Каре на волана

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Каре на волана

Мнение от mili4uk » 14 Апр 2009, 10:02

Колеги,
някой има ли идея как се сменя карето на волана ?
Като карам особено по павета, колата така тропа някъде в самия волан че ми идва да се изсиля срещу някой стълб !
Свалих волана, но нищо не можах да видя ! Ходих при един приятел който ми каза - каре на волана... ама се оправяй че е много трудно за смяна :(
Рейката е перфектна и не тропа от там..
Та някой правил ли е тази процедура... и може ли да ме насочи какво точно трябва да се свали (целия прът ли ) евентуално... цена на това каре ...изобщо кой с каквото може да помогне с информация ще съм му благодарен

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 736
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: мадамите да крещят :)

Мнение от Rundev » 14 Апр 2009, 11:07

За сефте чувам каре на волана.....!?! :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 14 Апр 2009, 15:45

Невъзможна работа да е от карето на волана най малко пък на кола с хидравлика :shock: по скоро кормилни накрайници или рейката ;) незнам как са ти ги проверявали :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 14 Апр 2009, 16:23

На някоя снимка от ЕТК може ли да ми ги покажете възможните причинители на тая отврат. Че и при мен я има и като сменям половината окачване скоро да им кажа и това да сменят.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 14 Апр 2009, 17:25

Колеги.. има едно чукане ... много противно точно от към пръта...
не е от рейката... не е от нищо друго освен пръта...

предполагам е това

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=30

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 13.04.2008
Местоположение: Троян
Пол: Мъж
Кара: e46
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: 318 i

Мнение от krasy1982 » 14 Апр 2009, 19:16

Здрасти аз ти предлагам да погледнеш първо биалетките, защото и при мен имаше такъв проблем. Имах чувство че ще ми падне колелото, но се оказа най малката беля :) На мен лично не ми се вярва да е това което казваш ти, но мога и да греша. Като откриеш проблема сподели за да знаем всички :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 14 Апр 2009, 19:27

Не знам за колегата, обаче при мен примерно като карам по паветата покрай радиото(че са по-разбити, за примера) всяка неравност я усещам по ръцете си. Едно твърдо претрисане на целия волан. Не знам това от биалетки може ли въобще да се получи.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 14 Апр 2009, 23:00

Archangel написа:Не знам за колегата, обаче при мен примерно като карам по паветата покрай радиото(че са по-разбити, за примера) всяка неравност я усещам по ръцете си. Едно твърдо претрисане на целия волан. Не знам това от биалетки може ли въобще да се получи.

И аз съм така мисля че е от тампоните на носачите или разбит кормилен накрайник може би рейка но това каре няма какво да го мъчи че да се прецака ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 15 Апр 2009, 15:33

какви биалетки какви тампони бе хора :)
казвам ви че отдолу колата е без грешка
казвам ви че чукането е само от към пръта и при това... имам чувството че е от горната страна ....
просто се чудя колко ли пари може да струва подобно нещо и адски трудно ли се сменя както ми казаха....
дали изобщо някой е правил такава процедура по смяната му

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 2.04.2008
Местоположение: Европейски съюз
Пол: Мъж
Кара: Комбайн
Мечтае да кара: Фадрома

Мнение от ukelichko » 15 Апр 2009, 23:12

Доколкото си спомням като ръчках из пластмасите под волана го срещнах някъде това каре, така че процедурата не е невъзможна, но може би трябва доста работи да се махнат. И наистина може да ти се е прецакало карето, защото то е предвидено да работи с хидравликата. Ако предишния собственик е карал известно време без хидравлика е възможно да се е износило карето. Ще кажете, кой би карал без хидравлика. Вуйчо ми например си кара Вектрата от пет години без хидравлика. Познавам и още един такъв елемент но с Форд, така че ....
Изображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 15 Апр 2009, 23:33

Позната история...ако отпуснете воланите даже започва сам да се движи в ляво-в дясно ... и чука отвратително = ШАРНИРИ!
Проблема е, че при Е46 са капсоловани в носача.

Решението е или рециклиране/пренабиване или нови носачи....за жалост :confused:

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 7.02.2010
Пол: Мъж

Re:

Мнение от arnny » 16 Авг 2010, 21:20

Dimitroff написа:Позната история...ако отпуснете воланите даже започва сам да се движи в ляво-в дясно ... и чука отвратително = ШАРНИРИ!
Проблема е, че при Е46 са капсоловани в носача.

Решението е или рециклиране/пренабиване или нови носачи....за жалост :confused:

какви биалетки, какви шарнири бе, какви рейки и при мене е така, а всичко е здраво. Точно във волана се усещта. Ужасно е и е от кормилната ос. Много е дразнещо

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 17.03.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39 530D

Re: Каре на волана

Мнение от bmw20009 » 11 Сеп 2010, 19:07

Колега и аз имам същия проблем, сякаж чукането идва от под аербега, разглобих всичко, даже лентовия кабел развих по-погрешка :mhihi:
Скъсах и едни болт на пръта, с цел да го затегна, смених го, но уви пак си клопа!
Странното е, че не винаги ми го прави, даже го прави и на равна повърхност при завъртане на волана!
Аз поразпитах и ми казаха, че е карето с номер 2-на картинката, мисля, че струва 70-лева, но може и да не е от него :dunno:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Каре на волана

Мнение от Dimitroff » 11 Сеп 2010, 19:22

Имаше едни "ябълки" на кормилния прът...освен от тях/нея да е ?? :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 17.03.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39 530D

Re: Каре на волана

Мнение от bmw20009 » 17 Сеп 2010, 23:31

колега, къде се намират тези ябълки :dunno:

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook