малко хелп?! гасне колата - при движение няма мощност
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Колеги,
Като някой датчик даде различно показание от нормалното, хайде да го сменяме.
Имам един датчик, който се намира в резервоара и кара да светва една лампа на таблото. Странното е че като сипа бензин се оправя. Моля кажете с какъв да го сменя този датчик.
Идеята ми е следната:
Преди да си купя колата ходих на диагностика в оторизиран сервиз в София, и те ми казаха, че освен един куп неща за смяна по ходовата част трябва да се смени и датчика на разпределителния вал.
До тук добре, датчика е 70 лева. Но ролята на този датчик е да сигнализира при проблем.
След като си я купих и оправих нещата, който ми бяха казали се счупи и V обрания водач на веригата.
Идеята ми е, дано е датчика, но работата му е да показва ако има неизправност.
Поздрави,
Сашо.
Като някой датчик даде различно показание от нормалното, хайде да го сменяме.
Имам един датчик, който се намира в резервоара и кара да светва една лампа на таблото. Странното е че като сипа бензин се оправя. Моля кажете с какъв да го сменя този датчик.
Идеята ми е следната:
Преди да си купя колата ходих на диагностика в оторизиран сервиз в София, и те ми казаха, че освен един куп неща за смяна по ходовата част трябва да се смени и датчика на разпределителния вал.
До тук добре, датчика е 70 лева. Но ролята на този датчик е да сигнализира при проблем.
След като си я купих и оправих нещата, който ми бяха казали се счупи и V обрания водач на веригата.
Идеята ми е, дано е датчика, но работата му е да показва ако има неизправност.
Поздрави,
Сашо.
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Колега аз не говоря с предположения! Факт е ,че когато аз смених датчика на коляновия вал и всичко при мен се оправи(гасненето когато колата си реши и трудното палене). А датчика на коляновия вал също ли има същата функция като датчика на разпределителния вал според теб? Аз все си мисля,че и двата датчика имат функцията да показват позицията на вала...а това,че били да показват грешки за първи път го чувам



- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
im0tep написа:................ Аз все си мисля,че и двата датчика имат функцията да показват позицията на вала...а това,че били да показват грешки за първи път го чувам![]()
Колега, те и от въпросният оторизиран сервиз така смятат. Сменяй датчика и готово. Но ти сам написа че "и двата датчика имат функцията да показват позицията на вала", добре де сега се опитай да се сетиш какво става като и двата датчика работят и единия от датчиците започне да изостава спрямо другия. Дали не се маркира като грешка? А по интересният въпрос е: Каква е причината за това изоставане...?
Може да си отговориш ... предполагам.
Христос Вускресе!
Поздрави,
Сашо.
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Ами именно,че когато "изостане" единия датчик и се бърка центровката на колата.
Обясни ти твоето виждане за това "изоставане"? Исаш да кажеш,че има проблем със самия вал така ли?
Воистина Воскресе
Бъдете здрави
Обясни ти твоето виждане за това "изоставане"? Исаш да кажеш,че има проблем със самия вал така ли?
Воистина Воскресе
Бъдете здрави

- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Здравей,
Имам предвид:
- разтегната верига;
- проблем с обтегачи и водачи на верига;
- ванос;
може и друго.
Но това е при положения че датчиците са ОК.
При мен беше точно така. Изчистиха грешката, когато колата беше студена и я нямаше известно време, докато загря.
Резултата след счупването на V образният водач при скорост малко над 100, не го пожелавам на никой. Приключението беше не малко.
Поздрави,
Сашо.
Имам предвид:
- разтегната верига;
- проблем с обтегачи и водачи на верига;
- ванос;
може и друго.
Но това е при положения че датчиците са ОК.
При мен беше точно така. Изчистиха грешката, когато колата беше студена и я нямаше известно време, докато загря.
Резултата след счупването на V образният водач при скорост малко над 100, не го пожелавам на никой. Приключението беше не малко.
Поздрави,
Сашо.
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани