520i или 525d
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: 520i или 525d
mitkot написа:С риск да се повторят някои теми...пред мен стои дилемата 520i или 525d? Колата ще се кара 70% в града, 30% извън града. Пробег 8-12К на година. И от двата вида бих търсил доста запазен екземпляр? Какво ще ми препоръчате? Само моля Ви да не стане война?
Благодаря предварително.
525д
Всеки ходи на почивка на море, бъди различен, иди под него!
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
батките пак изскочиха с постата за пестенето от гориво...дали някой си купува бмв с идеята да пести а ??? и все пак 2.5д върви 2 пъти повече от 2.0 бензин...стига сте го пробутвали тоя гърбав мотор на всички е ясно че за да е приятно да се кара трябва да е по-голям бензина а колегата дето вкарал от 1000 на задна не е никак банален вече
за мен по-добрия мотор е 2.5д но истината е че найстина може да изскочат доста брутални ремонти 


- AndRea&CostI
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 11.04.2009
ест. че по добрия мотор е на 525д, все пак е 2.5, но много ми е интересно ако на дизел при 120км/ч пуснеш на 2ра скорост какво ще стане
моя приятел 525bmw даде 25 000 хилки за е39 525д, а за 520 парите са на половина, все пак ако е дизел, да е НОВ например 2003, а не некои тдс на милион км
да не говориме че и подръжката на комънреил си е цифра, а за 10 000 км на година НЕ си заслужава да се взима хубава и скъпа 525д, защото след година 2, пазарната цената ще е на половина

моя приятел 525bmw даде 25 000 хилки за е39 525д, а за 520 парите са на половина, все пак ако е дизел, да е НОВ например 2003, а не некои тдс на милион км

да не говориме че и подръжката на комънреил си е цифра, а за 10 000 км на година НЕ си заслужава да се взима хубава и скъпа 525д, защото след година 2, пазарната цената ще е на половина

- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Не осирайте темата на човека, да си купи каквото иска, обяснихте му кое колко струва и колко гори, тва е както си реши 

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
AndRea&CostI написа:ест. че по добрия мотор е на 525д, все пак е 2.5, но много ми е интересно ако на дизел при 120км/ч пуснеш на 2ра скорост какво ще стане![]()
моя приятел 525bmw даде 25 000 хилки за е39 525д, а за 520 парите са на половина, все пак ако е дизел, да е НОВ например 2003, а не некои тдс на милион км![]()
да не говориме че и подръжката на комънреил си е цифра, а за 10 000 км на година НЕ си заслужава да се взима хубава и скъпа 525д, защото след година 2, пазарната цената ще е на половина
Аз незнам изобщо за 10000км на година дали си струва да си вземе кола.

Батка между другото твойта кола на колко км е, че е и се е преебал тоз тампон на скоростния лост? Моя тдс сигурно е на 5 млн. км и много хубаво си влизат скоростите.
- AndRea&CostI
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 11.04.2009
ами колега дизеляк
като гледам в галерията ти, твоята е автомат и няма нищо общо с моята ръчка, и начина по които ги сменям когато се налага, с много злоба..
и този тампон не знам дали правилно се изразих, се намира точно под кужуха на скоростите, които ти държи скоростния лост прав, и като е на неутрална скорост, да не се мърда изобщо
така и така слагам скорости от BMW Z4 3.0i, та го взех и него
за километрите на колата, никога не мога да съм сигорен за това и не вярвам, но като се има предвид, че съм още със окачването от завода лето 97'... амортесиори носачи всичко, и когато взех колата преди 2г, смених бензиновия филтър които също беше още от завода + това в дару ми казаха че е на реални, смея 80% да вярвам че е на толкова
беше на 150

като гледам в галерията ти, твоята е автомат и няма нищо общо с моята ръчка, и начина по които ги сменям когато се налага, с много злоба..

и този тампон не знам дали правилно се изразих, се намира точно под кужуха на скоростите, които ти държи скоростния лост прав, и като е на неутрална скорост, да не се мърда изобщо
така и така слагам скорости от BMW Z4 3.0i, та го взех и него
за километрите на колата, никога не мога да съм сигорен за това и не вярвам, но като се има предвид, че съм още със окачването от завода лето 97'... амортесиори носачи всичко, и когато взех колата преди 2г, смених бензиновия филтър които също беше още от завода + това в дару ми казаха че е на реални, смея 80% да вярвам че е на толкова
беше на 150

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
е то на повече има ли Е39 .. аз не съм виждал ,най издуханите бараки наближават 200 ,примерно 180-190к ,даже скоро видях ТДС от 96-97 г на около 80 ли 90к беше ,уникат ! 

- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Мойта като я взех преди 2 години беше с оригинален термостат, виско, дискове и накладки Ате оригинални стелки, перфектен салон и кожа на волана, още е с оригиналното окачване, доста автентични бележки за смяна на масло с дати и километри залепени една върху друга, като последните бяха доста застарели и т.н. На диагностика си показва километрите като на таблото. Но честно казано не вярвам да не е въртяна, просто някой се е позанимавал да я направи да изглежда на малко км. Тези коли издържат на много бой и представата на повечето хора за амортизацията на колата е доста изкривена. Като видиш едно бмв дето е на 300 000 км и си викаш че е бахти таралясника. Пък то ако е наистина на 300 трябва да изглежда като ново.
Тази в галерията не е моя. За съжаление и моята е с шибаната ръчка.
като гледам в галерията ти, твоята е автомат и няма нищо общо с моята ръчка, и начина по които ги сменям когато се налага, с много злоба.. Twisted Evil
Тази в галерията не е моя. За съжаление и моята е с шибаната ръчка.
- Mitio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 25.11.2008
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Ducati 1199
- Детайли за колата: Лукс,лукс,лукс и пак лукс
.
Колега Воденичаров,я погледни ми в галерията да видиш колата от галерията ти
или някакой много як близнак на моята,направо си умрях от кеф като видях че на същата кола като моята са сложили абсолютно същите джанти.

- monsterofcock
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е39 530д
Когато аз питах като теб тук във форума ми казаха 525д до 20 000 лв са гробници, затва отворих мобилето и имаше 2 които бяха по 23-4 000 и си купих едната, да ти кажа до ден днешен не съжалявам че не съм се качвал в горублянките за по 16-17 000. Всички екстри...автоматик...голяма навигация...2002. А тоя бензин...за да спестиш пари ше е некой си 97, харчи яко върви малко, и е на 12 г...фаровете са кой знае колко опушени...
Аз съм за дизела 525д, защото върви повече от 520, ако имах пари да сипвам всеки ден бензин щях да си взема 528и или 535и...
Аз съм за дизела 525д, защото върви повече от 520, ако имах пари да сипвам всеки ден бензин щях да си взема 528и или 535и...
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Аз кола за 16-17 хил. лева не бих си купил от България, ко ще който иска да ми се кълне колко е хубава. Камо ли за над 20. Пословична е коректността и честността на българските автоджамбази. В подобен случай поглеждаш в mobile, ама не .bg, а .de. Мойта кола, далеч не струваше 20 и кусур хиляди лева, и пак си върви и екстри достатъчно. Нямам какво да кажа напреки за нея. Едно знам. Следващата ми кола ще е пак дизел, автоматик и комби. Нека ми е зле, пък вие си ръчкайте "злобно" с ръчките.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
sash0 написа:за 10 000 км годишно не си струва дизел
може би ако въртеше по 30 000 щеще да си заслужава риска от покупката му
твърдо взимай бензина и не слушай `доволните` във тоя форум собственици на 12-14 годишни дизели
![]()

- gorota
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: '520D 00'
- Мечтае да кара: х6
- Детайли за колата: м-окачване и всички екстри за модела без кожа.
Клега каквото и да вземеш важното е ,че БМВ дори бензин или дизел щом е от марката е добре.Аз карам дизел и съм доволен,но не съм првърженик каръл съм само бензин защото обичам високите скорости.
BMW
53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани