Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 25 Апр 2009, 12:12

Намери снимки на самата тая букса и къде точно се намира че там е смотана работа да се бара на сляпо, и темата категорично е за полезни

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 25 Апр 2009, 12:26

Изображение
Изображение
Тази букса се разглобява и вътре намираш 8-ми пин(за да се ориентираш първите 6 са по големи)
ТОВА Е ЗА M43 ЗА ДРУГИТЕ НЕ ЗНАМ ДАЛИ Е ТАКА!!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 25 Апр 2009, 13:02

Идеално. Остава да се намери сега как да се добави към буксата на таблото това окабеляване с цел да стане всичко стабилно и да няма стърчащи жици зад таблото че така маймунска работа.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 25 Апр 2009, 13:08

стан написа:Идеално. Остава да се намери сега как да се добави към буксата на таблото това окабеляване с цел да стане всичко стабилно и да няма стърчащи жици зад таблото че така маймунска работа.

Точно така... Аз имах догатки къде да го свържа но не посмях да пробвам да не пре**а нещо.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 25 Апр 2009, 13:22

Добре колега , защо трябва да слагаш друга лампичка, като примерно имаш гнездо за лампичката на Check Engine. В случая ,ако да речем в нашите коли (дето са за Евро пазара) нямат активна таква функция (демек вероятно липсва кабелче от ЕКУ-то до таблото и в съответното гнездо на буксата на таблото), то ти след като си прокарал кабела , защо не си го вкарал в буксата на таблото и да си направи връзка със лампичката Check Engine? Не си знаел на кой пин от буксата да го вържеш ли или .... ? Ако е това... , аз ще проверя на кой пин/пинове излизат пътечките на съответната лампичка.
Последна промяна metodi80 на 25 Апр 2009, 13:35, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 31.03.2007
Местоположение: shumen

Мнение от stasi » 25 Апр 2009, 13:29

metodi80 написа:Добре колега , защо трябва да слагаш друга лампичка, като примерно имаш гнездо за лампичката на Check Engine. В случая ,ако да речем в нашите коли (дето са за Евро пазара) нямат активна таква функция (демек вероятно липсва кабелче от ЕКУ-то до таблото и в съответното гнездо на буксата на таблото), то ти след като си прокарал кабела , защо не си го вкарал в буксата на таблото и да си направи връзка със лампичката Check Engine? Не си знаел на кой пин от буксата да го вържеш ли или .... ? Ако е това... , аз ще проверя на кой пин излизат пътечките на съответната лампичка.

провери колега!така ще стане идеално :mhihi:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 25 Апр 2009, 13:34

stasi написа:
metodi80 написа:Добре колега , защо трябва да слагаш друга лампичка, като примерно имаш гнездо за лампичката на Check Engine. В случая ,ако да речем в нашите коли (дето са за Евро пазара) нямат активна таква функция (демек вероятно липсва кабелче от ЕКУ-то до таблото и в съответното гнездо на буксата на таблото), то ти след като си прокарал кабела , защо не си го вкарал в буксата на таблото и да си направи връзка със лампичката Check Engine? Не си знаел на кой пин от буксата да го вържеш ли или .... ? Ако е това... , аз ще проверя на кой пин излизат пътечките на съответната лампичка.

провери колега!така ще стане идеално :mhihi:


Обещавам , още утре (че днес съм на работа ) ще отворя и ще видя лампата Check Engine на коя точно букса (от трите дето са от зад на таблото ) излиза и на кои пинове. Даже може направо и аз да си го опъна това кабелче и да си я направя тая "шукариика" :)


Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 31.03.2007
Местоположение: shumen

Мнение от stasi » 26 Апр 2009, 10:05

добре де я кажете сега аз на 8пин имам кабел сив+бяло а на таблото там където трябва да е тая лампа нема check engine ( нищо черно) :dunno: да предположим че пусна на друго свободно гнездо лампата от този сивият кабел ли да взема импулс?
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 26 Апр 2009, 11:39

аз нямах кабел на 8-ми пин ...
данеби да имаш инсталация за бордкомпютър... при тебе може и да стане директно като сложиш крушка ...

само не върти ключа(дори и на 1-во положение) като е извадено таблото че светва лампата на бега
Изображение


Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 31.03.2007
Местоположение: shumen

Мнение от stasi » 26 Апр 2009, 11:49

mihal написа:аз нямах кабел на 8-ми пин ...
данеби да имаш инсталация за бордкомпютър... при тебе може и да стане директно като сложиш крушка ...

само не върти ключа(дори и на 1-во положение) като е извадено таблото че светва лампата на бега

сложих кру6ка не светва като дам контакт пък и ниамам борд еб*си късметлията дет съм :banghead:
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 26 Апр 2009, 12:46

ми да не бъркаш пина? те значи за да се ориентираш щи кажа че първите 6 са по големи , значи 8-ми се пада на 2-рия от малките.
закачи една лампичка(малка) за него и за + накарай някой да дава на контакт и да натисне педала на газта 5 пъти до долу и ако се размига значи е тя... ако е то даже няма да има нужда да прекарваш кабели само проследяваш този къде води
Изображение


Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 31.03.2007
Местоположение: shumen

Мнение от stasi » 26 Апр 2009, 13:50

mihal написа:ми да не бъркаш пина? те значи за да се ориентираш щи кажа че първите 6 са по големи , значи 8-ми се пада на 2-рия от малките.
закачи една лампичка(малка) за него и за + накарай някой да дава на контакт и да натисне педала на газта 5 пъти до долу и ако се размига значи е тя... ако е то даже няма да има нужда да прекарваш кабели само проследяваш този къде води

значи таман влизам провах с лампа на този кабел и + и ко стана :D!давам контакт светва,паля не угасва :banghead: !гася мотора изгасва след 5-6 секунди!сега ще пробвам и с педала!
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 27 Апр 2009, 8:34

трябва да угасва... сигурно имаш проблем затова :winky: ... иначе си го уцелил точно така угасва след няколко сек. пробвай с педала и виж каква грешка щи даде
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 3.02.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от BMW740IL » 27 Апр 2009, 13:54

някой има ли снимков материал на цялата процедура.... мисля ,че темата е доста полезна
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Мнение от shengi » 27 Апр 2009, 14:07

За м40 ще стане ли това нещо ? Че гледам си струва да се пусне кабелче ... ?Някой пробвал ли го е на такъв двигател ? :)
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook