слагане на климатроник (вече и аз съм в клуба)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 21 Апр 2009, 20:38

То и в Е46 и в Е90 не духа топло докато не загрее мотора.
Ако има печка е друга работа , ма в Е36 още не съм виждал :confused:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 21 Апр 2009, 21:07

Moжеше да видиш, ама ми се досвидяха парите... ;)

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 21 Апр 2009, 21:34

vld написа:То и в Е46 и в Е90 не духа топло докато не загрее мотора.


Ае има разлика... моем да сравниме 1-цата с някое Е36 да видиш колко по-бързо почва да духа поне леко топло в по-новата кола... ае има разлика.. Е36-цата ми с нови помпа, термостат и т.н. почваше да подухва топличко след поне два пъти повече време...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 21 Апр 2009, 22:08

Mollov написа:
vld написа:То и в Е46 и в Е90 не духа топло докато не загрее мотора.


Ае има разлика... моем да сравниме 1-цата с някое Е36 да видиш колко по-бързо почва да духа поне леко топло в по-новата кола... ае има разлика.. Е36-цата ми с нови помпа, термостат и т.н. почваше да подухва топличко след поне два пъти повече време...

Eдиничката е e 20d нали?
Аз имам наблюдения над Е90ка 320д и да ти кажа по бързичко задухва толо в сравнение с 16ката ми, но тдс-а ми е по бърз от Е90то в това отношение.
А и да незабравяме, че тия комън рели ако нямат подгрев на антифриза нямат загряване.
След години като отстареят , 80 % от темите в съответните раздели ще са затова че бавно загряват :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 12.11.2008
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: M52B20
Мечтае да кара: самолет

Мнение от nafurfory » 22 Апр 2009, 1:29

това значи е парно не е никакъв климатроник защото на климатроника си нагласяш колко градуса да духа и почва изпаритела играе ролята на кондензатор това е при климатроника значи това си е климатик тои си духа само студено.а климатроника няма никво значение с градусите на коалта.това поне съм го учил
NE STAVA samO S QDENE TRQBVA i pIENE
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 22 Апр 2009, 12:13

В голяма грешка си, ма да не изпадаме в полемики... климатрониците в колите го нямат тоя "инверторен" ефект... да го имаш в предвид.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 12.11.2008
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: M52B20
Мечтае да кара: самолет

Мнение от nafurfory » 22 Апр 2009, 13:00

климатромика не е ли да си нагласиш някаква температура и да я подържа ;)
NE STAVA samO S QDENE TRQBVA i pIENE
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 22 Апр 2009, 13:09

Така е... но за да получиш и "отоплителният ефект" трябва да изчакаш колата малко да позагрее... така студеното идва от компресорната система, а топлото - от маторя... и климатроника си смесва нещата за постигане на желаната температура... но на напълно студена кола да го нагласиш да топли - няма да стане... :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 22 Апр 2009, 14:21

PNR написа:
Mollov написа:Вие хубаво сте го сложили, ма работи ли? :D :D :D

останаха ми само тръбите да вържа и фреонец да напълня че тези дни никой не работеше :uups: :roll: а и само две дистанционни шайби ми трябват та да мога да изнеса малко ремака на хидравликата напред та да мога да сложа и този на компресора абе още малко работа си има не беше всичко ръг и тръг имаше преправяне а като се има и в предвид че събирах нещата от 100 места и накрая установих че има още нещица дето ги няма :shock:

Изобщо не се налага поставянето на фланци за изнасяне напред шайбата на хидравликата. Просто намери още една ремъчна шайба, която ще сложиш пред демпферната шайба на коляновия вал и с добавяне на по-къс ремък и обтяжна ролка за компресора на климатика всичко пасва идеално.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 22 Апр 2009, 15:36

e добре нали колите без климатици или климатроници са без демферни пружини на маховиука,тоест са на феродовия ....няма ли да се натоварва по някакъв начин ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 22 Апр 2009, 16:04

Smoocki написа:e добре нали колите без климатици или климатроници са без демферни пружини на маховиука,тоест са на феродовия ....няма ли да се натоварва по някакъв начин ?

Няма проблеми засега. Аз съм вече около 20к.км с новия съединител. Определено се натоварва, но не е оправдано да се сменя и маховика със всичко заради това. Владо е със обикновен съединител също.
Аз миналото лято не спирах климатика и си беше ок.
ивчо3 написа:Изобщо не се налага поставянето на фланци за изнасяне напред шайбата на хидравликата. Просто намери още една ремъчна шайба, която ще сложиш пред демпферната шайба на коляновия вал и с добавяне на по-къс ремък и обтяжна ролка за компресора на климатика всичко пасва идеално.

Не съвсем. Има два модела М42. Новите са с пистов ремък, на Павката му е от предното М42 - 1994 с отделните бобини. Там ремъците са конусни. Налага се да бутнем 2те шайби напред с фланец. Мислихме го много, но е най-разумно като вариант и нищо няма да стане на оста на помпата. Павка, пускам едната снимка. Другия вариант е да се търси стойка и ролка от старите М42, но като знам какви пари вървят, а тези са отлични, просто е неразумно. За 20-ина лв. всеки стругар може да направи 2 фланеца и да се реши проблема.

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Мнение от ares2 » 23 Апр 2009, 10:10

колеги темата ви е страшно полезна. молбата ми е за малко повече снимки че и мен ме гонят някакви идеи за тази трансплантация и момента наближава. ще взема всичко от една кола ,но все пак съм сигурен че все някоя подобност ще изпусна

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 23 Апр 2009, 21:08

Павка дай му на момчето ония линк за частите, да не стане и при него така, че да ги събира от 10 места.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Мнение от ares2 » 24 Апр 2009, 1:32

колеги многоо ще ми помогнете с тоя линк. аз си имам донор и мисля да свялм всичко от там ,но да знам за да не изпусня някои чарк че после почвам с обикалянето по моргите пак

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Мнение от Vozq_bez_pari » 24 Апр 2009, 1:53

тцт няма се разберем тай вие по трима а аз сам :D
уж го събрах и утре отивам да го тестват и да зареждат фреон :D
а тва ми е от мойта любимата снимка :mrgreen:
а колко клечки беше събрала отпред не е истина от тез скапаните бор4ета

Изображение

колега стискам палци и твоя да не изпуска от първия път :D

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook