е34 загрява,въпрос?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: София

е34 загрява,въпрос?

Мнение от lucky7o » 15 Апр 2009, 19:25

Здравейте,преди няколко дена се сдобих с една е34-ка и вече почнаха проблемите :confused:
Всичкко беше ок,преди да я взема "собственика" отвъртя там някакъв "болт" от горе на радиатора,да се обезвъздушело нещо,че бил сменял водната помпа и не било обезвъздушено...
Карам няколко дена вече и няма проблем,като изключиме,че се скъса един мъркуч и изби водата... Оправих го,преди малко излизам покарах няма и 5-4 минути и гледам температурата в червеното :shock: Спрях за 10-на минути с мисълта да поизтине и да се върна зад блока ми за да погледна какво става... Тръгвам и сега тъкмо да паркирам и колата аха да изгасне... Отварям капака и --->
http://picbg.net/u/22126/26688/302863.jpg
Не,че е излезнал мъркуча,а чак се е отчупила част от радиарора :shock:
Каква може да е причината за да загрее толко бързо за толко малко време? Сега предполагам следва смяна на радиатора понеже като гледам няма как да се захване мъркуча...
П.С някаква страшна "гадост" е изтекла,сигурно е сипвано нещо във радиатора :roll:
п.с Парното в колата духаше само студено...
Дали съм пр**бал нещо друго :confused:
Поздрави и благодаря предварително на отговорилите :help:

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 15 Апр 2009, 19:32

Ами колата е загряла защото е изтекла водата елементарно драги ми Уотсън и като гледам май системата ти е за яка промивка този болт който е на радиатора не е това което трябва да е там там е една малка тапичка а този болт е поредното селско изпълнение ако радиатора е здрав с остър нож зачисти 5 мм пластмасовите ивици които са на входната тръба на радиатора напъхай маркуча и стегни със скоба няма нужда да сменяш радиатора на стария ми радиатор го направих така защото и моята час се отчупи и нямах проблеми.


Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: София

Мнение от lucky7o » 15 Апр 2009, 19:33

Като запаля колата и перката на радиатора почва да се върти,това нормално ли е ? (преди инцидента)

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 15 Апр 2009, 19:33

lucky7o написа:Като запаля колата и перката на радиатора почва да се върти,това нормално ли е ? (преди инцидента)
Нормално е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 15 Апр 2009, 19:34

lucky7o написа:Като запаля колата и перката на радиатора почва да се върти,това нормално ли е ? (преди инцидента)


тази която е зацепена с мотора е напълно нормално да се върти
тази отпред наклиматика която е спомагателна - не е нормално да се върти
Изображение


Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: София

Мнение от lucky7o » 15 Апр 2009, 19:35

Ок ясно,но каква е причината да загрее? Смисъл колата първо загря и след това се "пръсна" там ... Вода си имаше 8) След като загря,спрях,отворих капака и всичко си беше на мястото... А след това вече е избило от там...

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 15 Апр 2009, 19:42

lucky7o написа:Ок ясно,но каква е причината да загрее? Смисъл колата първо загря и след това се "пръсна" там ... Вода си имаше 8) След като загря,спрях,отворих капака и всичко си беше на мястото... А след това вече е избило от там...
В най добрия случай това там е било пукнато и се е счупило а най лошия пукната глава издухана гарнитура надува маркучите и прави беля.


Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: София

Мнение от lucky7o » 15 Апр 2009, 19:46

LiTtLeRoCk написа:
lucky7o написа:Ок ясно,но каква е причината да загрее? Смисъл колата първо загря и след това се "пръсна" там ... Вода си имаше 8) След като загря,спрях,отворих капака и всичко си беше на мястото... А след това вече е избило от там...
В най добрия случай това там е било пукнато и се е счупило а най лошия пукната глава издухана гарнитура надува маркучите и прави беля.


:evil: Каза ми да не я карам на газ защото се се издували мъркучите...
Било някаква мембрана на изпарителя най-вероятно...
Май не е било само на газ :confused:
Има ли вариянт да разбера каква е причината? А и няколко дена я карам,защо до сега не се "издуха" тези мъркучи :roll:
Дайте съвет какво да права ;)
Слизам,слагам мъркуча,пълня радятора с вода и паля ?

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 15 Апр 2009, 19:49

lucky7o написа:
LiTtLeRoCk написа:
lucky7o написа:Ок ясно,но каква е причината да загрее? Смисъл колата първо загря и след това се "пръсна" там ... Вода си имаше 8) След като загря,спрях,отворих капака и всичко си беше на мястото... А след това вече е избило от там...
В най добрия случай това там е било пукнато и се е счупило а най лошия пукната глава издухана гарнитура надува маркучите и прави беля.


:evil: Каза ми да не я карам на газ защото се се издували мъркучите...
Било някаква мембрана на изпарителя най-вероятно...
Май не е било само на газ :confused:
Има ли вариянт да разбера каква е причината? А и няколко дена я карам,защо до сега не се "издуха" тези мъркучи :roll:
Дайте съвет какво да права ;)
Слизам,слагам мъркуча,пълня радятора с вода и паля ?

Това е вярно ако мембраната на изпарителя е спукана вкарва газ във водната система водата не може да циркулира правилно и е напълно възможно да е станало от мембраната на изпарителя.
Ами да като за начало слизаш слагаш маркуча пълниш с вода палиш и обезвъздушаваш хубаво и ако пак се получи същото честито на победителя.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 15 Апр 2009, 21:17

мисля че проблема може да излезе доста по дълбок.с тези обяснения и развъртане на болта преди да я купиш :?: има някаква интрига,просто може колата да си надува,с обясненията за мембраната на изпарителя..... :help:

и да не земеш да напълниш радиатора догоре :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 15 Апр 2009, 21:32

Колега препоръчвам ти следното

1. Докато оправиш проблема просто забрави че имаш газова уредба (спри газта от бутилката)
2. Провери дали наистина е сменена водната помпа (корпуса и е още лъскав ако е нова/сменяна скоро)
3. Провери термостата (дори по-добре след този инцидент го смени)
4. Промий цялата система до чиста вода (сега е момента)
5. Като свалиш радиатора (*) го измий (и този на климатика) от вътре на вън хубаво между ламелите (сигурно е задръстен)
6. Като сглобиш всичко обезвъздуши хубаво системата и виж надува ли (твърди ли са) маркучите
7. Покарай малко без газ и после почвай експериментите с мембрани и др. въпреки, че моето мнение за газта е меко казано отрицателно ...

(*) ако можеш да си го позволиш смени радиатора дори със втора употреба за да се возиш а не да седиш на тръни (този с вече счупен щуцер си е мъртвец и бомба със закъснител)

PS Този болт вместо пробката за обезвъздъшаването говори красноречиво за мърлявщината и техническата неграмотност на бившия собственик, за това си провери масла, хидравлика, спирачки и ходова част за да знаеш от къде почваш

Успех и не се плаши ще се оправят нещата :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 15 Апр 2009, 21:47

Като я направиш - направи проба за наличие на газове в охладителната течност и ако има.... аз бих я върнал на продавача и бих си търсил друга...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 15 Апр 2009, 22:57

тоя радиатор не е ли малък за този мотор или си е стандартния за тдс??
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 15 Апр 2009, 23:08

golov_bg написа:тоя радиатор не е ли малък за този мотор или си е стандартния за тдс??
То и газовата му уредба не е стандартната за тдс... ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 337
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше e34 520
Мечтае да кара: E34 535

Мнение от TheBlame » 15 Апр 2009, 23:21

същата глупост и на мен ми се случи преди 2 месеца ... карам си я колата и загравя отварям и пипам тоя маркуч дето на тебе ти е избягал и той хоп ми остана в ръката :evil: от там нов радиатор за който дадох 260 лв(казвам по спомен) и всичко се оправи ;)
За да станеш хищник трябва опонента ти да е хищник !
Когато има колебание,няма решение !
Няма лека война!
Целта винаги е да унищожиш врагът!
НИКОГА НЕ ЗАБРАВЯЙ

Алчността убива всички !

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook