съвет за охлаждане
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
съвет за охлаждане
карам си от експото на цариградско посока кв гоце делчев вечерта по задръстванията и стигам сребърна и по едно време стрелката изведнъж зе да минава средата пуснах парното и зе да се връща към средата пак виско ли е водна помпа или термостат нямам идея даите съвет но колата като я запала и загрее минава средата трябва да пускам парното 

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
най вероятно е виското
щом като пуснеш парно и се охлажда значи помпата върти добре.направо отиваш в магазина,купуваш термостат и виско,сваляш помпата,ако всичко е наред и е с метални турбини я качваш пак,сменяш виско и термостат и си караш
преди две години го направих,от тогава никакви проблеми с охлаждането въпреки че карам само в лютеницата





- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Ple6ivia написа:мерси колега ама то и аз от 2 години не съм пипал охлаждане за tds става дума
още по лошо че е тдс,тази кола не търпи компромиси и не навременната смяна на консомативи те вкарва в голям филм

Пепи къде се изгуби бре човек
Дифузор имаш ли вече?-мисля,че е заради него.Пробвай я извън града с 90-100км/ч дали ще тръгне да грее.
Провери си и виското,за да си сигурен в него.
Не съм сигурен,но си мисля,че щом като се включи парното и температурата пада,значи водната помпа върти водата.
Съветвам те да идеш на някоя ремонтна сбирка и потърси Владос.

Дифузор имаш ли вече?-мисля,че е заради него.Пробвай я извън града с 90-100км/ч дали ще тръгне да грее.
Провери си и виското,за да си сигурен в него.
Не съм сигурен,но си мисля,че щом като се включи парното и температурата пада,значи водната помпа върти водата.
Съветвам те да идеш на някоя ремонтна сбирка и потърси Владос.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
dinozab написа:Може и запушени радиатори да дайдат знаеш ли провери и тях и ги промий
да не кажа голяма дума но съм на 80 процента за радиатори първо!
А и друг съвет ако имаш клима в такива случай я пускай!Ако не е пълен климатика на радиатора има букса с три крачета даваш на късо с кабел или кламер да чуещ фучане и караш докато не спадне температурата (това го казвам при авариини случаи!
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Ple6ivia написа:не е радиатора защото изведнъж стана не ми се вярва да е радятор а възможно ли е да е термостат така изведнъж да се прецака или пък виско
виското трябв при загряла гола да фучи яко.
- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01
да на мен ми се случваше до скоро абсолютно същата аномалия,както чакам на светофара колата започва серозно да загрява,пускам парното и се охлажда или след като потегля,но вече не миго прави
.Смених мин.година водната помпа че и изтекоха водите на зала Универсиада с нова с метална турбина ,термостата също е сменен.Така че мнението ми че номера както на Пепи така и при мен прави вискосъединителя


- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
При същото положение смених: виското, перката, термостата и радиатора, а накрая се оказа водна помпа.
Пепка, дай повече подробности - винаги ли прави така, колко в дясно мърда стрелката и т.н. Също така при загряла кола, пипни радиатора в долната му дясна част (където излиза маркуча за към термостата) и виж дали е горещ или студен.
Виското можеш да го зацепиш постоянно и да го изключиш като причина.
Кога за последно си сменял термостата и водната помпа?
Пепка, дай повече подробности - винаги ли прави така, колко в дясно мърда стрелката и т.н. Също така при загряла кола, пипни радиатора в долната му дясна част (където излиза маркуча за към термостата) и виж дали е горещ или студен.
Виското можеш да го зацепиш постоянно и да го изключиш като причина.
Кога за последно си сменял термостата и водната помпа?
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани