Странно поведение на пръскалки на предното стъкло - РЕШЕН
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- buller
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 16.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: BMW E39, 520i 1997
- Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG
Странно поведение на пръскалки на предното стъкло - РЕШЕН
Имам странен проблем с 520-ката. Не пръскат пръскалките на предното стъкло, когато колата работи
Смених помпата, но явно проблемът не е бил там. Когато колата е само на контакт - пръскат идеално, но когато двигателят е запален - бутайки лостчето към мен - реакция никаква... Ако е в лостчето - защо работи на контакт?
Чакам предположения

Чакам предположения

Последна промяна buller на 16 Дек 2009, 19:01, променена общо 1 път
- buller
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 16.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: BMW E39, 520i 1997
- Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Пробвай да запалиш двигателя и го угаси на скорост без да връщаш ключа, така че да остане на положение на запален двигател, и кажи резултата пръска или не?
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- buller
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 16.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: BMW E39, 520i 1997
- Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG
**Novobraneca написа:Пробвай да запалиш двигателя и го угаси на скорост без да връщаш ключа, така че да остане на положение на запален двигател, и кажи резултата пръска или не?


Какво би трябвало да означава това?
На първа скорост и натисната спирачка принудих колата да изгасне

Какъв е проблема

- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Колега тоя номер напрао
бах мама му, ами опасявах се че ще е така и ще оръска, ако имаш интензивно измиване праобвай и то дали работи при запален двигател, но мисля че проблема е за електричар, нз колега обърках се и аз, вижте дали идва ток до моторчето като е запален двигателя 




ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
**Novobraneca написа:... вижте дали идва ток до моторчето като е запален двигателя
До моторчето сигурно не стига щом не пръска ...
Пробвай по-скоро дали има ток на буксата на лоста за управление на волана.
Виж комфорт модула който поддържа известно време след гасене на двигателя захранването (функционирането) на определени системи да не се е бъгнал и да изключва при работещ двигател (ток от алтернатора)
- buller
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 16.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: BMW E39, 520i 1997
- Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG
В интерес на истината не съм пробвал дали идва ток до помпичката на запален двигател.
Ще проверя всяка една от предположените от вас възможности, защото вече ме гледат като извънземен в сервизите
Благодаря за съветите
Ще проверя всяка една от предположените от вас възможности, защото вече ме гледат като извънземен в сервизите

Благодаря за съветите

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
**Novobraneca написа:Колега тоя номер напрао![]()
![]()
бах мама му, ами опасявах се че ще е така и ще оръска, ако имаш интензивно измиване праобвай и то дали работи при запален двигател, но мисля че проблема е за електричар, нз колега обърках се и аз, вижте дали идва ток до моторчето като е запален двигателя
Колега, ти ме строши с чука за пържоли бре

Аз очаквах някакво логично обяснение на идеята ти с гасенето на скорост, а ти си по изкоран от всички останали, че се е получило

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
**Novobraneca написа:Пробвай да запалиш двигателя и го угаси на скорост без да връщаш ключа, така че да остане на положение на запален двигател, и кажи резултата пръска или не?
Аз не виждам логика в тая процедура...и в двата случея ключа е на положение "Контакт" и двигателя не работи



- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Абе пичове исках да видя дали ще работи след като завърти ключа да запали, щото помислих че може нещо контактния ключ да не подава или прекъсва някаде захранването, но явно при запален двигател нещо се ебава тоя комфорт модул сигурно, а да не е нещо свързано с динамото(алтернаора)?
ПП:mad_presley дано поне чука да е дървен
ПП2:Надявам се с нещо да не съм подвел колегата, ако може тая грешка или нз. каквото е там да се хване са карсофт., но много се съмнявам
ПП:mad_presley дано поне чука да е дървен








ПП2:Надявам се с нещо да не съм подвел колегата, ако може тая грешка или нз. каквото е там да се хване са карсофт., но много се съмнявам

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- buller
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 16.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: BMW E39, 520i 1997
- Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG
**Novobraneca написа:ПП2:Надявам се с нещо да не съм подвел колегата, ако може тая грешка или нз. каквото е там да се хване са карсофт., но много се съмнявам
На две различни диагностики не дава грешки от подобно естество...
Някой да има идея за добър електричар за района на столицата?
Колега сещам се нещо, което можеш да пробваш (поне не изисква усилия и средства)
Опитай при работещ двигател да отвориш вратата и да пуснеш пръскалките, както и след това да затвориш вратата и да опиташ отново без да гасиш двигателя.
Идеята е, че комфорт модула се управлява и по сигнал от вратите (например някои функции, които се изключват след определено време, например при изключен двигател управлението на ел. стъклата се изключва веднага след отваряне и затваряне на врата без да се изчаква прдвиденото закъснение)
Виж това как ще се отрази на пръскалките
Според мен единствената разлика при "контакт" на място и работещ двигател е индикацията за зареждане (работещия алтернатор).
Опитай при работещ двигател да отвориш вратата и да пуснеш пръскалките, както и след това да затвориш вратата и да опиташ отново без да гасиш двигателя.
Идеята е, че комфорт модула се управлява и по сигнал от вратите (например някои функции, които се изключват след определено време, например при изключен двигател управлението на ел. стъклата се изключва веднага след отваряне и затваряне на врата без да се изчаква прдвиденото закъснение)
Виж това как ще се отрази на пръскалките
Според мен единствената разлика при "контакт" на място и работещ двигател е индикацията за зареждане (работещия алтернатор).
- buller
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 16.10.2008
- Местоположение: София
- Кара: BMW E39, 520i 1997
- Мечтае да кара: Mercedes CLS 63 AMG
Пробвах предложението на tsb_bg, но нямаше ефект.
Акумулаторът е откачан вече веднъж - нямаше резултат.
Акумулаторът е откачан вече веднъж - нямаше резултат.
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани