Не минава ден без проблем!!! - проблема решен!!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 27.09.2008
Местоположение: tsarevo
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Мечтае да кара: 760li

Не минава ден без проблем!!! - проблема решен!!!

Мнение от kalin4o1986 » 16 Апр 2009, 19:37

Колеги изчезнаха ми скоростите.Лоста ходи на кадето си иска и ни една скорост не влиза.Това на какво може да се дължи.
Последна промяна kalin4o1986 на 21 Апр 2009, 19:07, променена общо 1 път
BMW M-POWER

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 19.08.2008

Мнение от S 70/3 » 16 Апр 2009, 19:57

наи-лесното е да провериш дали не се е разка4ил механизма на скоростния лост макар 4е от това не би трябвало да е другия вариянт е да са заминали скоростите.я напиши при какви обстоятелства е станало това на кои мотор и дали си имал проблеми преди това с вкарването на скоростите..хърка ли нещо ако се пробваш при работещ мотор ?
NO BRAIN NO PAIN

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 27.09.2008
Местоположение: tsarevo
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Мечтае да кара: 760li

Мнение от kalin4o1986 » 16 Апр 2009, 20:22

Значи днес ходих да си сменям гумите и да махам катализатора и нямах никакав проблем със скоростите.В момента в който тръгнах от вулканизатора ми направи впечатление че за задна трябва да дръпна повече лоста към мен но си помислих че си внушавам.Тръгнах аз и гледам че и с втората така и си викам тука работата нещо не бива.Стигнах пред блока,таман паркирах и до тук.Вече нито една скорост не влизаше.Никога не са ми харкали скоростите а мотора ми е м50б20.Сега просто лоста си ходи на кадето си иска и нито една скорост не мога да открия,сякаш имам само лост без скоростна кутия. :help:
BMW M-POWER

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 16 Апр 2009, 20:24

Колега виж как изглежда механизма за превключване на скоростите

Провери за откачена щанга или износена/повредена втулка на съединенията

Изображение

http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... ing_parts/

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 27.09.2008
Местоположение: tsarevo
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Мечтае да кара: 760li

Мнение от kalin4o1986 » 16 Апр 2009, 20:30

Добре де що от съеденитела то си има съединител ама няма скорости.Ако беше съединител поне би трябвало да харкат а аз не мога да ги открия за да включа на която и да било скорост.
BMW M-POWER

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 16 Апр 2009, 22:08

Кой говори за съединител :roll:

До колкото разбирам от първия ти пост, лоста "си ходи на кадето си иска" и изобщо не мести вилките в кутията за да зацепи вала за съответната предавка

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 16 Апр 2009, 22:29

и при мен беше подобен проблема,обаче след яко ръчкане нацелвах 3 и задна,лоста ходеше кадето си иска,оказа се кутия,не съм я отварял още,смених я направо.в първия момент си помислих че е механизма...но уви не беше той :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 27.09.2008
Местоположение: tsarevo
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Мечтае да кара: 760li

Мнение от kalin4o1986 » 16 Апр 2009, 22:43

Колегата кирилиев съм го виждал лично какви чудеса прави снеговата е34 долу на керезето.Колега каква е вероятността да не е кутията а лостовия механизъм нещо да се е откачило
BMW M-POWER

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 16 Апр 2009, 22:51

kalin4o1986 написа:Колегата кирилиев съм го виждал лично какви чудеса прави снеговата е34 долу на керезето.Колега каква е вероятността да не е кутията а лостовия механизъм нещо да се е откачило


размърдай лоста,ако си седи естествено и се връща в средата не е от механизма,ако седи там кадето го оставиш нещо може да се е откачило,пробвай да изръчкаш яко на ляво и напред,трябва да влезе някоя скорост

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 27.09.2008
Местоположение: tsarevo
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Мечтае да кара: 760li

Мнение от kalin4o1986 » 16 Апр 2009, 22:55

Лоста стои там кадето го оставя а съм ръчкал над 30 мин. с надеждата да уцеля някоя скорост но нестава.
BMW M-POWER

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 483
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: F01

Мнение от ikonkata » 16 Апр 2009, 23:38

аз също имах подобен проблем наскоро но бързо го отстраних оказа се че се е скъсала вилката с номер 11 по-горе на схемата но с една бърза заварка за 2 лева отново бях в движение :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 17 Апр 2009, 15:30

kalin4o1986 написа:Лоста стои там кадето го оставя а съм ръчкал над 30 мин. с надеждата да уцеля някоя скорост но нестава.


``значи може да е механизма,влизай в канала и зяпай :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 27.09.2008
Местоположение: tsarevo
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Мечтае да кара: 760li

Мнение от kalin4o1986 » 17 Апр 2009, 17:41

То тва е по големия проблем ,че няма с кво да е задърпам до подемника.Днес пак е оглеждах и да кажа само че е зацепена на 1-ва или на 3-та но незнам на коя е и не изключва заради шибания лост.Кире колата ми е прави един твой познат от Кичево - Стамен се казва.Тогава той ми говореше че имало нещо по механизма като паричка но незнам точно какво е тва и било износено.Тогава обаче не го сменихме щото нямаше лев.Сега обаче има няма лев ще се сменя всичко наред.Та Кире въпросният Стамен ми прави колата мисля че идваше долу на керезето с една 528-ца(акула) от тея преди е34 дето са.Той казваше че ако не се смени тая ПАРИЧКА(монетка) точно тва ще са последиците- блокиране на някоя скорост и невъзможност за изключване от скорост.Та Кире ако се сещаш за кво ми е говорел Стамен драсни два реда че идея си нямам ква е тая ПАРИЧКА(монетка).Лесно ли се сменя,за кви пари става въпрос. :help:
BMW M-POWER

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 18 Апр 2009, 8:01

Единственото което мога да сравня като паричка е № 20 от схемата, но това е едно киче, каква работа върши незнам, не е скъпо, горе-долу лесно се сменя, има едни стоманети скоби които крепят щангите и те гният № 13 и 16или17- излизат щангите и няма скорости, да не забравя и пластмасовите шайби за обиране на луфта, втулката под № 2 също се износва, но тя лесно се прави от тефлон или подобно при стругаря. Това под № 4 има едно тампонче, може да приспособите нещо ако е скъсан, иначе е дебело ново. Общо взето е това.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 27.09.2008
Местоположение: tsarevo
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Мечтае да кара: 760li

Мнение от kalin4o1986 » 21 Апр 2009, 19:05

Колеги да се похваля-проблема ми беше супер елементарен.Някакъв зегер се бил откачил.Днес отивам при моя майстор и ми го показа и му викам да ходя да взимам нов,а пък той ми вика да не се занимавам с глупости.Като хвана тва неговото СО и точно след 2 мин. вече имах скорости.Доволен съм щото сега лоста ми е по добре от преди и няма ама абсолютно никакъв луфт. :mhihi:
BMW M-POWER

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook