от какво не може да се изфорсира м40 след 5000 оборота?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

от какво не може да се изфорсира м40 след 5000 оборота?

Мнение от BMWm5 » 19 Апр 2009, 3:27

мислих първо 4е е от ламбда сонда дава6е ми 1100мв смених я сложих една от м42 оправи параметрите на не пове4е от 700 но пък ми я изписа като гре6ка и се оказа 4е проблема е съ6тия смених бензиновия филтър но пак ни6то, развих малко дебитомера... пак ни6то зе за пу6и само премерих налягането на помпата оказа се 3 бара то4но рових центровката направих я то4но по ауто дата като палеца го нагласих то4но на средата и пак ни6то.. ако му дам аванс от раздвижното колело дали няма да се оправи работата или проблема 6те е съвсем друг?
колата има6е гас изхвърлих я от яд обедих се 4е един вдигател не може да работи и на двете горива както трябва какво друго да гледам?

вала с кубилиците ми е 4исто нов грам не трака но просто ... след 5000 няма никои на 4000 оборота на 1 като натисна спира4ката пали гумите а след 5 просто звука е се едно на гас и и свър6ва гаста и ве4е не знам от къде да я подхвана какво ли не гледах или мислих е няма и няма :( само еку-то не съм сменил или базикал

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 424
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от Myxa-TePoPuCT » 19 Апр 2009, 9:35

Сложи помпа дето прави по голямо налягане.
Може да не и е достатъчно горивото

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 19 Апр 2009, 9:43

аз знам от личен опит че тая помпа дава достатъчно налягане на тия барове,за да не достига бенз мисля да е запушено нещо...ако въобще е от бензина :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 424
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от Myxa-TePoPuCT » 19 Апр 2009, 9:46

то решението е едно ..... сменяй мотора

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Мнение от nesko » 19 Апр 2009, 11:01

Myxa-TePoPuCT написа:то решението е едно ..... сменяй мотора
то така е най лесно смени мотора и готово ами ако човека няма възможност да сменя мотор едвали някой благотворително тук от форума ще му даде и монтира мотора ;) но нали някой като има проблем е по добре да си почешим пръстите и потъркаме клавиатурите малко пък той да са оправя :D
Изображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 19 Апр 2009, 12:09

След като махна газта дюзите чисти ли ги :roll:
Изображение


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 19 Апр 2009, 13:05

не съм но ги свалих и ги симолирах с една карантия и доста добре си пръскаха разтоянието на све6тите колко трябва6е да е бях го правил на 0.6 0.7 а пък за помпата... вдо оригинална бях я свалил от едно ауди но се пак сега 6те сложа един болт на марку4а на обратния бензин и 6то 6те си покаже... за6тото не съм гледал вув високи кво е налягането може клапана на обратния бензин да се ебава не6то

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 19 Апр 2009, 13:47

а на място може ли да се форсира ?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: София 0899355857
Пол: Мъж
Кара: E30

Мнение от hhhman » 19 Апр 2009, 15:00

колега заминал ти е разпределителния вал с кобилиците.плачеш за нова глава и ще трагне перфектно.
Изображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 19 Апр 2009, 15:33

hhhman написа:колега заминал ти е разпределителния вал с кобилиците.плачеш за нова глава и ще трагне перфектно.


Викаш заминал вал и кобилици.....странно те нови пък заминали,явно ги продават заминали вече :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 19 Апр 2009, 19:05

свалих за пореден път капака на клапаните и върнах малко вала на зад не както го дават по ауто дата (там го дават вадрата да е то4ено перендикулярно на петите ) а аз го дадох малко на зад събрах вси4ко запалих и на място спокоито зе да си влиза в изклиу4вател а като е на пътя силата и е до 5900 но мисля ако върна о6те малко вала мисля 4е 6те стане както трябва преди това нялагания замервах кво ли не све6ти сменях пак .. голям зор а то кво било

а как се прави наи то4но центровка то е ясно 4е тря да се даде малко авен се пак малко или мн е износен двигателя и ми тря аванс освен по тоя на4и има ли др варян да се даде аванс?

и ламбда сонда от м42 става ли на е30 зна4и дава ми я като гре6ка но пак стоиностите са и мн добри на оригиналната бяха 1100мв това нормално ли е ако по4на да разменям кабелите на ламдата дали гре6ката 6те из4езне?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 1.01.2003
Местоположение: Асеновград,Пловдив

Мнение от kompi » 19 Апр 2009, 21:02

Колеги, аз имах подобен проблем, преди със м40-то и ако ви кажа колко главоболия имах, не е истина!!! не се форсираше над 4500-5000
, ходих на 5 майстора,сервизи , глупости и се оказа запекъл(дефектен) повдигач, понеже ги бях сменял. Никога, не бих си го представил, но е факт, 1 месец след смяната им, единия е умрел и така.
Но при теб, колега, явно не е това.
Сучииии!

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook