Купих си е-30 с м10б18 мотор Първи впечатления и малко въпро

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: Филибето

Купих си е-30 с м10б18 мотор Първи впечатления и малко въпро

Мнение от likesake » 14 Апр 2009, 19:26

Здравейте нов съм тук и съм от Пловдив и днес станах щастлив обладател на 318 с б10м18 инжекция.Бартеросах я за един роър 618 с хонда двигател с минимално доплащане от продавачаза нея.
Харесва ми в нея - визия от малък с голям кеф ги заглеждам.
Звука е унекален-особенно след 3000 оборота още след 4000 ми харесва как издърпва. Харесвам как се затварят вратите плътно без да има кофти луфтове плътно и тежко - усеща се здравина-за купе кола е направо перфектно.Макар че возията е по твърда в бвето - по ми харесва от ровъра вози едно такова с тежест докъто ровъра возеше някък си по леко по-пластмосово.
Също така приборите и тази конзола която е към водача- уникална е.
Кое не ме кефи - бмвто е по-бавничко ровъра е по - пъгав
Виене на диференциала особенно като пуснеш гаста на първа скорост - се едно москвич.Джантите ми са 14 оригинални - иска си 15- 16нещо с борт на борбет напримерили . Волана няма хидравлика-.
Та искам да питам - понеже си я взех тази кола за хоби двоумъ се дали да и стягам този двигател с подобрения-шлйф на глава портване нова изпускатена система или да си взема направо м50б20 или м 42 мотор.
ругия въпрос е какви джанти да сложа 15 или 16 кои ще е стоят стоят по-добре?
Може ли да се оправи това виене на москвич в дифа.
Очаквам малко помощ с уважеие Алекс!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 4.02.2004
Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
Пол: Мъж
Кара: KIA
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от THE DUNK MACHINE » 14 Апр 2009, 20:22

Първо добре дошъл в "сектата" :twisted: със здраве да си я караш количката ;)

Ако ще сменяш мотора - скачай на М20Б25 или М50/52Б25 направо.

За джантите - всичко е въпрос на вкус и личен избор - и 15" и 16" и 17" могат да стоят много добре - всичко зависи от конкретните автомобил и джанта.

За диференциала не знам как да решиш проблема.
THE ONE & ONLY E30

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 14 Апр 2009, 20:40

имам м20б25 след пълен ремонт
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 424
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от Myxa-TePoPuCT » 14 Апр 2009, 22:42

аз имам перфектен м52б20

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 14 Апр 2009, 23:00

За диференциала - нещо нормално, вият си често (не всички разбира се). Карай смело. По принцип, добра идея е да провериш маслото вътре и най-добре да го смениш с подходящо за целта. Ако пак вие - друг, невиещ диференциал (трудно).
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: Филибето

Мнение от likesake » 14 Апр 2009, 23:24

значи няма за какво да се притеснявам
само мотор остана да си избера поне придложения бол сега ми изпадна една оферта от колега във форума 2000 24в за 700 лева мотор скорости кабели дори може да се пробва тъй като е на кола
това според мен е страхотно предложение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Re: Купих си е-30 с м10б18 мотор Първи впечатления и малко в

Мнение от porostorm » 14 Апр 2009, 23:25

likesake написа:Здравейте нов съм тук и съм от Пловдив и днес станах щастлив обладател на 318 с б10м18 инжекция.Бартеросах я за един роър 618 с хонда двигател с минимално доплащане от продавачаза нея.
Без да се убиждаш колега, ти си луд ;) :help:
:yes:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 14 Апр 2009, 23:28

amd написа:За диференциала - нещо нормално, вият си често (не всички разбира се). Карай смело. По принцип, добра идея е да провериш маслото вътре и най-добре да го смениш с подходящо за целта. Ако пак вие - друг, невиещ диференциал (трудно).
..га ти почерня гъзеца ве колега
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: Филибето

Мнение от likesake » 14 Апр 2009, 23:32

не се обиждам на никой всеки е с негово - така съм преценил така направих пък и бмвето е в по добро състояние от ровъра- рядко се срещат толкова запазени - аз гледах 4 преди да я взема тази
а ти не беше ли админ в ровър форума или бъркам :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 15 Апр 2009, 2:44

Честито , със здраве да си я караш!!! :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

е30

Мнение от KPETEH » 15 Апр 2009, 8:19

Мани го тоя Владо с тия Роувъри :mhihi: Евала за избора. Диференциалите обкновенно хората ги забравят, че се поддържат и рядко сменят маслото. Смени го - може и да спре да вие. То може и висящ лагер да е. Мойте диференциали не вият. Колкото до джантите, тури първо некви 15-ки с 205/50 гумета и я усети. Мен лично много ми харесва как се държи с такива гуми по завоите. 16-ките са си гот, ама ще се бръкнеш с пачка левове за нископрофилни гуми. Смени пружините с малко по къси и си търси дискови спирачки и задна стабилизираща щанга. Като за начало сигурно ще има да сменяш секви гумени тампони, ако разбира се не са ги сменяли през годините. Моят съвет да си покараш малко м10-ката и после да се хващаш с други мотори, щот филмите не са малко. Свиквай със задното. Ако ти липсва ускорение - смени дифа с 4.27(от м40б16 или 4 цилиндрово комби) - верно за сметка на максималната скорост - ама и тва си е начало. Успех.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 5.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е 39 1999г. М-паркет
Мечтае да кара: G 55 AMG

Мнение от zmeyo1986 » 15 Апр 2009, 10:52

Честито колега със здраве да си я караш.Ако това ти е първата бима карай я за сега с м10 ката да и свикнеш че да няма инциденти пък по нататък по силния мотор ще дойде от самосебе си !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е34

Мнение от small » 15 Апр 2009, 11:54

Явор написа:
amd написа:За диференциала - нещо нормално, вият си често (не всички разбира се). Карай смело. По принцип, добра идея е да провериш маслото вътре и най-добре да го смениш с подходящо за целта. Ако пак вие - друг, невиещ диференциал (трудно).
..га ти почерня гъзеца ве колега

а де

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: Филибето

Мнение от likesake » 15 Апр 2009, 18:06

сега реших първо да и стегна ходовата - ще сменям тампоните по ходовaта част
проблема с винето не ми е от диференциала а от скоростното кутия
май е от семиринга на кардана ще го стегна и него също ще си взема и спортни пружини и амортисьори - билщайн
вигателчето ще го пипна молко ще портна главата ще и взема 1 милиметър ще портна и инжекциона колектори ще му направя и нов ауспух мисля д слагам тръба 55 милиметра
Последна промяна likesake на 15 Апр 2009, 18:26, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от JoRkAtA_pld » 15 Апр 2009, 18:12

Честито колега, и късмет със стягането. ;)

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook