Пресечено масло ...???
Модератор: Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Бобби
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Алфа Ромео 159 SW
- Мечтае да кара: kолело
- Детайли за колата: Вагон-ресторант(РСВ)
Postman написа:Бобби, хайде поне реглажа да го оставим на хидравличните повдигачи.
Може и да си прав....но като шлйфаш леглата и напаснеш клапаните...няма ли да се разтрака.....


п.с. нека да не става спор...казах си мнението...но съм сигурен от опит че при други мотори с хидравлични повдигачи не се получава .....а за този мотор...незнам, но се надявам да разбера!
BMW525TDS
Важното е да си в играта!
Важното е да си в играта!
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Това да не ти е на дядо жужата че да и регулираш клапаните има много теми по които не разбирам затова не се и обаждам.Бобби написа:Колегите забравиха и реглажа на клапани...и там са пари...![]()
Най добре си направи цялостна ревизия на главата, за да ти е мирна главата....иначе на другото дигане на щеката за маслото, има вариант пак на ново
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Напасването се състои в това да се изчисти получилия се нагар по леглата на клапаните и по самите клапани чистиш само нагара освен ако няма язви по самите клапани и легала им.Бобби написа:Postman написа:Бобби, хайде поне реглажа да го оставим на хидравличните повдигачи.
Може и да си прав....но като шлйфаш леглата и напаснеш клапаните...няма ли да се разтрака........няма ли ремонтни комплекти пулове....
...ако останат същите, май трудно маслото ще обере луфтовете!
п.с. нека да не става спор...казах си мнението...но съм сигурен от опит че при други мотори с хидравлични повдигачи не се получава .....а за този мотор...незнам, но се надявам да разбера!
- Бобби
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Алфа Ромео 159 SW
- Мечтае да кара: kолело
- Детайли за колата: Вагон-ресторант(РСВ)
LiTtLeRoCk написа:Това да не ти е на дядо жужата че да и регулираш клапаните има много теми по които не разбирам затова не се и обаждам.Бобби написа:Колегите забравиха и реглажа на клапани...и там са пари...![]()
Най добре си направи цялостна ревизия на главата, за да ти е мирна главата....иначе на другото дигане на щеката за маслото, има вариант пак на ново
Щом казаваш....


п.с. казах, че на други мотори с хидравлични повдигачи не стоят така нещата...чети...преди да се ояждаш...попитах при този как е!!?...но колега ти едва ли можеш да ми отговориш, щом заби на дядо при жигулата

BMW525TDS
Важното е да си в играта!
Важното е да си в играта!
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
С парцалчето не става но с това да
Повдигача си има ход който обира хлабината или луфта който се е получил от износването на леглото или на самия клапан.Но какво ли разбирам аз разглобил съм има няма 10-15 двигателя голяма работа.

Повдигача си има ход който обира хлабината или луфта който се е получил от износването на леглото или на самия клапан.Но какво ли разбирам аз разглобил съм има няма 10-15 двигателя голяма работа.
- Бобби
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Алфа Ромео 159 SW
- Мечтае да кара: kолело
- Детайли за колата: Вагон-ресторант(РСВ)
LiTtLeRoCk написа:С парцалчето не става но с това да
Повдигача си има ход който обира хлабината или луфта който се е получил от износването на леглото или на самия клапан.Но какво ли разбирам аз разглобил съм има няма 10-15 двигателя голяма работа.
Когато е износен повдигача(пула)...какво правим...



п.с. пак, ще повторя!!..при този мотор незнам дали има различни размери пулове...но преди време регулирах на алфата ми, която е пак с хидравлични клапани ремонт...и там се ргулират точно с тези пулове.....едно смятане , едно изчисление..не ми се говори...но се успива мотора....та въпроса ми е тук неможе ли по същият начин да се регулира...и защо...нищо лично


п.с. не говоря за шлайфане на клапани а за регулиране!!!!...та тая паста не ми върши работа

BMW525TDS
Важното е да си в играта!
Важното е да си в играта!
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Алфата ти с 16 клапана ли е или с 8.Лично съм разглабял 16 клапанов мотор и знам какъв к.р е и е най скапания двигател на алфа да не говорим че детска болест им е коляновия вал.
Леглото на клапана може да се прецака ако водача на клапана е износен
това е една тръбичка в която се движи клапана.Като се износи повдигача се сменя не съм чувал да се ремонтира.Не знам какви изчисления ти е правил този майстор но за ремонтни пулове също не съм чувал.
Леглото на клапана може да се прецака ако водача на клапана е износен
това е една тръбичка в която се движи клапана.Като се износи повдигача се сменя не съм чувал да се ремонтира.Не знам какви изчисления ти е правил този майстор но за ремонтни пулове също не съм чувал.
Последна промяна LiTtLeRoCk на 14 Апр 2009, 14:41, променена общо 1 път
Колега Бобби, когато е износен повдигача и трака, просто се отива в магазина и се купува нов, хлабината не се регулира с набор от пулове. За съжаление обаче е малко трудно да се определи кой точно повдигач тропа (трака, чука) и често се купуват и сменят всичките 24, освен ако не е очевидно кой е след разглобяването.
П.П. Придъжайте се към темата, ако премине в дискусия за двигателя на Алфа Ромео ще трия без предупреждение.
П.П. Придъжайте се към темата, ако премине в дискусия за двигателя на Алфа Ромео ще трия без предупреждение.
- Бобби
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Алфа Ромео 159 SW
- Мечтае да кара: kолело
- Детайли за колата: Вагон-ресторант(РСВ)
LiTtLeRoCk написа:Алфата ти с 16 клапана ли е или с 8.Лично съм разглабял 16 клапанов мотор и знам какъв к.р е и е най скапания двигател на алфа да не говорим че детска болест им е коляновия вал.
Леглото на клапана може да се прецака ако водача на клапана е износен
това е една тръбичка в която се движи клапана.Като се износи повдигача се сменя не съм чувал да се ремонтира.Не знам какви изчисления ти е правил този майстор но за ремонтни пулове също не съм чувал.
8- винтила е....не говоря за водача ...а за различни размери пулове, който съществуват

Последна промяна Бобби на 14 Апр 2009, 15:04, променена общо 1 път
BMW525TDS
Важното е да си в играта!
Важното е да си в играта!
- Бобби
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Алфа Ромео 159 SW
- Мечтае да кара: kолело
- Детайли за колата: Вагон-ресторант(РСВ)
Postman написа:Колега Бобби, когато е износен повдигача и трака, просто се отива в магазина и се купува нов, хлабината не се регулира с набор от пулове. За съжаление обаче е малко трудно да се определи кой точно повдигач тропа (трака, чука) и често се купуват и сменят всичките 24, освен ако не е очевидно кой е след разглобяването.
П.П. Придъжайте се към темата, ако премине в дискусия за двигателя на Алфа Ромео ще трия без предупреждение.
Е тва вече е отговор...


п.с. ни най малко, ще дискотирам за алфа в този форум....взимам си забележка

BMW525TDS
Важното е да си в играта!
Важното е да си в играта!
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани