснат колега питал съм-трябва да се сменя цялата кола все едно по4ва се от инсталацията в таблото и т.н.много е сложно и скъпо и няма смисъл.
кое няма да пасне

и в кое табло се семня инсталацията

единствено, да може да ти се наложи самите уреди да смениш

а иначе относно кабелите ако го вземеш двигателя комплект с инсталацията сваляш старата слагаш новата и и си ти

а даже щом колегите казват че и 20-вата кутия става значи трябва плъг енд плей, както се казва, да стане работата

- FANATIK-s-BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530д
- Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
- Детайли за колата: ламя
Сигурен съм 4е има доста хора в този форум които са правили тази смяна,така 4е който е правил да сподели мнение ако може,не ми се пробва на сляпо



Атаката е най-добрата защита...!!!
- mikluho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315
имаш ли двигател вече ?
или само си бърбориш ? Най скъпото е ДВГ-то
купи си мотор комплект както са ти писали колегите
си готов
никакви ел. инсталации не се сменят
или само си бърбориш ? Най скъпото е ДВГ-то
купи си мотор комплект както са ти писали колегите
си готов
никакви ел. инсталации не се сменят
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
mikluho написа:имаш ли двигател вече ?
или само си бърбориш ? Най скъпото е ДВГ-то
купи си мотор комплект както са ти писали колегите
си готов
никакви ел. инсталации не се сменят
Абе и тука пишат колко да не заспят, много ми е интересно каква е разликата в инсталацията, че трябва и нея да сменя? Или просто са чели някъде че се сменя

Инсталацията на М50 е еднаква, сменя се само еку-то както каза ти

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
дифа и полуоските са други също ,макар че можеш да караш и със тия от Б20- просто ще има Вмакс като Б20
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Alexi написа:дифа и полуоските са други също ,макар че можеш да караш и със тия от Б20- просто ще има Вмакс като Б20
да но с бавния диф става лудница

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани