Купих си е-30 с м10б18 мотор Първи впечатления и малко въпро
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Купих си е-30 с м10б18 мотор Първи впечатления и малко въпро
Здравейте нов съм тук и съм от Пловдив и днес станах щастлив обладател на 318 с б10м18 инжекция.Бартеросах я за един роър 618 с хонда двигател с минимално доплащане от продавачаза нея.
Харесва ми в нея - визия от малък с голям кеф ги заглеждам.
Звука е унекален-особенно след 3000 оборота още след 4000 ми харесва как издърпва. Харесвам как се затварят вратите плътно без да има кофти луфтове плътно и тежко - усеща се здравина-за купе кола е направо перфектно.Макар че возията е по твърда в бвето - по ми харесва от ровъра вози едно такова с тежест докъто ровъра возеше някък си по леко по-пластмосово.
Също така приборите и тази конзола която е към водача- уникална е.
Кое не ме кефи - бмвто е по-бавничко ровъра е по - пъгав
Виене на диференциала особенно като пуснеш гаста на първа скорост - се едно москвич.Джантите ми са 14 оригинални - иска си 15- 16нещо с борт на борбет напримерили . Волана няма хидравлика-.
Та искам да питам - понеже си я взех тази кола за хоби двоумъ се дали да и стягам този двигател с подобрения-шлйф на глава портване нова изпускатена система или да си взема направо м50б20 или м 42 мотор.
ругия въпрос е какви джанти да сложа 15 или 16 кои ще е стоят стоят по-добре?
Може ли да се оправи това виене на москвич в дифа.
Очаквам малко помощ с уважеие Алекс!
Харесва ми в нея - визия от малък с голям кеф ги заглеждам.
Звука е унекален-особенно след 3000 оборота още след 4000 ми харесва как издърпва. Харесвам как се затварят вратите плътно без да има кофти луфтове плътно и тежко - усеща се здравина-за купе кола е направо перфектно.Макар че возията е по твърда в бвето - по ми харесва от ровъра вози едно такова с тежест докъто ровъра возеше някък си по леко по-пластмосово.
Също така приборите и тази конзола която е към водача- уникална е.
Кое не ме кефи - бмвто е по-бавничко ровъра е по - пъгав
Виене на диференциала особенно като пуснеш гаста на първа скорост - се едно москвич.Джантите ми са 14 оригинални - иска си 15- 16нещо с борт на борбет напримерили . Волана няма хидравлика-.
Та искам да питам - понеже си я взех тази кола за хоби двоумъ се дали да и стягам този двигател с подобрения-шлйф на глава портване нова изпускатена система или да си взема направо м50б20 или м 42 мотор.
ругия въпрос е какви джанти да сложа 15 или 16 кои ще е стоят стоят по-добре?
Може ли да се оправи това виене на москвич в дифа.
Очаквам малко помощ с уважеие Алекс!
- THE DUNK MACHINE
- ентусиаст
-
- Мнения: 833
- Регистриран на: 4.02.2004
- Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
- Пол: Мъж
- Кара: KIA
- Мечтае да кара: E39 M5
Първо добре дошъл в "сектата"
със здраве да си я караш количката
Ако ще сменяш мотора - скачай на М20Б25 или М50/52Б25 направо.
За джантите - всичко е въпрос на вкус и личен избор - и 15" и 16" и 17" могат да стоят много добре - всичко зависи от конкретните автомобил и джанта.
За диференциала не знам как да решиш проблема.


Ако ще сменяш мотора - скачай на М20Б25 или М50/52Б25 направо.
За джантите - всичко е въпрос на вкус и личен избор - и 15" и 16" и 17" могат да стоят много добре - всичко зависи от конкретните автомобил и джанта.
За диференциала не знам как да решиш проблема.
THE ONE & ONLY E30
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
имам м20б25 след пълен ремонт

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
За диференциала - нещо нормално, вият си често (не всички разбира се). Карай смело. По принцип, добра идея е да провериш маслото вътре и най-добре да го смениш с подходящо за целта. Ако пак вие - друг, невиещ диференциал (трудно).
BMW only!
Re: Купих си е-30 с м10б18 мотор Първи впечатления и малко в
Без да се убиждаш колега, ти си лудlikesake написа:Здравейте нов съм тук и съм от Пловдив и днес станах щастлив обладател на 318 с б10м18 инжекция.Бартеросах я за един роър 618 с хонда двигател с минимално доплащане от продавачаза нея.



- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
..га ти почерня гъзеца ве колегаamd написа:За диференциала - нещо нормално, вият си често (не всички разбира се). Карай смело. По принцип, добра идея е да провериш маслото вътре и най-добре да го смениш с подходящо за целта. Ако пак вие - друг, невиещ диференциал (трудно).

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
е30
Мани го тоя Владо с тия Роувъри
Евала за избора. Диференциалите обкновенно хората ги забравят, че се поддържат и рядко сменят маслото. Смени го - може и да спре да вие. То може и висящ лагер да е. Мойте диференциали не вият. Колкото до джантите, тури първо некви 15-ки с 205/50 гумета и я усети. Мен лично много ми харесва как се държи с такива гуми по завоите. 16-ките са си гот, ама ще се бръкнеш с пачка левове за нископрофилни гуми. Смени пружините с малко по къси и си търси дискови спирачки и задна стабилизираща щанга. Като за начало сигурно ще има да сменяш секви гумени тампони, ако разбира се не са ги сменяли през годините. Моят съвет да си покараш малко м10-ката и после да се хващаш с други мотори, щот филмите не са малко. Свиквай със задното. Ако ти липсва ускорение - смени дифа с 4.27(от м40б16 или 4 цилиндрово комби) - верно за сметка на максималната скорост - ама и тва си е начало. Успех.

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- zmeyo1986
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 1999г. М-паркет
- Мечтае да кара: G 55 AMG
Честито колега със здраве да си я караш.Ако това ти е първата бима карай я за сега с м10 ката да и свикнеш че да няма инциденти пък по нататък по силния мотор ще дойде от самосебе си !
- small
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
Явор написа:..га ти почерня гъзеца ве колегаamd написа:За диференциала - нещо нормално, вият си често (не всички разбира се). Карай смело. По принцип, добра идея е да провериш маслото вътре и най-добре да го смениш с подходящо за целта. Ако пак вие - друг, невиещ диференциал (трудно).
а де
сега реших първо да и стегна ходовата - ще сменям тампоните по ходовaта част
проблема с винето не ми е от диференциала а от скоростното кутия
май е от семиринга на кардана ще го стегна и него също ще си взема и спортни пружини и амортисьори - билщайн
вигателчето ще го пипна молко ще портна главата ще и взема 1 милиметър ще портна и инжекциона колектори ще му направя и нов ауспух мисля д слагам тръба 55 милиметра
проблема с винето не ми е от диференциала а от скоростното кутия
май е от семиринга на кардана ще го стегна и него също ще си взема и спортни пружини и амортисьори - билщайн
вигателчето ще го пипна молко ще портна главата ще и взема 1 милиметър ще портна и инжекциона колектори ще му направя и нов ауспух мисля д слагам тръба 55 милиметра
Последна промяна likesake на 15 Апр 2009, 18:26, променена общо 2 пъти
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани