трака двигатела и няма мощност 530 Д - РЕшЕНО

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 27.02.2009
Местоположение: Sarnica
Пол: Мъж
Кара: BMW 730 D

трака двигатела и няма мощност 530 Д - РЕшЕНО

Мнение от G_A_Z_A_R_A » 15 Апр 2009, 18:27

трака двигатела и няма мощност, колата е Е39 530 Д 2000 г. автоматик, възможно ли да е от дюзите
Последна промяна G_A_Z_A_R_A на 18 Апр 2009, 9:39, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 15 Апр 2009, 19:24

на мен пък ми е едно такова отпаднало...от какво ли е :roll: аха сега имаме по-конкретен въпрос на мен ми чукаше преди нещо предположих че е дюза и напълних един резервоар и сложих масълце двутактово и след 5 литра изгорени се оправи и до сега не съм го чувал вече повече от месец ;) ама за комън-рейла не знам как са нещата с това масло
Последна промяна `DaRkMaN на 15 Апр 2009, 20:01, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 15 Апр 2009, 19:50

иди на лекар :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 15 Апр 2009, 20:02

`DaRkMaN написа:на мен пък ми е едно такова отпаднало...от какво ли е :roll: аха сега имаме по-конкретен въпрос на мен ми чукаше преди нещо предположих че е дюза и напълних един резервоар и сложих масълце двутактово и след 5 литра изгорени се оправи и до сега не съм го чувал вече повече от месец ;) ама за комън-рейла не знам как са нещата с това масло


Вземи си добавка да ти прочисти системата...ама внимаваи с умната дюза :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 563
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: Бургас
Кара: E60 530D '05

Мнение от toni » 15 Апр 2009, 21:45

Щом ти трака много двигателя, най-добре иди на диагностика да ти проверят колко ти връщат, респективно колко са запушени. Границата трябва да е до +2 стоиност за да е добра дюзата, която може да се оправи с добавянето на добавка с нафтата. Ако е от +2 до +4 това е трявожно и незнам колко дюзата подлежи на чистене с добавки и май е по-вероятно сваляне и чистене с ултразвук или рециклиране което е около 450 на дюза.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 15 Апр 2009, 22:01

ВНИМАВАЙ!!! Ако не си махнал пеперудките на колекторите има опасност някоя да се е счупила и да се хвърка по цилиндрите със следваща цел турбо. На диагностика това не се хваща!!!
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 27.02.2009
Местоположение: Sarnica
Пол: Мъж
Кара: BMW 730 D

Мнение от G_A_Z_A_R_A » 15 Апр 2009, 23:09

ВНИМАВАЙ!!! Ако не си махнал пеперудките на колекторите има опасност някоя да се е счупила и да се хвърка по цилиндрите със следваща цел турбо. На диагностика това не се хваща!!!

на мойте колектори няма изобщо е нямало пеперудки, това го проверих още когато я купих колата

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 15 Апр 2009, 23:15

Вярно, и в реалоем така излиза. Ми помпата тогава. На диагностика трябва да се хване.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 27.02.2009
Местоположение: Sarnica
Пол: Мъж
Кара: BMW 730 D

Мнение от G_A_Z_A_R_A » 15 Апр 2009, 23:38

не ми се вярва да е помпата, колко струва 1 нова дюза

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 19.09.2008

Мнение от 525bmw » 16 Апр 2009, 0:34

bmw_n00b написа:ВНИМАВАЙ!!! Ако не си махнал пеперудките на колекторите има опасност някоя да се е счупила и да се хвърка по цилиндрите със следваща цел турбо. На диагностика това не се хваща!!!




Какви са тия пеперудки, чакай че ме хвърли в 6-та глуха! И трябва да се махнат ли, какво може да повредят и защо изобщо го има :)
Всеки ходи на почивка на море, бъди различен, иди под него!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 16 Апр 2009, 0:41

Обясни как трака какво трака... нещо веригата ме съмнява...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 27.02.2009
Местоположение: Sarnica
Пол: Мъж
Кара: BMW 730 D

Мнение от G_A_Z_A_R_A » 16 Апр 2009, 7:23

тресе целия мотор и няма мощност, като отворя капачката на маслото се получава тракане

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: Варна
Кара: 530dA M-Individual

Мнение от ogi dog » 16 Апр 2009, 10:43

G_A_Z_A_R_A написа:не ми се вярва да е помпата, колко струва 1 нова дюза
Дюза Бош 1бр.-480-90лв. сменях преди месец

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 16 Апр 2009, 11:37

bmw_n00b написа:ВНИМАВАЙ!!! Ако не си махнал пеперудките на колекторите има опасност някоя да се е счупила и да се хвърка по цилиндрите със следваща цел турбо. На диагностика това не се хваща!!!

следващата цел е цилиндъра и буталото до турбото малко вероятно да стигне

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 16 Апр 2009, 11:39

G_A_Z_A_R_A написа:тресе целия мотор и няма мощност, като отворя капачката на маслото се получава тракане


Получава се тракане от капачачката като се отвори от гърбица и повдигач.... чък...чък... чък, Няма как да не се чува и при мен си чука като я отворя...
Ако не си ходил на диагностика отиди там където хората познават тези двигатели.... и да прегледат всичко (живи данни) датчици по валовете разпр. и колянов, дебитомер, всичко с управление по турбото и работата му, датчика отзад на рейла и този на рейл помпата. АГР работи ли ти, да не е отворен постоянно?

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook