чип за 525д....мнения
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
чип за 525д....мнения
здравейте колеги. Христос Воскресе на всички. Нуждая се от инфо относно чип за 525Д. 2002 година. Смятам да си сложа на колата но в Бургас се монтират по два начина. едното е с допълнителен чип, а другото е препрограмиране на вече съществуващия на компа на колата Казаха ми че от 163 коня ставала някъде около 192 но същественото е че въртящия момент скача здраво с около 60нм. интересува ме дали има някви негативи от цялата работа и дали колата пушела повече след чипа. Казаха че и разхода щял да падне. Нека ако някой е запознат да вземе отношение по темата за което мерси предварително. И най-важното... кое е по-добре. чип или препрограмиране...
Цената е около 1000лв

- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
има един твои колега пак от морето, ника му е moni76
тои има същата 525д от последните
та тои си бодна чип, и остана много доволен, а цената на чипа да е била макс 300 лв при един колега от форума от София,
така че помисли. .и разговаряи с него
тои има същата 525д от последните
та тои си бодна чип, и остана много доволен, а цената на чипа да е била макс 300 лв при един колега от форума от София,
така че помисли. .и разговаряи с него

- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Колега, аз сам със същата кола и преди 2 години ми го сложиха софта в сервиза зад Билата при Апи. Нямам никакви ама никакви проблеми досега, ако се грижиш за двигателя съответно както трябва. А ако те притеснява въртящия момент толкова отиди в Бова да ти я препрограмират и няма да имаш проблеми, защото именно повишения въртящ момент ти помага при изпреварванията и двигателя тегли от по-ниски обороти. Но колата сега си е пушка нито гори масло нито пуши черно и градското в Бургас ми падна от 11,5-12 до 9 и около 9.
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Значи да ти кажа при мене как е:Преди
година си увеличих конете,работата става
през ОБД буксата,демек слага се друг софт.
Колата става неузнаваема след 1500 оборота
(да поясня че съм с автомат).Замислянето при тръгване от място
пак го има но е по кратко от преди.
Вече в движение е адски пъргава,
няма замисляне,директно излита,адски удобно е при
при изпреварване,минаваш ги с лекота(доста е полезно при
преминаване през проходи,където изпреварването
е по трудно).Ако караш със същотот темпо както преди да си
смениш софта,разхода ще ти падне,но се съмнявам да продължиш
да караш като преди,просто колата ще иска само газ
Пуши
повече само като си на ,,кик даун'',но съм виждал по нови коли
които пушат адси много и без чип.В момента съм без чип,понеже ходих до ДАРУ по друг въпрос и след като си взех колата установих че са ми изтрили софта и сега пак ще ходя да я чипосвам.За тези пари за които казваш че ще ти я чипнат би трябвало след това ако влизаш за нещо в сервиз да не се трие софта(питай ги преди това).Успех и пиши после какво е полужението.П.С. Преди да правиш това да знаеш че двигатела трябва да е в перфектно състояние
година си увеличих конете,работата става
през ОБД буксата,демек слага се друг софт.
Колата става неузнаваема след 1500 оборота
(да поясня че съм с автомат).Замислянето при тръгване от място
пак го има но е по кратко от преди.
Вече в движение е адски пъргава,
няма замисляне,директно излита,адски удобно е при
при изпреварване,минаваш ги с лекота(доста е полезно при
преминаване през проходи,където изпреварването
е по трудно).Ако караш със същотот темпо както преди да си
смениш софта,разхода ще ти падне,но се съмнявам да продължиш
да караш като преди,просто колата ще иска само газ

повече само като си на ,,кик даун'',но съм виждал по нови коли
които пушат адси много и без чип.В момента съм без чип,понеже ходих до ДАРУ по друг въпрос и след като си взех колата установих че са ми изтрили софта и сега пак ще ходя да я чипосвам.За тези пари за които казваш че ще ти я чипнат би трябвало след това ако влизаш за нещо в сервиз да не се трие софта(питай ги преди това).Успех и пиши после какво е полужението.П.С. Преди да правиш това да знаеш че двигатела трябва да е в перфектно състояние
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... sc&start=0
Колегата е супер точен.Взимаш,пробваш и ако ти харесва плащаш.
Колегата е супер точен.Взимаш,пробваш и ако ти харесва плащаш.
При избирането на чип , трябва да се обърне внимание най вече на въртящия момент т.е. на колко се вдига и да гледаш да е в рамките на нормалното защото в противен случай турбината не издържа. Също така трябва да знаеш , че при чипосването на един двигател трябва да си подготвен , че ако има нещо което е тръгнало да се разваля ще си проличи почти веднага. Мога да ти препоръчам за чипосване и за по компетентна информация да се обърнеш към Владо / V-max /. 

- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
///sasho написа:При избирането на чип , трябва да се обърне внимание най вече на въртящия момент т.е. на колко се вдига и да гледаш да е в рамките на нормалното защото в противен случай турбината не издържа. Също така трябва да знаеш , че при чипосването на един двигател трябва да си подготвен , че ако има нещо което е тръгнало да се разваля ще си проличи почти веднага. Мога да ти препоръчам за чипосване и за по компетентна информация да се обърнеш към Владо / V-max /.
Да не забравяме, че ако се прекали с въртящия момент може и скоростната кутия да си замине, затова трябва да се внимава

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
ако е автоматикLacho написа:///sasho написа:При избирането на чип , трябва да се обърне внимание най вече на въртящия момент т.е. на колко се вдига и да гледаш да е в рамките на нормалното защото в противен случай турбината не издържа. Също така трябва да знаеш , че при чипосването на един двигател трябва да си подготвен , че ако има нещо което е тръгнало да се разваля ще си проличи почти веднага. Мога да ти препоръчам за чипосване и за по компетентна информация да се обърнеш към Владо / V-max /.
Да не забравяме, че ако се прекали с въртящия момент може и скоростната кутия да си замине, затова трябва да се внимава


- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
VRPerformance написа:ако е автоматикLacho написа:///sasho написа:При избирането на чип , трябва да се обърне внимание най вече на въртящия момент т.е. на колко се вдига и да гледаш да е в рамките на нормалното защото в противен случай турбината не издържа. Също така трябва да знаеш , че при чипосването на един двигател трябва да си подготвен , че ако има нещо което е тръгнало да се разваля ще си проличи почти веднага. Мога да ти препоръчам за чипосване и за по компетентна информация да се обърнеш към Владо / V-max /.
Да не забравяме, че ако се прекали с въртящия момент може и скоростната кутия да си замине, затова трябва да се внимаващото да счупиш ръчна скоростна кутия на БМВ трябва да си голям карък и то не щото ти си я счупил,а защото някой преди тебе я е започнал
Е точно това имах в предвид

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Lacho написа:///sasho написа:При избирането на чип , трябва да се обърне внимание най вече на въртящия момент т.е. на колко се вдига и да гледаш да е в рамките на нормалното защото в противен случай турбината не издържа. Също така трябва да знаеш , че при чипосването на един двигател трябва да си подготвен , че ако има нещо което е тръгнало да се разваля ще си проличи почти веднага. Мога да ти препоръчам за чипосване и за по компетентна информация да се обърнеш към Владо / V-max /.
Да не забравяме, че ако се прекали с въртящия момент може и скоростната кутия да си замине, затова трябва да се внимава

29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани