м20б25 или м50б25 в е30

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

м20б25 или м50б25 в е30

Мнение от nesko » 20 Апр 2009, 21:49

нека някой по компетентен по въпроса да си каже мнението на кратко кой от двата мотора е по подходящ за е30 , м20б25 или м50б25 колата ще се ползва предимно за дрифт
Благодарности предварително :D
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: Под е30 ката
Пол: Мъж
Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring

Мнение от SammY » 20 Апр 2009, 22:27

Колега да не се отказа от 20 ката ... Знаеш какво е казал МЕЧО ПУХ
Ако имаш м50 го заиграваи без да се чудиш, обаче с м20 то щи е в пъти по лесно ... Абе м50б25 в е30 не сам карал ама м20б25 за мене върви пре доволно...
п.п Които и да сложиш няма да сгрешиш... Успех с проекта

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 238
Регистриран на: 7.01.2009
Местоположение: Исперих
Пол: Мъж
Кара: Е46,Е36,Е30
Мечтае да кара: F30 M3 по крабрежната на Рио де Жанейро
Детайли за колата: http://www.facebook.com/pages/Alex-Burdin/87277582105

Мнение от Alex_Burdin » 20 Апр 2009, 22:34

м42 т или м20 т е правилния въпрос ... :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: Под е30 ката
Пол: Мъж
Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring

Мнение от SammY » 20 Апр 2009, 22:37

Колега верния отговор е третия м40 Т :D :D :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 20 Апр 2009, 22:53

При всеки случай м50 е по-добрия вариянт, но каквото и м50 да сложиш няма да има достатъчно мощност за дрифт ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 650
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: у нас
Пол: Мъж
Кара: e36 2.5I / е36 2.0I / е34 2.5IA

Мнение от djoni82 » 20 Апр 2009, 23:23

То май накрая ще се стигне до м10 :D
Изображение
В РАЯ има повече удобства,но в АДА компанията е по Готина!!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Мнение от nesko » 21 Апр 2009, 0:18

REMUS написа:При всеки случай м50 е по-добрия вариянт, но каквото и м50 да сложиш няма да има достатъчно мощност за дрифт ;)
тя идеята не е да ходя по дрифтове из страната а да си дрифтя за собствено удоволствие и след време като посвикна с поведението на колата да турбинирам този мотор който съм избрал, от това което съм чел из нета и двата мотора държат на духалка с тяхната си карантия :D
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 14.10.2006

Мнение от HA_PEMOHT » 21 Апр 2009, 3:34

REMUS написа:При всеки случай м50 е по-добрия вариянт, но каквото и м50 да сложиш няма да има достатъчно мощност за дрифт ;)


И според мен 200 коня (М50Б25) не са достатъчни за дрифт, трябват поне 1700 коня....

Решението е да си вземеш един виейрон и да му сложиш чип и филтър, гледам на някои колеги тия 2 неща им вдигат към 20-40% от конете
Един крайно ограничен и отчайващо глупав бездарник с отрицателен коефицент на интелигентност, както си джитка из интернет, започва да чете това.....

Синтаксис от ергативен тип, в който пециенсът е в субектна позиция, а агенсът - в ергативна

Какво е П.У.Т.К.А ?
Това е Пункт за Управление и Тактическа Координация на Авиацията

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Варна

Мнение от баварка » 21 Апр 2009, 9:45

REMUS написа:При всеки случай м50 е по-добрия вариянт, но каквото и м50 да сложиш няма да има достатъчно мощност за дрифт ;)


що си мисля че не всичко е колко ти е мощна колата

http://vbox7.com/play:e60cc264
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Варна

Мнение от баварка » 21 Апр 2009, 9:54

А отностно кои от двата агрегата,зависи с какви средства разполагаш по евтинко ще ти излезе м20 и за турбиниране според мен е по добре защото степента му на згъстяване е 8.8 ,естествено трябва читав екземпляр,м50 върви повече но ще ти излезе малко повече,но доста колеги са правили тази интервенция и има инфо така че имаш избор.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 21 Апр 2009, 9:55

киро не може да кара
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 21 Апр 2009, 9:59

павката написа:киро не може да кара


с е34-ката ли е Киро?

Аз толкова сърце и ташаци (смелост) скоро не бях виждал, евалааа! :shock:

по темата: м52 :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Мнение от SuPeR_FLY » 21 Апр 2009, 10:10

Всичко зависи от парите все пак, така че ти си прецени кое ще можеш да си позволиш! Аз от М20-ката съм много доволен, конете са достатъчно за това купе като за начало щом ще го турбинираш после, а и поддръжката е по-евтина, защото всичко е наполовина :mhihi: А и М20-ката е желязна няма такъв добитък - много издръжлив матор, но все пак ако имаш повече парички и нерви си слагай М50 ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 21 Апр 2009, 11:08

HA_PEMOHT написа:
REMUS написа:При всеки случай м50 е по-добрия вариянт, но каквото и м50 да сложиш няма да има достатъчно мощност за дрифт ;)


И според мен 200 коня (М50Б25) не са достатъчни за дрифт, трябват поне 1700 коня....

Решението е да си вземеш един виейрон и да му сложиш чип и филтър, гледам на някои колеги тия 2 неща им вдигат към 20-40% от конете

Не не трябват 1700, достатъчни са и 300, но с голям въртящ момент в ниските обороти, което никое стандартно м50 дори и с ванус, или м20 го няма :idea:
Последна промяна REMUS на 21 Апр 2009, 11:14, променена общо 1 път
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 21 Апр 2009, 11:12

баварка написа:
REMUS написа:При всеки случай м50 е по-добрия вариянт, но каквото и м50 да сложиш няма да има достатъчно мощност за дрифт ;)


що си мисля че не всичко е колко ти е мощна колата

http://vbox7.com/play:e60cc264

Да не е ,има много дрифтъри в България, които карат с м50 и се справят добре :idea: но за мен това не е достатъчно мощен мотор за дрифт :idea:
Изображение

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook