трака двигатела и няма мощност 530 Д - РЕшЕНО
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- G_A_Z_A_R_A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 27.02.2009
- Местоположение: Sarnica
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 730 D
трака двигатела и няма мощност 530 Д - РЕшЕНО
трака двигатела и няма мощност, колата е Е39 530 Д 2000 г. автоматик, възможно ли да е от дюзите
Последна промяна G_A_Z_A_R_A на 18 Апр 2009, 9:39, променена общо 2 пъти
на мен пък ми е едно такова отпаднало...от какво ли е
аха сега имаме по-конкретен въпрос на мен ми чукаше преди нещо предположих че е дюза и напълних един резервоар и сложих масълце двутактово и след 5 литра изгорени се оправи и до сега не съм го чувал вече повече от месец
ама за комън-рейла не знам как са нещата с това масло


Последна промяна `DaRkMaN на 15 Апр 2009, 20:01, променена общо 1 път
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
`DaRkMaN написа:на мен пък ми е едно такова отпаднало...от какво ли еаха сега имаме по-конкретен въпрос на мен ми чукаше преди нещо предположих че е дюза и напълних един резервоар и сложих масълце двутактово и след 5 литра изгорени се оправи и до сега не съм го чувал вече повече от месец
ама за комън-рейла не знам как са нещата с това масло
Вземи си добавка да ти прочисти системата...ама внимаваи с умната дюза

- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Щом ти трака много двигателя, най-добре иди на диагностика да ти проверят колко ти връщат, респективно колко са запушени. Границата трябва да е до +2 стоиност за да е добра дюзата, която може да се оправи с добавянето на добавка с нафтата. Ако е от +2 до +4 това е трявожно и незнам колко дюзата подлежи на чистене с добавки и май е по-вероятно сваляне и чистене с ултразвук или рециклиране което е около 450 на дюза.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
ВНИМАВАЙ!!! Ако не си махнал пеперудките на колекторите има опасност някоя да се е счупила и да се хвърка по цилиндрите със следваща цел турбо. На диагностика това не се хваща!!!
- G_A_Z_A_R_A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 27.02.2009
- Местоположение: Sarnica
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 730 D
ВНИМАВАЙ!!! Ако не си махнал пеперудките на колекторите има опасност някоя да се е счупила и да се хвърка по цилиндрите със следваща цел турбо. На диагностика това не се хваща!!!
на мойте колектори няма изобщо е нямало пеперудки, това го проверих още когато я купих колата
на мойте колектори няма изобщо е нямало пеперудки, това го проверих още когато я купих колата
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
- G_A_Z_A_R_A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 27.02.2009
- Местоположение: Sarnica
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 730 D
bmw_n00b написа:ВНИМАВАЙ!!! Ако не си махнал пеперудките на колекторите има опасност някоя да се е счупила и да се хвърка по цилиндрите със следваща цел турбо. На диагностика това не се хваща!!!
Какви са тия пеперудки, чакай че ме хвърли в 6-та глуха! И трябва да се махнат ли, какво може да повредят и защо изобщо го има

Всеки ходи на почивка на море, бъди различен, иди под него!
- G_A_Z_A_R_A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 27.02.2009
- Местоположение: Sarnica
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 730 D
- ogi dog
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: 530dA M-Individual
Дюза Бош 1бр.-480-90лв. сменях преди месецG_A_Z_A_R_A написа:не ми се вярва да е помпата, колко струва 1 нова дюза
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
bmw_n00b написа:ВНИМАВАЙ!!! Ако не си махнал пеперудките на колекторите има опасност някоя да се е счупила и да се хвърка по цилиндрите със следваща цел турбо. На диагностика това не се хваща!!!
следващата цел е цилиндъра и буталото до турбото малко вероятно да стигне
G_A_Z_A_R_A написа:тресе целия мотор и няма мощност, като отворя капачката на маслото се получава тракане
Получава се тракане от капачачката като се отвори от гърбица и повдигач.... чък...чък... чък, Няма как да не се чува и при мен си чука като я отворя...
Ако не си ходил на диагностика отиди там където хората познават тези двигатели.... и да прегледат всичко (живи данни) датчици по валовете разпр. и колянов, дебитомер, всичко с управление по турбото и работата му, датчика отзад на рейла и този на рейл помпата. АГР работи ли ти, да не е отворен постоянно?
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани