За 525 tds - повишен разход и липса на мощност.
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
За 525 tds - повишен разход и липса на мощност.
Колеги карам БМВ 525 тдс автоматик Е34, купих я преди около месец. Забелязах, че разхода и на градско шофиране е 17л/100км. Освен това няма мощност в ниските обороти и при рязко подаване на газ автомобилът "умира" за около 3 сек. и тогава ускорява. Ако някой може да ми каже, къде да търся проблема. Колата не пуши от зад при нито един от режимите, дори и при високи обороти. Двигателят е обслужен. Благодаря.
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
ползвай търсачката има немалко важни теми за тдс
иначе аз примерно бих преместил главата на ГНП малко към предния джам...правих го вече и ефекта не е маловажен
също така едно хубаво почистване на кулер колектори и разните там датчици и хуйовини
иначе аз примерно бих преместил главата на ГНП малко към предния джам...правих го вече и ефекта не е маловажен

също така едно хубаво почистване на кулер колектори и разните там датчици и хуйовини

"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
Нов член съм на този форум, но съм прочел всичко свързано с ТДС-а и доколкото си спомням за да намаля разхода по - скоро трябва да преместя електронния блок на помпата към фаровете. Ако бутна блока към прозореца, вероятно колата ще се ускорява по-добре, но разхода ще се вдигне още повече. За кулера съм решил да го почистя - все пак такъв огромен разход едва ли е от него. Не знам дали с реглажа на помпата ще се оправи разхода и се питам възможни други решения, включително се чудя и за автоматичната скоростна кутия, дали няма някакъв проблем.За първи път карам автомат и ми прави впечатление, че от първа на втора се превключва към 1700 об/мин, после към 2300 - 3000 об/мин и накрая дори след 4000об/мин. Нормално ми се струва за този автомобил разход 11-13л/100км градско шофиране, а тези допълнителни 4л. са ми множко. Другото питане също остава, защо при рязко подаване на газ колана "умира" за около 3сек - това си е доста опасно ако реша бързо да се преместя от някаква опастност .
- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
няма да се увеличи разхода даже ще падне, а колата ще върви повече. От опит ти го казвам. А що не провериш маркуча към мап-а и самия мап. Има тема как ТДС да работи по-добре. Може и ЕГР-а да е запушен. Ако не е от тия неща, предполагам плочката е довиждане. Успех!
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

Колега да използвам темата ти,тъй като и аз се боря със същия проблем.Оказа се ,че интерколера ми изпуска налягъне-поне за сега......
Мисля,че и в твоя случай може да има пропуск на налягънето във въздухопровода.Огледай всички маркучи и връзки от турбото да смукателния колектор,ако някъде е прясно омаслено ,от там изпуска.Провери и маркучите на мап-а и на разтоварващия клапан на турбото,както те посъветваха колегите,че цялата система е като един балон,който няма значение от кой край ще се спука.Други причини ,за които се сещам за гарнитурите на изпусквателния и смукателен колектор.
Мисля,че и в твоя случай може да има пропуск на налягънето във въздухопровода.Огледай всички маркучи и връзки от турбото да смукателния колектор,ако някъде е прясно омаслено ,от там изпуска.Провери и маркучите на мап-а и на разтоварващия клапан на турбото,както те посъветваха колегите,че цялата система е като един балон,който няма значение от кой край ще се спука.Други причини ,за които се сещам за гарнитурите на изпусквателния и смукателен колектор.
AGR клапана съм го изолирал, но не съм сменял мястото на маркучетата от байпаса и МАП - сензора. Като рових по форума видях, че един колега - не си спомням името му - споделя, че и неговата кола е била изключително мудна при рязко ускорение и като е почистил маркучето към МАП сензора от колектора, както и самият сензор работата в ниските обороти се е подобрила много. Смятам да направя това почистване, но все още се чудя дали ще падне този ужасен разход. След като го направя ще засека и ще пиша във форума , но до тогава приемам предположения за евентуален проблем. Също така се чудя възможно ли е преразхода да идва от дюзите - колата е на 400000км и не знам дюзите някога да са сменяни. Дали да се бръкна за нови такива или да ги проверя и евентуално да ги почистя с ултра звук, но за това има цяла тема, макар мненията да са противоречиви. Все пак , който разбира да пише, дали такъв преразход може да се получи от дюзи. Благодаря.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Колега ти изобщо знаеш ли как да си караш колата?? Автоматика се кара като се ускори колата до желаната скорост (примерно 60 км/ч) и после само се гали педала на газта и колата си потдържа въпросната скорост.
Според мен даваш прекалено много газ за да ти превключва на 4000 оборота. Ако си от София пиши лична да се видим и да ти покажа как се кара автомат. Пък после може да ти кажа дали ти е мудна колата и кое как да си почистиш
Само за Плочката на ГНП ще се обръщаш към ivan. той е специалиста.
Поздрави
ПП
След като ivan. ми премести плочката към прозореца колата ми дава разход 8.5/100 градско. Това е по борд компютър. Колата започна да върви ужасно добре също.
Според мен даваш прекалено много газ за да ти превключва на 4000 оборота. Ако си от София пиши лична да се видим и да ти покажа как се кара автомат. Пък после може да ти кажа дали ти е мудна колата и кое как да си почистиш

Само за Плочката на ГНП ще се обръщаш към ivan. той е специалиста.
Поздрави
ПП
След като ivan. ми премести плочката към прозореца колата ми дава разход 8.5/100 градско. Това е по борд компютър. Колата започна да върви ужасно добре също.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
След много четене и от Вашите съвети стигнах до следните решения за намаляване на разхода и повишаване на мощността - реглаж на ГНП, проверка и почистване на кулера,проверка и почистване на дюзи, проверка и почистване на маркучето от въздушния колектор за МАП - сензора, както и почистване на самият сензор, сваляне на катализатора. Във вторник съм на реглаж на ГНП. Днес смятах да почистя МАП - сензора и маркучето, но заради това гадно време ще го отложа. След реглажа ще наблюдавам как върви колата и ще пиша. Интересува ме, ако някой знае да пише, по какъв начин се намалява порцията гориво - дали само чрез преместване на плочката или с някаква друга част от ГНП. Относно преразхода на гориво подобен въпрос се разисква и в подтема в "ТДС от А до Я",то модераторите, ако преценят могат да преместят настоящата тема там. Благодаря.
Колеги след реглажа на помпата, по борд - компютър разхода ми падна до 6,5л/100км, но реално, след засичане падна на 10,5л/100км градско шофиране. Доволен съм , но се чудя защо компютърът почна да се лъже в показанията си, докато преди реглажа показанията му бяха съотносими с действителния среден разход на автомобила.
- joker_11
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525 TDS Touring
- Детайли за колата: Всички екстри за модела без автопилот(още). Иначе като допълнение колата е с вграден блутут за телефон, ДВД на предните подглавници и нивомат
Разход-преразход..
То ако ставаше с преместване на детайли от един ъгъл в друг, да са го измислили баварците преди нашият разбирко в България. Ако системата си е в ред, всичко си работи както бай Баварец го е измислил, ще Ви гори нормално. Друго е вече ако се изтарикати човек с подмяната на модули обработващи сигнали за подаване на гориво и впръскването му..
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Колега "ТД" - въобще не се притеснявай всички, които сме "намести си сам" помпата сме така - разходомера/борд-а показват с около 1,5 пъти по - малко 

- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
Само, че колата не е нова и нещо трябва да компенсира амортизацията на целия двигател, следователно повече нафта. Неможе да минеш 400000км примерно и да върви като нова, нали?То ако ставаше с преместване на детайли от един ъгъл в друг, да са го измислили баварците преди нашият разбирко в България. Ако системата си е в ред, всичко си работи както бай Баварец го е измислил, ще Ви гори нормално. Друго е вече ако се изтарикати човек с подмяната на модули обработващи сигнали за подаване на гориво и впръскването му..

ПС. Ако са дюзите колата ще пушляви здравата, дори на място!!!
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

Re: Разход-преразход..
То точно така става,даже бай Баварец си препоръчва някои изменения,на някои ъгли на центровката,през определени периодиjoker_11 написа:То ако ставаше с преместване на детайли от един ъгъл в друг, да са го измислили баварците преди нашият разбирко в България. Ако системата си е в ред, всичко си работи както бай Баварец го е измислил, ще Ви гори нормално. Друго е вече ако се изтарикати човек с подмяната на модули обработващи сигнали за подаване на гориво и впръскването му..

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани