белег колянов вал
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Egoist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 30.12.2008
- Кара: kolite da se 4upqt
- Мечтае да кара: E30 s izgled kum zvesdite(kabrio)mai mu vikat :D
- Детайли за колата: E30 s dve porti namru6tena usmivka na farovete s lupi i kunec :)
белег колянов вал
колеги помогнете малко за тая м10б18 че се измъчих в ауто дата го дават като един шиш дето е молко горе ляво се пада от шаибата ама при мен като го сложа там белега на шаибата и подпират клапаните др варянт които пробвах е да намеря гмт с малко помощ от тел и клапаните и нагласям разпределителния вал на белега коляновия там където е мгт според моите изчисления вурти двг сичко точно да ма не пали
помагаите че :e30f: не ще да се разхожда по улиците ами стои кат паметник и е :headbang:

всеки истински ентусиаст рано или къснно прави двигателя на мармалад 

- PaRaBoliC
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: Е30 туряга
- Детайли за колата: мнооо бърза
Колега, разясни малко ситуацията, защо си я отварял, не пали като я събереш ли ... ?!?!?!
Честно да ти кажа на М10 не знам дали ще удари ако не е центрован, ама щом не си сигурен а въртиш начи първо си смелчага 2ро може би наистина не удря. Това с което мога дати помогна е да наблюдаваш кога са затворени клапаните - това е ГМТ, мисля че скоро се разискваше някаква такава тема дето се спомеаваше ако не са я изтрили.
Честно да ти кажа на М10 не знам дали ще удари ако не е центрован, ама щом не си сигурен а въртиш начи първо си смелчага 2ро може би наистина не удря. Това с което мога дати помогна е да наблюдаваш кога са затворени клапаните - това е ГМТ, мисля че скоро се разискваше някаква такава тема дето се спомеаваше ако не са я изтрили.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Предполагам знаеш, че когато белега на коляновия вал е на място разпределителния вал може да е за първи или четвърти цилиндър, та ако си свалял веригата центровката я правиш при затворени клапани на първи цилиндър т.е. да имат луфт и двата. Опа за М10 става въпрос.
Последна промяна Lenco на 15 Апр 2009, 18:30, променена общо 1 път
- Egoist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 30.12.2008
- Кара: kolite da se 4upqt
- Мечтае да кара: E30 s izgled kum zvesdite(kabrio)mai mu vikat :D
- Детайли за колата: E30 s dve porti namru6tena usmivka na farovete s lupi i kunec :)
дали съм смелчага и дали удря са две горе долу различни работи и ако случаино се сещате винаги двг се превърта първо на ръка с гидорията преди да се мъчи с стартера! аз поне тъка го знам и го правя .отварях я да сменям гарнитура че беще станала чорба и след тва ... относно центровката на рапр вал е ясно тои си има белег и го слагам на белега а за 1 и 4 разликата ако не се лъжа идва само от тва как е зацепено делкото поради причината че разпределителния прави два оборота а колянови един тоест коляновия вал за 1 оборот прави 1 път гмт и следователно би трябвало да минава един път през белега си а разпределителния минава два пъти поне на сеата ми беше тъка ако бъркам за нещо даваите акъли се пак съм учил за жици не за двигатели 

всеки истински ентусиаст рано или къснно прави двигателя на мармалад 

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
баш обратното е... за всеки два на коляновия, разпределителния прави 1 оборот
що опират... освен да си объркал синхронизацията на двата вала едва ли има друго какво
толкова години са устискали тия железа, не ги съсипвайте на сила 



- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Egoist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 30.12.2008
- Кара: kolite da se 4upqt
- Мечтае да кара: E30 s izgled kum zvesdite(kabrio)mai mu vikat :D
- Детайли за колата: E30 s dve porti namru6tena usmivka na farovete s lupi i kunec :)
добре де може и аз да съм се объркал за оборотите че не прочетох ко съм написал
ма се пак като е на гмт би трябвало да е на белега нали така или бъркам ? нали на един оборот на коляновия вал има един път гмт и полвин оборот на разпределителния не е ли така ? и в краина сметка даите съвет какво да правя на куде да въртя и така нататък че вече съвсем съм се объркал кво правя
всъщност те опират като сложа коляновия вал на белегаи разпределителния на белега! а като сложа коляновия там кадето според мен е гмт не опират:) ама ни6то не става кви са шансовете 6аибата на коляновия вал да е слойена примерно наопаки ? щот като разглабяхме на един фр м10-ката мисля че имаше чоп и не може да се обръщат на сеата ми също неможеш да го обърнеш нзм и аз вече ;(


всъщност те опират като сложа коляновия вал на белегаи разпределителния на белега! а като сложа коляновия там кадето според мен е гмт не опират:) ама ни6то не става кви са шансовете 6аибата на коляновия вал да е слойена примерно наопаки ? щот като разглабяхме на един фр м10-ката мисля че имаше чоп и не може да се обръщат на сеата ми също неможеш да го обърнеш нзм и аз вече ;(
всеки истински ентусиаст рано или къснно прави двигателя на мармалад 

- doko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
- димящият вожд
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
- Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
- Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!
doko написа:колега белега на м10 е на маховика до стартера има малко прозорче там трябва да се появи (ОТ) успех
абсолутно или е просто резка.
а за да ти удрият клапаните значи распределителния вал не е на място си.
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
- Egoist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 30.12.2008
- Кара: kolite da se 4upqt
- Мечтае да кара: E30 s izgled kum zvesdite(kabrio)mai mu vikat :D
- Детайли за колата: E30 s dve porti namru6tena usmivka na farovete s lupi i kunec :)
утре ще хвана телефона и ще наснимам какво имам предвид днес един фр ми даде една шаиба пак от м10 и тя нзм за6то има два белега
бях чел някуде тук тия дни че някои също имал два белега и утре ще остановя кво е положението 


всеки истински ентусиаст рано или къснно прави двигателя на мармалад 

- igra4a-c2560xm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.12.2007
- Местоположение: мировяне сити
- Пол: Мъж
- Кара: 30 ки до гроб
- Мечтае да кара: на метан
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
дайте да ги видим тия два белега, че ми стана интересно 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- JelioNikolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: `90 e30 sedan
добре де двата белега си идват така ли че аз нещо не разбрах а за зацепването на делкото ти самото си има белег обаче трябва да го докараш когато двигателя е на белези ....... и когато слага веригата държа ли я опъната на двата белега не на оптегача
- cargo22
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 3.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 316 84г. м10б18
- Мечтае да кара: на рали съзтезание :)
Белега е точно една резка на шайбата на кол. вал точно преди три дни и аз я видях , а преди това се бях вкарал в некъв филм.Резката се забелязва трудно , ако се е натепала с боклук и прах.Значи гласиш с превъртане да дойде на белега на разп. вал и гледаш долу срещу шиша над кол. вал ама се загледай , а ако я няма превърти още един път разп. вал да дойде пак на белега си и тогава гледай долу , да видиш че е там 

- Egoist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 30.12.2008
- Кара: kolite da se 4upqt
- Мечтае да кара: E30 s izgled kum zvesdite(kabrio)mai mu vikat :D
- Детайли за колата: E30 s dve porti namru6tena usmivka na farovete s lupi i kunec :)
абе тои в случея разпр вал не играе роля тои кат не е зацепен правилно двг и да въртя така няма смисал ще дира на самия колянов на маховика както ми каза колегата до ся съм видял само една сачма ма тои каза че не е тя а ако знаете в каква посока се пада от тая сачма реската споделяите 

всеки истински ентусиаст рано или къснно прави двигателя на мармалад 

26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани