проблемче с малкия борд

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 13.04.2009
Местоположение: Стара Загора

проблемче с малкия борд

Мнение от joro_marinov » 16 Апр 2009, 23:43

Здравейте колеги нов съм и от седмица съм горд собственик на 520 и сам много доволен имам обаче едно проблемче с борда занулява ми се часовника при всяко гасене и вадене на ключа доста почетох но не успях да намеря друг с същия проблем има ли някаква батерия вътре или е спостояно захранване? благодаря ви предварително

p.s. с малкия борд съм ако това има значение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 16 Апр 2009, 23:47

липва ти захранването за поддържане на часовника.
ако искаш можеш да наминеш да го погледнем
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 13.04.2009
Местоположение: Стара Загора

Мнение от joro_marinov » 17 Апр 2009, 0:44

лошото е че съм от стара загора и не знам как ще стане нямаш ли представа на кой пин или цвят кабел пак аз ще му пусна едно мосче от постояния + на радиото

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 17 Апр 2009, 10:40

на пин номер 9 на буксата му трябва да ти идва постоянно захранване
ако не става свиркай да поровя още малко.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 13.04.2009
Местоположение: Стара Загора

Мнение от joro_marinov » 18 Апр 2009, 14:42

мерси колега стана обаче сега след като извадя ключа започва същото бучене както когато давам на контакт освен това след като спре да бучи зад панела на климатроника започва да се чува нещо като причатквашо реле под волана това нормално ли е

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 18 Апр 2009, 17:04

joro_marinov написа:мерси колега стана обаче сега след като извадя ключа започва същото бучене както когато давам на контакт освен това след като спре да бучи зад панела на климатроника започва да се чува нещо като причатквашо реле под волана това нормално ли е

Mоже и да съм нещо в грешка, ама такова бучене как може да се получи от часовника?!
На мен след гасенето на колата ми бучат клапите на климатроника и даже ако е на "0" малко цъка нещо, ама не съм се заслушал точно откъде...
Отде си взел + -а?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 18 Апр 2009, 20:27

dokie написа:
joro_marinov написа:мерси колега стана обаче сега след като извадя ключа започва същото бучене както когато давам на контакт освен това след като спре да бучи зад панела на климатроника започва да се чува нещо като причатквашо реле под волана това нормално ли е

Mоже и да съм нещо в грешка, ама такова бучене как може да се получи от часовника?!
На мен след гасенето на колата ми бучат клапите на климатроника и даже ако е на "0" малко цъка нещо, ама не съм се заслушал точно откъде...
Отде си взел + -а?


Гледай сега не се шашкай. Това бучене го има и при мен. Имаш 1 вентилаторче зад управлението на климатроника което взема въздух от купето и го прекарва през датчици. То продължава да работи след като угасиш колата. Второ има клапи които се затварят след като загасиш колата. Те цъкат. Ако всичко ти работи по климатроника и не духа топло като си нагласил на студено (или обратно) не барай нищо, а карай и се кефи.

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 13.04.2009
Местоположение: Стара Загора

Мнение от joro_marinov » 18 Апр 2009, 22:36

+ взех от постояния на радиото там от кадето пази станциите запаметени
сега пак сам го изключил и след като загася колата няма никакав звук просто исгася а преди да запаля вентилаторчето явно се чува но само то без друг звук след това - май нетрябва да е така, много интересно какво общо имат борда и климатроника ако някой знае нека ни просветли моля

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 13.04.2009
Местоположение: Стара Загора

Мнение от joro_marinov » 28 Апр 2009, 0:09

хора тоя малак борд ми взе акъла след постояния + си пази часа но бучи 5 мин. след изгасянето на колата разни клапи релета и кви ли не други ей сега забелязах 4е в двийение ми прибуава от време на време нещо под жабката нормално ли е това :help:

ps.най лудото е 4е след плюсчето на компа гонга взе да пищи като изгася на запалени светлини като зумер

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 28 Апр 2009, 1:52

joro_marinov написа:ps.най лудото е 4е след плюсчето на компа гонга взе да пищи като изгася на запалени светлини като зумер


така и трябва да бъде
при мене ме пита на таблото ligch an?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 28 Апр 2009, 10:42

Абе човек ти не разбра ли, че има вентилаторче което започва да работи в момента в който подадеш на контакт и спира 5 мин след като загасиш и разни клапи си се движат след като загасиш. Те се затварят автоматично да не ти се пълни с боклуци купето и това е ФАБРИЧНО ЗАМИСЛЕНО! До сега ако си карал Гоуф, Алди или някаква друга евтина и дървена кола е ясно че там ги няма тези неща.

Стига си писал 1 и също. Нашите коли са умни и след като загасиш колата и фаровете са ти пуснати звъни/пищи/писука и каквото там се сетиш. Има още разни екстри, като това да ти се вдигнат стъклата като заключиш (ако са ел), да ти се затвори шибедаха (ако е ел) и още много скрити джокери. Хайде сега да те видя как ще откриеш екстрата да си нагласиш интервала на първата степен на чистачките. Той е променлив, но трябва да разровиш форума да видиш как точно става работата. А и докато не съм забравил имаш и паркинг светлини ;)

Поздрави

Иво Андреев
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook