Вибраций в скоростният лост + претрисане при тръгване = ???
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Noob4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Вибраций в скоростният лост + претрисане при тръгване = ???
Така...знаете как е все пак не караме 2 годишни коли (поне някой от нас - такива кат мене) и за пореден път се допитвам към Вас преди да взема някакво решение за проблемите които ме мъчат от близо 2 седмици че може и месец насам.
Появиха ми се едни на моменти доста силни вибраций в скоростния лост...тресе си здраво понякога (вижда се видимо) а понякога доста лекичко се усещат...но пак се виждат визоално. Моето мнение е за тези тампони на мотора и ск. кутия които са ми доста "студени" и чужди
Втория проблем който се появи успоредно с това беше една вибрация на купето която се усеща пак доста силно като тръгвам от 1-ва на определен момент когато отпускам съединителя...едно претрисане по точно се появява... като подам лекичко повече газ...може би да отиде до около 1000/1000 и малко оборота и се оправя. В трафика това мъчи много...моите опасения бяха сериозни - едни казваха демфер, други гнп ... а аз си мисля че е съединител...просто си е заминал (то и без това вече му е време за смяна) та възможно ли е да е от него?
Колеги чакам всякакви ваши мнения...за уточнение колата е: Е39 525 ТДС М51Б25Т ако не се лъжа ... ръчна скоростна кутия - 96произв./97рег.
Благодаря предварително!
Появиха ми се едни на моменти доста силни вибраций в скоростния лост...тресе си здраво понякога (вижда се видимо) а понякога доста лекичко се усещат...но пак се виждат визоално. Моето мнение е за тези тампони на мотора и ск. кутия които са ми доста "студени" и чужди

Втория проблем който се появи успоредно с това беше една вибрация на купето която се усеща пак доста силно като тръгвам от 1-ва на определен момент когато отпускам съединителя...едно претрисане по точно се появява... като подам лекичко повече газ...може би да отиде до около 1000/1000 и малко оборота и се оправя. В трафика това мъчи много...моите опасения бяха сериозни - едни казваха демфер, други гнп ... а аз си мисля че е съединител...просто си е заминал (то и без това вече му е време за смяна) та възможно ли е да е от него?
Колеги чакам всякакви ваши мнения...за уточнение колата е: Е39 525 ТДС М51Б25Т ако не се лъжа ... ръчна скоростна кутия - 96произв./97рег.
Благодаря предварително!
The Ultimate Driving Machine
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
При натиснат съединител има ли вибрации? Претрисането може да е от изтъркан феродов диск, не е задължително да е маховика. Смени съединителя ако отделя много късно, аксиалния лагер, хем ще провериш и състоянието на маховика.
- Noob4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Много горе отделя съеди. и е адски твърд...а при натиснат съединител вибрацийте на скор. лост не се променят т.е пак си ги има.
The Ultimate Driving Machine
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
- Noob4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е39
drajevski написа:колега и моята беше така.смених съединителя и се оправи но ми каэаха че и маховика не е добре
В оторизиран сервиз ли го сменя и там ли ти казаха за маховика? Иначе аз как мога да го разбера че не е добре? Колко лев ти излези смяната на съединителя че сега след тази тежка зима съм само в "червения" финансов сектор

joropc написа:Първо провери тампони на двигател и скоростна кутия,тогава приминавай към по-скъпите интервенции.
Колега в оторизирания сервиз ли да ги проверя и ако си ги сменял, прцедурата предполагам не е чак толколова сложна, тотала колко излези

The Ultimate Driving Machine
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Щом има вибрации и при натиснат съединител, няма да са тампони според мен. Освен това и претрисането при потегляне няма да е свързано с тях. Дано е от аксиалния лагер, че ще е най-безболезнено. Скоро имаше подобна тема.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани