Проблем: Свирене при тяга и високи обороти?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Проблем: Свирене при тяга и високи обороти?
Здравейте,
от два дена се появи едно свирене във високите обороти. Свиренето е със остър звук, подобно на свирене на ремък. Надявам се някой да даде идея какво трябва да се смени?
Симптоми:
- свири при 2500 - 3500 обороти. При по-високи изчезва почва да изчезва
- свири САМО при тяга. На място при подаване на газ не свири. Само на ход.
- звука е тънък и силно дразнещ ухото и се чува силно.
Досега съм се сетил и проверил следните работи:
1. Турбо
Звука му е нормален и свири приатно и на ниски и на високи обороти. Ако е от турбото ще има поне падане на мощност, но аз не усещам падане на мощност! Още повече че го сменях преди 2 год и е на не повече от 30 000 км.
Извод: не може да е от турбото
2. Ремък
Проверих ремъците "на око" и не установих проблеми. Не са сменяни от близо 130 000 км. Ако беше от тях щеше да свири и на място, но не свири.
Извод: не е ремък
3. Ролки
Незнам как да мога да ги проверя. На място не свири и не мога да определя точното място на свирене.
Чува се като че ли от страната на пътника, поне на отворени прозорци в движение мога да установя. Звука е много писклив и силен. Промяна във вървенето на колата НЯМА!
Ако някой познава тези симптоми и има идея какво трябва да сменя, моля да сподели!
Благодаря предварително!
Забравих:
М57 530д 193кс
от два дена се появи едно свирене във високите обороти. Свиренето е със остър звук, подобно на свирене на ремък. Надявам се някой да даде идея какво трябва да се смени?
Симптоми:
- свири при 2500 - 3500 обороти. При по-високи изчезва почва да изчезва
- свири САМО при тяга. На място при подаване на газ не свири. Само на ход.
- звука е тънък и силно дразнещ ухото и се чува силно.
Досега съм се сетил и проверил следните работи:
1. Турбо
Звука му е нормален и свири приатно и на ниски и на високи обороти. Ако е от турбото ще има поне падане на мощност, но аз не усещам падане на мощност! Още повече че го сменях преди 2 год и е на не повече от 30 000 км.
Извод: не може да е от турбото
2. Ремък
Проверих ремъците "на око" и не установих проблеми. Не са сменяни от близо 130 000 км. Ако беше от тях щеше да свири и на място, но не свири.
Извод: не е ремък
3. Ролки
Незнам как да мога да ги проверя. На място не свири и не мога да определя точното място на свирене.
Чува се като че ли от страната на пътника, поне на отворени прозорци в движение мога да установя. Звука е много писклив и силен. Промяна във вървенето на колата НЯМА!
Ако някой познава тези симптоми и има идея какво трябва да сменя, моля да сподели!
Благодаря предварително!
Забравих:
М57 530д 193кс
- stasko5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 11.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f80 M3 Competition Package
- Мечтае да кара: M6 GC
Здрасти. Преди около месец имах подобен проблем само че при мен беше от около 2000 оборота до 2500 точно свистене както го описваш. Проблема се оказа скъсана гарнитура на генерацията. Като го гледаха в сервиза провериха тези неща, но накрая на подемника подадоха газ при тяга и запушиха с ръка ауспуха за секунда и веднага се разбра че е от тази гарнитура (свиренето изчезна). При мен това свирене 1 месец беше доста слабо, но при едно пътуване стана непоносимо и почти във всички обороти, над 3000 изчезваше. Но преди това само от 2000 до 2500 преди окончателно да се скапе гарнитурата.
Успех.
Успех.
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
колега да не е от тия камъчки дето заставали около ламарините край главината. Ако искаш може да смъкнеш някоя от предните гуми и да провериш 

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Ако свиренето се появява при еднакви обороти, независимо на коя скорост си, бих проверил генерацията, ремъци, ролки (както си написал) алтернатор. Ако се появява при различни обороти спрямо различните предавки - скоростна кутия, за съжаление. Успех!
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
stasko5 написа:Проблема се оказа скъсана гарнитура на генерацията.
турбото ли имаш впредвид под генерация?
- stasko5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 11.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f80 M3 Competition Package
- Мечтае да кара: M6 GC
Ами гарнитурата от колектора на двигателя към генерацията (така ми казаха не съм напълно наясно доста съм бос още
).

- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
bmw_n00b написа:Ако свиренето се появява при еднакви обороти, независимо на коя скорост си, бих проверил генерацията, ремъци, ролки (както си написал) алтернатор. Ако се появява при различни обороти спрямо различните предавки - скоростна кутия, за съжаление. Успех!
не е на различни обороти!
При мене всичко по ходовата част е ново

Това за гарнитурата има смисъл!!!
- stasko5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 11.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f80 M3 Competition Package
- Мечтае да кара: M6 GC
Опитай да запушиш ауспуха с ръка докато е натоварена (някак, ако нямаш подемник може би да вдигнеш задните гуми на крик) и ако си промени звука свистенето значи е от генерацията и някоя гарнитура
Успех. Не е скъп ремонта.

Успех. Не е скъп ремонта.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
В такъв случай направи следните проби: махни въздуховодите за въздуха в купето, може да ги покриеш с някакви парцали да не се напълни вътре с прах (макар че не вярвам да ти е много прашен коша и мотора
) и карай така малко. Ако е от двг ще се чува много ясно. Ако е по-скоро от генерацията - меки връзки, катализатор, филтър частици... може да махнеш маншона, пяната и гумата покрай скоростния лост и внимателно да целиш къде вкарваш. Така пък ще се чува ясно ако е от ауспуха.

- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=143530 Колега и аз съм стази болежка,в петък влизам в Мкар и ще се чуе 

Нищо лично ,Просто бизнес !
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
На един приятел му беше блокирала ролка и така цвилеше. Като се намокри с една чаша вода и спираше, защото ремъка можеше по лесно да се плъзга по ролката. Но на него му го правеше и на място.
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
това със запушването на аспуха се оказа много трудно упражнение ... не мога да го накарам на място да свири.
... зарекъл съм се да дигна и да откача всички маркучи около турбото ... защото това свирене наистина много прилича на свирене от цепнатина.
Благодаря на колегите за съветите и като имам резултати ще пиша !!!
... зарекъл съм се да дигна и да откача всички маркучи около турбото ... защото това свирене наистина много прилича на свирене от цепнатина.
Благодаря на колегите за съветите и като имам резултати ще пиша !!!
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани