За 525 tds - повишен разход и липса на мощност.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 3.04.2009

За 525 tds - повишен разход и липса на мощност.

Мнение от TD » 13 Апр 2009, 22:48

Колеги карам БМВ 525 тдс автоматик Е34, купих я преди около месец. Забелязах, че разхода и на градско шофиране е 17л/100км. Освен това няма мощност в ниските обороти и при рязко подаване на газ автомобилът "умира" за около 3 сек. и тогава ускорява. Ако някой може да ми каже, къде да търся проблема. Колата не пуши от зад при нито един от режимите, дори и при високи обороти. Двигателят е обслужен. Благодаря.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 14 Апр 2009, 10:14

ползвай търсачката има немалко важни теми за тдс
иначе аз примерно бих преместил главата на ГНП малко към предния джам...правих го вече и ефекта не е маловажен ;)

също така едно хубаво почистване на кулер колектори и разните там датчици и хуйовини ;)
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 3.04.2009

Мнение от TD » 14 Апр 2009, 20:44

Нов член съм на този форум, но съм прочел всичко свързано с ТДС-а и доколкото си спомням за да намаля разхода по - скоро трябва да преместя електронния блок на помпата към фаровете. Ако бутна блока към прозореца, вероятно колата ще се ускорява по-добре, но разхода ще се вдигне още повече. За кулера съм решил да го почистя - все пак такъв огромен разход едва ли е от него. Не знам дали с реглажа на помпата ще се оправи разхода и се питам възможни други решения, включително се чудя и за автоматичната скоростна кутия, дали няма някакъв проблем.За първи път карам автомат и ми прави впечатление, че от първа на втора се превключва към 1700 об/мин, после към 2300 - 3000 об/мин и накрая дори след 4000об/мин. Нормално ми се струва за този автомобил разход 11-13л/100км градско шофиране, а тези допълнителни 4л. са ми множко. Другото питане също остава, защо при рязко подаване на газ колана "умира" за около 3сек - това си е доста опасно ако реша бързо да се преместя от някаква опастност .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Мнение от Azereus » 15 Апр 2009, 11:01

няма да се увеличи разхода даже ще падне, а колата ще върви повече. От опит ти го казвам. А що не провериш маркуча към мап-а и самия мап. Има тема как ТДС да работи по-добре. Може и ЕГР-а да е запушен. Ако не е от тия неща, предполагам плочката е довиждане. Успех!
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 15 Апр 2009, 11:46

Колега да използвам темата ти,тъй като и аз се боря със същия проблем.Оказа се ,че интерколера ми изпуска налягъне-поне за сега......
Мисля,че и в твоя случай може да има пропуск на налягънето във въздухопровода.Огледай всички маркучи и връзки от турбото да смукателния колектор,ако някъде е прясно омаслено ,от там изпуска.Провери и маркучите на мап-а и на разтоварващия клапан на турбото,както те посъветваха колегите,че цялата система е като един балон,който няма значение от кой край ще се спука.Други причини ,за които се сещам за гарнитурите на изпусквателния и смукателен колектор.

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 3.04.2009

Мнение от TD » 15 Апр 2009, 20:02

AGR клапана съм го изолирал, но не съм сменял мястото на маркучетата от байпаса и МАП - сензора. Като рових по форума видях, че един колега - не си спомням името му - споделя, че и неговата кола е била изключително мудна при рязко ускорение и като е почистил маркучето към МАП сензора от колектора, както и самият сензор работата в ниските обороти се е подобрила много. Смятам да направя това почистване, но все още се чудя дали ще падне този ужасен разход. След като го направя ще засека и ще пиша във форума , но до тогава приемам предположения за евентуален проблем. Също така се чудя възможно ли е преразхода да идва от дюзите - колата е на 400000км и не знам дюзите някога да са сменяни. Дали да се бръкна за нови такива или да ги проверя и евентуално да ги почистя с ултра звук, но за това има цяла тема, макар мненията да са противоречиви. Все пак , който разбира да пише, дали такъв преразход може да се получи от дюзи. Благодаря.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 15 Апр 2009, 20:34

Колега ти изобщо знаеш ли как да си караш колата?? Автоматика се кара като се ускори колата до желаната скорост (примерно 60 км/ч) и после само се гали педала на газта и колата си потдържа въпросната скорост.

Според мен даваш прекалено много газ за да ти превключва на 4000 оборота. Ако си от София пиши лична да се видим и да ти покажа как се кара автомат. Пък после може да ти кажа дали ти е мудна колата и кое как да си почистиш ;)

Само за Плочката на ГНП ще се обръщаш към ivan. той е специалиста.

Поздрави

ПП
След като ivan. ми премести плочката към прозореца колата ми дава разход 8.5/100 градско. Това е по борд компютър. Колата започна да върви ужасно добре също.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 15 Апр 2009, 23:37

Zubcho написа: .........

ПП
След като ivan. ми премести плочката към прозореца колата ми дава разход 8.5/100 градско. Това е по борд компютър. Колата започна да върви ужасно добре също.



Колега , а това преместване на плочката оказва ли някакъв нежелан ефект на помпата? :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 16 Апр 2009, 0:36

променяш кол. гориво по този начин. ако не е точното в дългосрочен план е по - скоро кофти за мотора.

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 3.04.2009

Мнение от TD » 20 Апр 2009, 17:31

След много четене и от Вашите съвети стигнах до следните решения за намаляване на разхода и повишаване на мощността - реглаж на ГНП, проверка и почистване на кулера,проверка и почистване на дюзи, проверка и почистване на маркучето от въздушния колектор за МАП - сензора, както и почистване на самият сензор, сваляне на катализатора. Във вторник съм на реглаж на ГНП. Днес смятах да почистя МАП - сензора и маркучето, но заради това гадно време ще го отложа. След реглажа ще наблюдавам как върви колата и ще пиша. Интересува ме, ако някой знае да пише, по какъв начин се намалява порцията гориво - дали само чрез преместване на плочката или с някаква друга част от ГНП. Относно преразхода на гориво подобен въпрос се разисква и в подтема в "ТДС от А до Я",то модераторите, ако преценят могат да преместят настоящата тема там. Благодаря.

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 3.04.2009

Мнение от TD » 24 Апр 2009, 21:44

Колеги след реглажа на помпата, по борд - компютър разхода ми падна до 6,5л/100км, но реално, след засичане падна на 10,5л/100км градско шофиране. Доволен съм , но се чудя защо компютърът почна да се лъже в показанията си, докато преди реглажа показанията му бяха съотносими с действителния среден разход на автомобила.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 525 TDS Touring
Детайли за колата: Всички екстри за модела без автопилот(още). Иначе като допълнение колата е с вграден блутут за телефон, ДВД на предните подглавници и нивомат

Разход-преразход..

Мнение от joker_11 » 26 Апр 2009, 17:30

То ако ставаше с преместване на детайли от един ъгъл в друг, да са го измислили баварците преди нашият разбирко в България. Ако системата си е в ред, всичко си работи както бай Баварец го е измислил, ще Ви гори нормално. Друго е вече ако се изтарикати човек с подмяната на модули обработващи сигнали за подаване на гориво и впръскването му..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 26 Апр 2009, 18:47

Колега "ТД" - въобще не се притеснявай всички, които сме "намести си сам" помпата сме така - разходомера/борд-а показват с около 1,5 пъти по - малко :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Мнение от Azereus » 26 Апр 2009, 19:21

То ако ставаше с преместване на детайли от един ъгъл в друг, да са го измислили баварците преди нашият разбирко в България. Ако системата си е в ред, всичко си работи както бай Баварец го е измислил, ще Ви гори нормално. Друго е вече ако се изтарикати човек с подмяната на модули обработващи сигнали за подаване на гориво и впръскването му..
Само, че колата не е нова и нещо трябва да компенсира амортизацията на целия двигател, следователно повече нафта. Неможе да минеш 400000км примерно и да върви като нова, нали? :D
ПС. Ако са дюзите колата ще пушляви здравата, дори на място!!!
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Разход-преразход..

Мнение от ivan. » 27 Апр 2009, 9:34

joker_11 написа:То ако ставаше с преместване на детайли от един ъгъл в друг, да са го измислили баварците преди нашият разбирко в България. Ако системата си е в ред, всичко си работи както бай Баварец го е измислил, ще Ви гори нормално. Друго е вече ако се изтарикати човек с подмяната на модули обработващи сигнали за подаване на гориво и впръскването му..
То точно така става,даже бай Баварец си препоръчва някои изменения,на някои ъгли на центровката,през определени периоди ;)

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook