Въпрос за датчици

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 15 Апр 2009, 14:22

JIKI_RACER написа:Ами кво...работи си нормално , на моменти такава претриса мнооого леко , ще кажеш че има тикове ...и някак мудна ми се струва в ниските, имам чувството че се замисля или съм и свикнал и си въобразявам.. Бобини сменях , лули , нови свещи... май ще зема едни нови лули да сложа. Прави го и на газ и на бензин.
На мен ми се струва.че е паразитен въздух :roll:
Колкото до двата датчика-вземи един мултицет и им измери съпротивлението.В книгата пиши точно на каква температура,едиколко си съпротивление.
На 1-ва скорост, без газ,на равен път и съответно тихи обороти почва ли да сеца :?:
Имаш ли аванс процесор на газовата :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 22.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw X3 Е83 М47
Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d

Мнение от saint85 » 15 Апр 2009, 14:39

Абе не е хУРнично то , одисеята при мен почна като реших да си сменя свещите с нови


Колега да не си забравил да стегнеш металните скобички на бубините като си зглабял те трябва да са хубаво завинтени за главата да не мърда нищо - да нема нищо лабаво ;) - свали капака и виж как са [/quote]
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 16.03.2004
Местоположение: гр. София

Здравейте

Мнение от Joro2004 » 17 Апр 2009, 19:16

За съжаление при мен намерихме причината!!! Значи сменил съм доста гумени неща по мотора, но онзи ден се нервирах яко защото това тресене и замисляне до 3000 оборота ме изнервя. А когато колата ми не е добре, направо съм болен. И ... направо в Дару Кар. Поръчах де що е гума. Заради вакуумите. Обаче ходих в провинцията и там имам едни приятелчета, без да са с големи претенции хванаха проблема. Сменихме всички бобини- не става. Изключвахме датчици - пак. И после с лист хартия зад ауспуха се оказа, че единия цилиндър не работи както трябва. Това аз го виждам за първи път! Последва едно мерене на компресия, но то само потвърди опита с листа. И сега незнам дали да ремонтирам или да търся двигател. Та при мен така. Успех.
Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 17 Апр 2009, 20:01

какво е налягането на отделните цилиндри?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Здравейте

Мнение от kirililiev » 17 Апр 2009, 20:41

Joro2004 написа:За съжаление при мен намерихме причината!!! Значи сменил съм доста гумени неща по мотора, но онзи ден се нервирах яко защото това тресене и замисляне до 3000 оборота ме изнервя. А когато колата ми не е добре, направо съм болен. И ... направо в Дару Кар. Поръчах де що е гума. Заради вакуумите. Обаче ходих в провинцията и там имам едни приятелчета, без да са с големи претенции хванаха проблема. Сменихме всички бобини- не става. Изключвахме датчици - пак. И после с лист хартия зад ауспуха се оказа, че единия цилиндър не работи както трябва. Това аз го виждам за първи път! Последва едно мерене на компресия, но то само потвърди опита с листа. И сега незнам дали да ремонтирам или да търся двигател. Та при мен така. Успех.


е заради един клапан мотор ли ще сменяш :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 16.03.2004
Местоположение: гр. София

Мнение от Joro2004 » 18 Апр 2009, 10:18

Лошото е, че не е един, а са 24. :mhihi: Мисля си, че ще е адски глупаво да свалям и шлайфам главата и да сменя само един клапан. Та май отиваме на 24. И става като хората. Обаче може и да е заял повдигач, който държи клапана в някакво средно положение, защото от време на време се оправя. Абе ще се вкарам във филм, ама или ще я направя, или няма да се занимавам изобщо. Ако някой ден я продам искам и новият собственик да я кара с удоволствие.
Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 18 Апр 2009, 11:21

Joro2004 написа:Лошото е, че не е един, а са 24. :mhihi: Мисля си, че ще е адски глупаво да свалям и шлайфам главата и да сменя само един клапан. Та май отиваме на 24. И става като хората. Обаче може и да е заял повдигач, който държи клапана в някакво средно положение, защото от време на време се оправя. Абе ще се вкарам във филм, ама или ще я направя, или няма да се занимавам изобщо. Ако някой ден я продам искам и новият собственик да я кара с удоволствие.


те са 24 но най вероятно еди не изгорял и в него е проблема,като свалиш естествено че ще паснеш останалите 23 :D ама чак пък да е такъв проблем,ми другия мотор който ще вземеш ако има някъв проблем?не ми казвай само че ще го пробваш предварително :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 18 Апр 2009, 11:25

даже по описанието малко ме съмнява да е и изгорял - от време на време се оправя.

ама колегата така и не каза, какво точно са измерили и как са изглеждали свещите на отделните цилиндри.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook