е36 м20 б25

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 27.10.2006
Местоположение: devnya

е36 м20 б25

Мнение от YAMAHA888 » 02 Юни 2008, 10:57

Извинявам се първо ако темата не е за тука.
Преди време бяхме пуснали един 2.5 в е36 вървеше всичко беше нормално но бях го направил с ле жетроник и варвеше без грешка но понеже кормилната уредба беше надруго място и преди два месеца се намери един 2.5 мотроник същия реши се да се сложи другия двигател и да се намести управлението.
Всичко се намести двигателя стана идеално и в момента върви но от всичко за двигателя нямахме инсталация но я направих и запали но след всичко има един проблем че на около 4500 изключва а това Е голям проблем и все едно нищо не сме направили ако някои може да даде някакво предложение от какво може да бъде.
Снимки ще пусна след няколко дни.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 02 Юни 2008, 13:45

За чий ви е М20 в е36 :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Мнение от nesko » 02 Юни 2008, 14:25

най вероятно мотора бил на 325е те мисля че бяха така изключват на 4500/ 4600 нещо такова ;)
Изображение

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 02 Юни 2008, 15:11

nesko написа:най вероятно мотора бил на 325е те мисля че бяха така изключват на 4500/ 4600 нещо такова ;)

не е това ,има си някой мотроници 1,3 с такъв чип
сменете еку-то и давайте газ.
много ми е интересно как се разбрахте с картера :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Мнение от nesko » 02 Юни 2008, 16:29

я метнете малко снимки да видим как изглежда е36 с легендарното м20 :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 02 Юни 2008, 21:26

значи десен волан,м20 с джетроник,после ляв волан и мотроник..и къде е смисъла в играта,купето да не е на ///M :roll:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 27.10.2006
Местоположение: devnya

Мнение от YAMAHA888 » 02 Юни 2008, 23:20

ето снимки от преди но са с лошо качество
http://store.picbg.net/pubpic/D1/94/81c ... 72d194.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/73/DE/4aa ... 5573de.jpg
след няколко дни ще има нови
а има ли някои от варна които може да даде един мотроник да пробваме или този на неговата кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 12.04.2006

Мнение от Kompressor » 03 Юни 2008, 0:34

Обаче М20-та не изглежда така готино като при е30-та (наречето ако щете и болест).Ама поне пък трее да има ряз като се има впредвид че е 170 коня.Малко е по-бавно оборотен от по-съвременния си брат ама нищо.Браво дано успееш да си решиш проблема с тия обороти и изключването ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 03 Юни 2008, 9:41

Бат_Колю написа:
nesko написа:най вероятно мотора бил на 325е те мисля че бяха така изключват на 4500/ 4600 нещо такова ;)

не е това ,има си някой мотроници 1,3 с такъв чип
сменете еку-то и давайте газ.
много ми е интересно как се разбрахте с картера :roll:


картера е от 5ца отрязан до помпата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 03 Юни 2008, 12:10

За оборотите погледнете дат4ика за обороти и по-то4но буксата понякога там влиза вода или дава лош контакт . може да прекъсва и кабел4ето пак на същя дат4ик та ако имате друг го сменете.

Ина4е М20-ката може да се подкара с мотроник 3.1 от м50 и ще стане със шест отделни бобини без дистрибутор няма да връзвате и дат4ика на разпределителния вал колата си пали и върви само по долния на коляновия. Ще си сложите потенциометри4ния дат4ик на дросела (тпс) а не ония на м20 дето работи като клю4е дебитомера също няма да е мандало ами ще си е със жи4ка :)

пп:по едно време али караше неговата бега4ка с м20 и мотроник 3.1 от м50

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 27.10.2006
Местоположение: devnya

Мнение от YAMAHA888 » 03 Юни 2008, 17:48

[quote="ludiagsm"]За оборотите погледнете дат4ика за обороти и по-то4но буксата понякога там влиза вода или дава лош контакт . може да прекъсва и кабел4ето пак на същя дат4ик та ако имате друг го сменете.

защо да е от датчика той си изключва на 4500,но и изключването е много станно някакси забавено дори и е гадно

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 03 Юни 2008, 22:39

YAMAHA888 написа:
защо да е от датчика той си изключва на 4500,но и изключването е много станно някакси забавено дори и е гадно



имах такава грижа преди бях си мил мотора и в буксата имаше вода като я по4истих се оправи

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 27.10.2006
Местоположение: devnya

Мнение от YAMAHA888 » 05 Юни 2008, 22:58

открих проблема с изключването
днес замерих налягането и след 4500 пада и като се дигне се оправя и като разбрах премахнах релето на бензиновата помпа и дирекно я пуснах и всичко си дойде на мястото 6500
след това я пробвахме но съм разочарован от вървенето все едно е 115 коня този мотроник е пулен боклук л жетроника всякаш е по добре единствения недостатък на жетроника мисля че оборотите му не са толкова перфекни и че гори повече(но пък ускорението пъти по добро)ако някой може да добави нещо за да ме обори може да се поспори.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 06 Юни 2008, 21:19

ми сбъркано е купето на двиг,иска си 30-а
а за дж-ка и м-ка и други са споделяли,че има разлика у разхода
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 27.10.2006
Местоположение: devnya

Мнение от YAMAHA888 » 22 Апр 2009, 18:56

Ето малко снимки с по добро качество
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook