Проблем при висока скорост

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 13.04.2009

Проблем при висока скорост

Мнение от OWNER » 13 Апр 2009, 18:23

Здравеите колеги,колата ми е 525 тдс и съм много доволен от нея,откакто я купих обаче карам постоянно на изключена система,не знам дали заради това или поради друга причина се появи следния проблем,колата спира да ускорява на 160,сякаш се пуска системата усещането е същото,на малките скорости 1-2-3 се изцепва до критинчни но на 4 и 5та не може!!!!! притеснява ме че ще излезе скъп този проблем и преди да се хвърля по маистори реших да се консултирам с вас,с надеждата че някои е имал подобен проблем,колата си поддържаше 230 без грижи а сега какво и стана много ми е гадно :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 13 Апр 2009, 18:31

За каква система говориш?

До 160км/ч ли ти ускорява колата?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 9.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525d вагон

Мнение от map13 » 13 Апр 2009, 18:35

при мен това се реши със смяна на датчика на разпределителния вал - 150лв нов / той се оказа в последствие здрав / и датчика на турбото / тук ми беше проблема на мен / и той към 150лв ... цените са без труда и диагностиката... за разрешаването ми се върза към 250-270лв...нещата ги смених в реда по който съм ги описал и с разлика около 1 седмица.......а бе най-добре отиваш примерно в Дару Кар и една диагностика на комон рейла и ще ти кажат какво е заминало ....

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 13.04.2009

Мнение от OWNER » 13 Апр 2009, 18:41

Да,ускорява до 160 и спира,значи една диагностика....защото мислех да слагам чип и бууст контролер,но с този проблем някак се обезсмисли работата.ако се размине до 300 лева пак добре аз се бях уплашил да не е нещо по генерално.Ще и направя една диагностика и ще пиша какво е станало.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 13 Апр 2009, 18:48

На мен така ми правеше като се беше откачил маркуча на мап сензора.


Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: Созопол

Мнение от arnold » 13 Апр 2009, 19:36

А бе и без това със скорост над 130км/ч си в нарушение на ЗДвП , така че ще си спестиш някоя точка :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 13 Апр 2009, 19:40

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 30 Юли 2009, 22:16, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 9.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525d вагон

Мнение от map13 » 13 Апр 2009, 19:47

WALL написа:Никой не споменава за турбото.... :roll: кади ли много след като не ускорява?

и това е вариант ... но и при мен здраво бълваше сажди отзад по едно време .. в дару кар викат ново турбо .... в последствие се оказа вакуум на турбото и нещата заспаха !!

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 13.04.2009

Мнение от OWNER » 13 Апр 2009, 19:48

не,не пуши колата а и ако е от турбото няма ли да е така на всички скорости,до 160 колата е ракета там обаче спира,започва да придърпва

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 13 Апр 2009, 19:52

може да и свършва газта :mhihi: виж колегата Воденичаров какво е написал и неговата правеше така и му беше откачен маркуча на мап сензора :roll: така че виж първо най-елемнтарните неща и после минавай на турбо мурбо и такива хави :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 13 Апр 2009, 19:53

Колеги, ако е от турбото няма да ускорява и на ниските предавки. Колега OWNER аз бих те посъветвал да си отключиш скритото меню и да оставиш менюто са температурата на антифриза( позиция 7 от скритото меню) и след това да направиш тоя тест с пърженето на 1,2,3,4, и 5-та скорост и после кажи до колко градуса достига температурата ;) Имайте в предвид, че времето се стопли и това ме навежда на една мислъл, но няма да коментирам, нека колгата направи тоя тест е ако иска де
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 13 Апр 2009, 20:01

**Novobraneca написа:..... и това ме навежда на една мислъл......

И каква е тази мисъл,колега? :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 13 Апр 2009, 20:08

Ами оня ден един тдс не искаше да върви повече от 160км/ч, причината беше че температурата на антифриза достига 110 градуса и мн бавно почва да охлажда, колата влиза в нещо като авариен режим, причините са заминало виско, но свалихме радиятора, промихме го, смяна на термостат и виско и колата самолет.
ПП: имаше въпрос на колко градуса почва да вие виското, онзи ден имаше тест от моя страна :mhihi: :mhihi: :mhihi: , и при яко пържене на колата на място или въртене както му казват, виското зацепи някаде на 107 градуса и тепературата почна да падада до към към 96-7 градуса и така няколко пъти :mhihi:, след това колата я оставих да поработи на място 2-3 минути и температурата падна на 88 градуса, май много се разписах пак :mhihi: Тука има част от испълненията с един колега
http://www.youtube.com/watch?v=db5hroLO42k
:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 13 Апр 2009, 21:49

**Novobraneca написа:Ами оня ден един тдс не искаше да върви повече от 160км/ч, причината беше че температурата на антифриза достига 110 градуса и мн бавно почва да охлажда, колата влиза в нещо като авариен режим, причините са заминало виско, но свалихме радиятора, промихме го, смяна на термостат и виско и колата самолет.
ПП: имаше въпрос на колко градуса почва да вие виското, онзи ден имаше тест от моя страна :mhihi: :mhihi: :mhihi: , и при яко пържене на колата на място или въртене както му казват, виското зацепи някаде на 107 градуса и тепературата почна да падада до към към 96-7 градуса и така няколко пъти :mhihi:, след това колата я оставих да поработи на място 2-3 минути и температурата падна на 88 градуса, май много се разписах пак :mhihi: Тука има част от испълненията с един колега
http://www.youtube.com/watch?v=db5hroLO42k
:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

малее тоя луд , а бре как става тоя номер на място да се въртят гуми :roll:
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 13 Апр 2009, 21:54

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 30 Юли 2009, 22:13, променена общо 1 път

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook