малко хелп?! гасне колата - при движение няма мощност

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 18 Апр 2009, 23:10

Колеги,

Като някой датчик даде различно показание от нормалното, хайде да го сменяме.

Имам един датчик, който се намира в резервоара и кара да светва една лампа на таблото. Странното е че като сипа бензин се оправя. Моля кажете с какъв да го сменя този датчик.

Идеята ми е следната:
Преди да си купя колата ходих на диагностика в оторизиран сервиз в София, и те ми казаха, че освен един куп неща за смяна по ходовата част трябва да се смени и датчика на разпределителния вал.
До тук добре, датчика е 70 лева. Но ролята на този датчик е да сигнализира при проблем.
След като си я купих и оправих нещата, който ми бяха казали се счупи и V обрания водач на веригата.

Идеята ми е, дано е датчика, но работата му е да показва ако има неизправност.

Поздрави,
Сашо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 18 Апр 2009, 23:43

Колега аз не говоря с предположения! Факт е ,че когато аз смених датчика на коляновия вал и всичко при мен се оправи(гасненето когато колата си реши и трудното палене). А датчика на коляновия вал също ли има същата функция като датчика на разпределителния вал според теб? Аз все си мисля,че и двата датчика имат функцията да показват позицията на вала...а това,че били да показват грешки за първи път го чувам :shock: :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 19 Апр 2009, 1:38

im0tep написа:................ Аз все си мисля,че и двата датчика имат функцията да показват позицията на вала...а това,че били да показват грешки за първи път го чувам :shock: :roll:


Колега, те и от въпросният оторизиран сервиз така смятат. Сменяй датчика и готово. Но ти сам написа че "и двата датчика имат функцията да показват позицията на вала", добре де сега се опитай да се сетиш какво става като и двата датчика работят и единия от датчиците започне да изостава спрямо другия. Дали не се маркира като грешка? А по интересният въпрос е: Каква е причината за това изоставане...?

Може да си отговориш ... предполагам.

Христос Вускресе!

Поздрави,
Сашо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 19 Апр 2009, 8:15

Ами именно,че когато "изостане" единия датчик и се бърка центровката на колата.

Обясни ти твоето виждане за това "изоставане"? Исаш да кажеш,че има проблем със самия вал така ли?

Воистина Воскресе

Бъдете здрави :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 19 Апр 2009, 14:18

Здравей,

Имам предвид:
- разтегната верига;
- проблем с обтегачи и водачи на верига;
- ванос;
може и друго.

Но това е при положения че датчиците са ОК.

При мен беше точно така. Изчистиха грешката, когато колата беше студена и я нямаше известно време, докато загря.

Резултата след счупването на V образният водач при скорост малко над 100, не го пожелавам на никой. Приключението беше не малко.

Поздрави,
Сашо.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook