Странно поведение на пръскалки на предното стъкло - РЕШЕН

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 16.10.2008
Местоположение: София
Кара: BMW E39, 520i 1997
Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG

Странно поведение на пръскалки на предното стъкло - РЕШЕН

Мнение от buller » 14 Апр 2009, 20:56

Имам странен проблем с 520-ката. Не пръскат пръскалките на предното стъкло, когато колата работи :shock: Смених помпата, но явно проблемът не е бил там. Когато колата е само на контакт - пръскат идеално, но когато двигателят е запален - бутайки лостчето към мен - реакция никаква... Ако е в лостчето - защо работи на контакт?
Чакам предположения :)
Последна промяна buller на 16 Дек 2009, 19:01, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 16.10.2008
Местоположение: София
Кара: BMW E39, 520i 1997
Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG

Мнение от buller » 15 Апр 2009, 13:02

:help:
Омръзна ми да спирам и гася мотора, за да си изчистя предното стъкло :|

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 15 Апр 2009, 13:08

Пробвай да запалиш двигателя и го угаси на скорост без да връщаш ключа, така че да остане на положение на запален двигател, и кажи резултата пръска или не?
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 15 Апр 2009, 15:59

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 30 Юли 2009, 22:04, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 16.10.2008
Местоположение: София
Кара: BMW E39, 520i 1997
Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG

Мнение от buller » 15 Апр 2009, 19:24

**Novobraneca написа:Пробвай да запалиш двигателя и го угаси на скорост без да връщаш ключа, така че да остане на положение на запален двигател, и кажи резултата пръска или не?

:shock: Пръска :shock:
Какво би трябвало да означава това?
На първа скорост и натисната спирачка принудих колата да изгасне :mhihi: , след което бутнах лостчето и пръскалките работеха без проблем. За да не се окаже случайност повторих опита - резултатът е идентичен.
Какъв е проблема :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 15 Апр 2009, 21:12

Колега тоя номер напрао :shock: :shock: :shock: бах мама му, ами опасявах се че ще е така и ще оръска, ако имаш интензивно измиване праобвай и то дали работи при запален двигател, но мисля че проблема е за електричар, нз колега обърках се и аз, вижте дали идва ток до моторчето като е запален двигателя :!:
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 15 Апр 2009, 21:41

**Novobraneca написа:... вижте дали идва ток до моторчето като е запален двигателя :!:


До моторчето сигурно не стига щом не пръска ...

Пробвай по-скоро дали има ток на буксата на лоста за управление на волана.

Виж комфорт модула който поддържа известно време след гасене на двигателя захранването (функционирането) на определени системи да не се е бъгнал и да изключва при работещ двигател (ток от алтернатора)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 16.10.2008
Местоположение: София
Кара: BMW E39, 520i 1997
Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG

Мнение от buller » 15 Апр 2009, 23:55

В интерес на истината не съм пробвал дали идва ток до помпичката на запален двигател.
Ще проверя всяка една от предположените от вас възможности, защото вече ме гледат като извънземен в сервизите :|
Благодаря за съветите :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 16 Апр 2009, 0:01

**Novobraneca написа:Колега тоя номер напрао :shock: :shock: :shock: бах мама му, ами опасявах се че ще е така и ще оръска, ако имаш интензивно измиване праобвай и то дали работи при запален двигател, но мисля че проблема е за електричар, нз колега обърках се и аз, вижте дали идва ток до моторчето като е запален двигателя :!:

Колега, ти ме строши с чука за пържоли бре Изображение
Аз очаквах някакво логично обяснение на идеята ти с гасенето на скорост, а ти си по изкоран от всички останали, че се е получило Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 16 Апр 2009, 0:12

**Novobraneca написа:Пробвай да запалиш двигателя и го угаси на скорост без да връщаш ключа, така че да остане на положение на запален двигател, и кажи резултата пръска или не?


Аз не виждам логика в тая процедура...и в двата случея ключа е на положение "Контакт" и двигателя не работи :roll: ....Колегата да обясни точно какво имаше предвид с тоя експеримент...ако може де :mhihi: :P

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 16 Апр 2009, 1:17

Абе пичове исках да видя дали ще работи след като завърти ключа да запали, щото помислих че може нещо контактния ключ да не подава или прекъсва някаде захранването, но явно при запален двигател нещо се ебава тоя комфорт модул сигурно, а да не е нещо свързано с динамото(алтернаора)?
ПП:mad_presley дано поне чука да е дървен :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
ПП2:Надявам се с нещо да не съм подвел колегата, ако може тая грешка или нз. каквото е там да се хване са карсофт., но много се съмнявам :roll:
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 16.10.2008
Местоположение: София
Кара: BMW E39, 520i 1997
Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG

Мнение от buller » 16 Апр 2009, 9:32

**Novobraneca написа:ПП2:Надявам се с нещо да не съм подвел колегата, ако може тая грешка или нз. каквото е там да се хване са карсофт., но много се съмнявам :roll:

На две различни диагностики не дава грешки от подобно естество...
Някой да има идея за добър електричар за района на столицата?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 16 Апр 2009, 17:12

Колега сещам се нещо, което можеш да пробваш (поне не изисква усилия и средства)

Опитай при работещ двигател да отвориш вратата и да пуснеш пръскалките, както и след това да затвориш вратата и да опиташ отново без да гасиш двигателя.

Идеята е, че комфорт модула се управлява и по сигнал от вратите (например някои функции, които се изключват след определено време, например при изключен двигател управлението на ел. стъклата се изключва веднага след отваряне и затваряне на врата без да се изчаква прдвиденото закъснение)

Виж това как ще се отрази на пръскалките

Според мен единствената разлика при "контакт" на място и работещ двигател е индикацията за зареждане (работещия алтернатор).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 17 Апр 2009, 20:36

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 30 Юли 2009, 21:56, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 16.10.2008
Местоположение: София
Кара: BMW E39, 520i 1997
Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG

Мнение от buller » 20 Апр 2009, 14:37

Пробвах предложението на tsb_bg, но нямаше ефект.
Акумулаторът е откачан вече веднъж - нямаше резултат.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook