Съвет за наместване на предна броня

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Съвет за наместване на предна броня

Мнение от ktv » 18 Апр 2009, 20:26

Днес, след малък инцидент :( , предната ми броня мръдна назад и сега ръбчетата и стърчат навътре в калниците около сантим. Как да проверя къде е деформацията и как да я отстраня? Мерси предварително!
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 18 Апр 2009, 20:39

Сантиметър ... не е малко !
Буферите ,които държат бронята са се набили назад . Можеш да пробваш да подложиш няколко по-дебели шайби между бронята и планките...
Ако не стане , сваляш буферите /доста трудно съм ги свалял / и ги набиваш обратно . Не си спомням на място дали ставаше ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 18 Апр 2009, 20:55

много елементарно се разглобява,махаш предните лайсни,отдолу има 4 болта,развиваш ги и дърпаш напред,бронята излиза,огледай каде са пораженията,ако няма видими по гредата подлагаш шайби както каза колегата,подлагаш-пробваш и така докато пасне,гледай да не счупиш плъзгачите които са на калника и съответно гледай да ги нацелиш като я слагаш,провери самите калници да не са мръднали назад,има и такъв вариант,общо взето я напасваш както можеш,ползвай въображението си :D :D

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 18 Апр 2009, 20:59

klintan66 написа:Сантиметър ... не е малко !
Буферите ,които държат бронята са се набили назад . Можеш да пробваш да подложиш няколко по-дебели шайби между бронята и планките...
Ако не стане , сваляш буферите /доста трудно съм ги свалял / и ги набиваш обратно . Не си спомням на място дали ставаше ...

Те тия буфери не се ли връщат сами назад? Ако да, значи са запекли нещо.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 18 Апр 2009, 21:05

ktv написа:
klintan66 написа:Сантиметър ... не е малко !
Буферите ,които държат бронята са се набили назад . Можеш да пробваш да подложиш няколко по-дебели шайби между бронята и планките...
Ако не стане , сваляш буферите /доста трудно съм ги свалял / и ги набиваш обратно . Не си спомням на място дали ставаше ...

Те тия буфери не се ли връщат сами назад? Ако да, значи са запекли нещо.


ако е бил по сериозен удара направо си блокират,пробвали сме да ги дърпаме със стоманено въже,не стана :D ако е по лек може да мръднат,купи си два здрави втора ръка от продава,няма да са повече от 20,30 лева двата ;)

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 18 Апр 2009, 21:07

kirililiev написа:
ktv написа:
klintan66 написа:Сантиметър ... не е малко !
Буферите ,които държат бронята са се набили назад . Можеш да пробваш да подложиш няколко по-дебели шайби между бронята и планките...
Ако не стане , сваляш буферите /доста трудно съм ги свалял / и ги набиваш обратно . Не си спомням на място дали ставаше ...

Те тия буфери не се ли връщат сами назад? Ако да, значи са запекли нещо.


ако е бил по сериозен удара направо си блокират,пробвали сме да ги дърпаме със стоманено въже,не стана :D ако е по лек може да мръднат,купи си два здрави втора ръка от продава,няма да са повече от 20,30 лева двата ;)

Дай линк към обявата, колега.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 18 Апр 2009, 21:09

ktv написа:
kirililiev написа:
ktv написа:
klintan66 написа:Сантиметър ... не е малко !
Буферите ,които държат бронята са се набили назад . Можеш да пробваш да подложиш няколко по-дебели шайби между бронята и планките...
Ако не стане , сваляш буферите /доста трудно съм ги свалял / и ги набиваш обратно . Не си спомням на място дали ставаше ...

Те тия буфери не се ли връщат сами назад? Ако да, значи са запекли нещо.


ако е бил по сериозен удара направо си блокират,пробвали сме да ги дърпаме със стоманено въже,не стана :D ако е по лек може да мръднат,купи си два здрави втора ръка от продава,няма да са повече от 20,30 лева двата ;)

Дай линк към обявата, колега.


нямах предвид конкретна обява :idea: търси в продава "е34 на части" :D ако можеш и се пазари :D

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 18 Апр 2009, 21:28

kirililiev написа:нямах предвид конкретна обява :idea: търси в продава "е34 на части" :D ако можеш и се пазари :D

Мерси! Ще опитам :winky:
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

кандидат ентусиаст
Мнения: 105
Регистриран на: 20.02.2006
Местоположение: Пловдив
Кара: E34-M30/B35

Мнение от BUHALA » 19 Апр 2009, 12:01

Свали си бронята и гредата под нея.
Буферите си ги остави на колата.
Огледай къде са мръднали - най-вероятно в основата при планките
Предварително виж от двете страни с колко точно ти е хлутнала навътре с един шублер.
Връзваш буфера с едно 8-10мм стоманено въже (през ухото за болта дето държи основата) и дръгия край за дебелото дърво пред вас.
Лашкаш веднъж и мериш със шублера кво е станало. Пак лашкаш - пак мериш.
За полвин час ще си ги изпънеш и двата - не мисля че ще е някакъв кой-знае какъв проблем.

Ако пък те е жал да я лашкаш - шайби под планките - както казаха колегите по-горе и си готов...

П.П. Ако я лашкаш с въжето - гледай на дървото да е вързано на същата височина като на буфера - че може да мръдне надолу-нагоре.
Същото се отнася и за ляво-дясно
Добрите момчета обичат реда, а лошите владеем и управляваме хаоса.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 22.10.2008
Местоположение: София

Мнение от Peshata » 20 Апр 2009, 15:10

Аз имах подобен проблем със задната броня и го реших като свалих вапросните буфери, напрусках ги солидно с WD40 изчаках 5 мин и после с една траба и един чук ги върнах в нормално положение..... за няма 30 мин е цялата процедура.... успех :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: Люлин
Пол: Мъж
Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315

Мнение от mikluho » 20 Апр 2009, 15:14

Peshata написа:Аз имах подобен проблем със задната броня и го реших като свалих вапросните буфери, напрусках ги солидно с WD40 изчаках 5 мин и после с една траба и един чук ги върнах в нормално положение..... за няма 30 мин е цялата процедура.... успех :)


ТОЧНО

Предната броня на Е34-ките може да се регулира всякакси.
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: sofia

Мнение от titi23 » 20 Апр 2009, 17:31

Само с четирите болта не става,забравяте пластмасовите вратки отстрани на бронята които се развиват и тогава се изтегля.Намират се под лайсните на бронята.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: гр. Пловдив

Мнение от cassper06 » 21 Апр 2009, 10:43

колеги ако бронята е подала с 10 мм та и повече немисля че ще стане с подлагане на шайби, защото гайките за закрепяне на бронята няма да могат да се завият или ако се завият то те няма да саповече от 1-2 витки.Което като идея мисля чене е добрел. Колега свали си бронята и се опитай да си издърпаш двата рога до оригиналното им разположение. Метода за издърпване не колегата БУХАЛА съм го практикувал не веднъж и аз....работи безотказно. Аз съм се занимавал доста време с тенекеджийство и съм издърпвал такива греди по този начин и се е получавало. Само внимавай да не правиш големи лашки на автомобила за да не се скъса стоманеното въже че може да стане голяма беля......леко и внимателно действай и УСПЕХ :D

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 21 Апр 2009, 11:04

Благодаря на всички! Сега остава да намеря подходящо за операцията място, щот пред блока, на улицата не става :winky:
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook