чип за 525д....мнения

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: Бургас

чип за 525д....мнения

Мнение от Morskiq » 20 Апр 2009, 21:09

здравейте колеги. Христос Воскресе на всички. Нуждая се от инфо относно чип за 525Д. 2002 година. Смятам да си сложа на колата но в Бургас се монтират по два начина. едното е с допълнителен чип, а другото е препрограмиране на вече съществуващия на компа на колата Казаха ми че от 163 коня ставала някъде около 192 но същественото е че въртящия момент скача здраво с около 60нм. интересува ме дали има някви негативи от цялата работа и дали колата пушела повече след чипа. Казаха че и разхода щял да падне. Нека ако някой е запознат да вземе отношение по темата за което мерси предварително. И най-важното... кое е по-добре. чип или препрограмиране... :) Цената е около 1000лв

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 20 Апр 2009, 21:21

Само цената е висока, иначе ефекта при турбо коли е доста осезаем ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: Бургас

re

Мнение от Morskiq » 20 Апр 2009, 21:24

в дигитал тунинг е 1168 лв.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 20 Апр 2009, 21:35

има един твои колега пак от морето, ника му е moni76
тои има същата 525д от последните
та тои си бодна чип, и остана много доволен, а цената на чипа да е била макс 300 лв при един колега от форума от София,
така че помисли. .и разговаряи с него :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 563
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: Бургас
Кара: E60 530D '05

Мнение от toni » 20 Апр 2009, 22:00

Колега, аз сам със същата кола и преди 2 години ми го сложиха софта в сервиза зад Билата при Апи. Нямам никакви ама никакви проблеми досега, ако се грижиш за двигателя съответно както трябва. А ако те притеснява въртящия момент толкова отиди в Бова да ти я препрограмират и няма да имаш проблеми, защото именно повишения въртящ момент ти помага при изпреварванията и двигателя тегли от по-ниски обороти. Но колата сега си е пушка нито гори масло нито пуши черно и градското в Бургас ми падна от 11,5-12 до 9 и около 9.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от Morskiq » 20 Апр 2009, 22:10

дай цена колега....и само ти я препрограмираха ли или смениха чипа

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 563
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: Бургас
Кара: E60 530D '05

Мнение от toni » 20 Апр 2009, 22:33

Само софта!!! Като стария ако искаш ще ти го запази и може да ти го върне когата поискаш.


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Мнение от mashina » 20 Апр 2009, 23:04

Значи да ти кажа при мене как е:Преди
година си увеличих конете,работата става
през ОБД буксата,демек слага се друг софт.
Колата става неузнаваема след 1500 оборота
(да поясня че съм с автомат).Замислянето при тръгване от място
пак го има но е по кратко от преди.
Вече в движение е адски пъргава,
няма замисляне,директно излита,адски удобно е при
при изпреварване,минаваш ги с лекота(доста е полезно при
преминаване през проходи,където изпреварването
е по трудно).Ако караш със същотот темпо както преди да си
смениш софта,разхода ще ти падне,но се съмнявам да продължиш
да караш като преди,просто колата ще иска само газ :mhihi: Пуши
повече само като си на ,,кик даун'',но съм виждал по нови коли
които пушат адси много и без чип.В момента съм без чип,понеже ходих до ДАРУ по друг въпрос и след като си взех колата установих че са ми изтрили софта и сега пак ще ходя да я чипосвам.За тези пари за които казваш че ще ти я чипнат би трябвало след това ако влизаш за нещо в сервиз да не се трие софта(питай ги преди това).Успех и пиши после какво е полужението.П.С. Преди да правиш това да знаеш че двигатела трябва да е в перфектно състояние

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Мнение от 520_i » 21 Апр 2009, 2:06

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... sc&start=0

Колегата е супер точен.Взимаш,пробваш и ако ти харесва плащаш.
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 21 Апр 2009, 10:37

При избирането на чип , трябва да се обърне внимание най вече на въртящия момент т.е. на колко се вдига и да гледаш да е в рамките на нормалното защото в противен случай турбината не издържа. Също така трябва да знаеш , че при чипосването на един двигател трябва да си подготвен , че ако има нещо което е тръгнало да се разваля ще си проличи почти веднага. Мога да ти препоръчам за чипосване и за по компетентна информация да се обърнеш към Владо / V-max /. :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 21 Апр 2009, 16:28

///sasho написа:При избирането на чип , трябва да се обърне внимание най вече на въртящия момент т.е. на колко се вдига и да гледаш да е в рамките на нормалното защото в противен случай турбината не издържа. Също така трябва да знаеш , че при чипосването на един двигател трябва да си подготвен , че ако има нещо което е тръгнало да се разваля ще си проличи почти веднага. Мога да ти препоръчам за чипосване и за по компетентна информация да се обърнеш към Владо / V-max /. :D


Да не забравяме, че ако се прекали с въртящия момент може и скоростната кутия да си замине, затова трябва да се внимава ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 27 Апр 2009, 21:05

Lacho написа:
///sasho написа:При избирането на чип , трябва да се обърне внимание най вече на въртящия момент т.е. на колко се вдига и да гледаш да е в рамките на нормалното защото в противен случай турбината не издържа. Също така трябва да знаеш , че при чипосването на един двигател трябва да си подготвен , че ако има нещо което е тръгнало да се разваля ще си проличи почти веднага. Мога да ти препоръчам за чипосване и за по компетентна информация да се обърнеш към Владо / V-max /. :D


Да не забравяме, че ако се прекали с въртящия момент може и скоростната кутия да си замине, затова трябва да се внимава ;)
ако е автоматик ;) щото да счупиш ръчна скоростна кутия на БМВ трябва да си голям карък и то не щото ти си я счупил,а защото някой преди тебе я е започнал :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 28 Апр 2009, 12:04

VRPerformance написа:
Lacho написа:
///sasho написа:При избирането на чип , трябва да се обърне внимание най вече на въртящия момент т.е. на колко се вдига и да гледаш да е в рамките на нормалното защото в противен случай турбината не издържа. Също така трябва да знаеш , че при чипосването на един двигател трябва да си подготвен , че ако има нещо което е тръгнало да се разваля ще си проличи почти веднага. Мога да ти препоръчам за чипосване и за по компетентна информация да се обърнеш към Владо / V-max /. :D


Да не забравяме, че ако се прекали с въртящия момент може и скоростната кутия да си замине, затова трябва да се внимава ;)
ако е автоматик ;) щото да счупиш ръчна скоростна кутия на БМВ трябва да си голям карък и то не щото ти си я счупил,а защото някой преди тебе я е започнал :mhihi:


Е точно това имах в предвид ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 11.11.2008
Местоположение: Русе
Кара: E39

Мнение от yavormart » 06 Май 2009, 10:18

слагаи чип несе бой аз сам с чип от 5/6 месеца и сам много доволен .Слагах го в Русе 300лв. и сам много доволен.разхода го смъкна и не пуши

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 06 Май 2009, 13:17

Lacho написа:
///sasho написа:При избирането на чип , трябва да се обърне внимание най вече на въртящия момент т.е. на колко се вдига и да гледаш да е в рамките на нормалното защото в противен случай турбината не издържа. Също така трябва да знаеш , че при чипосването на един двигател трябва да си подготвен , че ако има нещо което е тръгнало да се разваля ще си проличи почти веднага. Мога да ти препоръчам за чипосване и за по компетентна информация да се обърнеш към Владо / V-max /. :D


Да не забравяме, че ако се прекали с въртящия момент може и скоростната кутия да си замине, затова трябва да се внимава ;)



:yes: Точно поради тази причина @V-max ни предложи малко по слаба версия на чип от тази , която е в сайта му.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook