Е30 проблем със съединител

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: c. София
Пол: Мъж
Кара: E30 318i 89

Е30 проблем със съединител

Мнение от venom888 » 12 Апр 2009, 20:48

Колеги проблема е следния като карам и превклуча на скорост 3 , 4 или 5 и вече съм превключил и дам газ колата дига уборотите бързо а не зацепва толко бързо (получава се не6то ката форсиране на скорост) та ако знаете каде точно е проблема моля кажете Sad Благодаря!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 154
Регистриран на: 10.12.2008
Местоположение: пазарджик
Кара: е30 м20б25 e46 320d

Мнение от владо4 » 12 Апр 2009, 20:51

саединиел. сам сисе сетил :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: c. София
Пол: Мъж
Кара: E30 318i 89

Мнение от venom888 » 12 Апр 2009, 20:55

има ли вариант да се натегне, щото не жина ги гправи проблема ... и дали целия съединител е заминал :| :| :|

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от JoRkAtA_pld » 12 Апр 2009, 20:56

Сигурно вече е почнал да боксува, ако искаш го пробвай като дръпнеш ръчната и включиш на 3-та или 4-та и ще усетиш как не зацепва да тръва, а самите дискове буксуват.Поне този метод са ми казва ли. :D

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Мнение от ТУРБО » 12 Апр 2009, 23:08

JoRkAtA_pld написа:Сигурно вече е почнал да боксува, ако искаш го пробвай като дръпнеш ръчната и включиш на 3-та или 4-та и ще усетиш как не зацепва да тръва, а самите дискове буксуват.Поне този метод са ми казва ли. :D

Няма какво да го пробва работата е ясна-Съединител!!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 11.07.2007
Местоположение: Варна
Кара: mega10B18

Мнение от terziev » 12 Апр 2009, 23:39

JoRkAtA_pld написа:Сигурно вече е почнал да боксува, ако искаш го пробвай като дръпнеш ръчната и включиш на 3-та или 4-та и ще усетиш как не зацепва да тръва, а самите дискове буксуват.Поне този метод са ми казва ли. :D

не разбрах само каква е целта на занятието? ти това правил ли си го?къв беше ефекта? после смени ли съединителя?
Изображение
Явор написа:всеки който прави нещо,дори и безмислено по е30 си е един вид МАНЯК ;) тоест всички са маняци под общ знаменател :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Варна

Мнение от mnh » 13 Апр 2009, 0:07

terziev написа:
JoRkAtA_pld написа:Сигурно вече е почнал да боксува, ако искаш го пробвай като дръпнеш ръчната и включиш на 3-та или 4-та и ще усетиш как не зацепва да тръва, а самите дискове буксуват.Поне този метод са ми казва ли. :D

не разбрах само каква е целта на занятието? ти това правил ли си го?къв беше ефекта? после смени ли съединителя?
като купувахме моето Е30 момчето с мен,направи подобен трик само дето не видях на коя предавка беше.
Накратко философията е май следната,-че ако колелата са блокирани с ръчната,и се вкара на скорост,колата трябва да угасне...а ако съединителя не зацепва... няма да угасне?!

ама и аз какъв съм пишман механик,остави :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 15.11.2008
Местоположение: Габрово
Кара: ЛЯСТОВИЦА С РАМКА

Мнение от rahoGabroveca » 13 Апр 2009, 2:04

mnh написа:
terziev написа:
JoRkAtA_pld написа:Сигурно вече е почнал да боксува, ако искаш го пробвай като дръпнеш ръчната и включиш на 3-та или 4-та и ще усетиш как не зацепва да тръва, а самите дискове буксуват.Поне този метод са ми казва ли. :D

не разбрах само каква е целта на занятието? ти това правил ли си го?къв беше ефекта? после смени ли съединителя?
като купувахме моето Е30 момчето с мен,направи подобен трик само дето не видях на коя предавка беше.
Накратко философията е май следната,-че ако колелата са блокирани с ръчната,и се вкара на скорост,колата трябва да угасне...а ако съединителя не зацепва... няма да угасне?!

ама и аз какъв съм пишман механик,остави :mhihi:

браво бе младеж :shock: как се сети

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Мнение от bigmurzi » 13 Апр 2009, 11:21

rahoGabroveca написа:
mnh написа:
terziev написа:
JoRkAtA_pld написа:Сигурно вече е почнал да боксува, ако искаш го пробвай като дръпнеш ръчната и включиш на 3-та или 4-та и ще усетиш как не зацепва да тръва, а самите дискове буксуват.Поне този метод са ми казва ли. :D

не разбрах само каква е целта на занятието? ти това правил ли си го?къв беше ефекта? после смени ли съединителя?
като купувахме моето Е30 момчето с мен,направи подобен трик само дето не видях на коя предавка беше.
Накратко философията е май следната,-че ако колелата са блокирани с ръчната,и се вкара на скорост,колата трябва да угасне...а ако съединителя не зацепва... няма да угасне?!

ама и аз какъв съм пишман механик,остави :mhihi:

браво бе младеж :shock: как се сети


то и това е писано преди време, само вместо с ръчна, колегата който го беше написал предлагаше да подпреш предните гуми на висок бордюр и пак така ;)
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: c. София
Пол: Мъж
Кара: E30 318i 89

Мнение от venom888 » 13 Апр 2009, 12:29

на Висок бордюр ще си подпря бронята :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Варна

Мнение от mnh » 13 Апр 2009, 13:16

bigmurzi написа:
rahoGabroveca написа:
mnh написа:
terziev написа:
JoRkAtA_pld написа:Сигурно вече е почнал да боксува, ако искаш го пробвай като дръпнеш ръчната и включиш на 3-та или 4-та и ще усетиш как не зацепва да тръва, а самите дискове буксуват.Поне този метод са ми казва ли. :D

не разбрах само каква е целта на занятието? ти това правил ли си го?къв беше ефекта? после смени ли съединителя?
като купувахме моето Е30 момчето с мен,направи подобен трик само дето не видях на коя предавка беше.
Накратко философията е май следната,-че ако колелата са блокирани с ръчната,и се вкара на скорост,колата трябва да угасне...а ако съединителя не зацепва... няма да угасне?!

ама и аз какъв съм пишман механик,остави :mhihi:

браво бе младеж :shock: как се сети


то и това е писано преди време, само вместо с ръчна, колегата който го беше написал предлагаше да подпреш предните гуми на висок бордюр и пак така ;)
доста ще е ефектно :mhihi:

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Мнение от bigmurzi » 13 Апр 2009, 14:31

Еми ся, ако си дупе и ти е ниска 30-ката го праиш с ръчна, ако не си дупе и ти е висока 30-ката си намираш бордюрче, набиваш една 3та и след т'ва баеш на съединителя и те така.. ефекта е един и същ :winky:
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от JoRkAtA_pld » 13 Апр 2009, 19:45

То това си е стар шофьорски трик :mhihi:

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook